Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קיבלתי רעיון בנוגע לדרך להורדת הלחץ במערכת, מה אם אתה מנתק את חוט החשמל של המשאבה ההידאולית ומחבר לסוללה בקיטוב הפוך?

בקיטוב הנכון הוא מזרים שמן מהמיכל לצובר הלחץ- אז קיטוב הפוך אמור לאפשר ריקון הצובר לא? זה הרי מנוע DC רגיל. (בהנחה שלא קיים שכ"א במערכת)

ליתר ביטחון ולמניעת לחץ שלילי אני חושב שמומלץ לנסות ב- 6 וולט שהפעולה תיהיה עדינה ולא מסכנת .

כי קראתי שיש אפשרות של שיחרור הלחץ ברובוט בעזרת תוכנת הדיאגנוסטיקה- אולי זו הדרך שהיא עושה זאת?.

ואם לא יהיה לחץ ברובוט תוכל לפרט ולנקות את מקום החיישן - מקסימום ינזל קצת שמן .

בכל מיקרה לא אחרי לשום דבר- אני רק מעלה הצעות ומחכה לתגובות של המבינים בתחום.

 

מי שמבין אשמח לדעתכם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לא יודע נשמע מפחיד ,בכל זאת אין הרבה נוזל מעל המקסימום,אולי וגם נשמע הגיוני שמע שנוזל זה העודפים.

אם אני יעשה מה שאמרת יש מצב שזה ירוקן את כל המיכל

תודה בכל אופן

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

סליחה שאני מקפיץ שרשור ישן. יש לי טרקטורון שכל הזמן צריך לקנות לו חלקים (דברים נשברים וכו). המחירים בארץ הם במקרה הטוב פי 2 יותר גבוהים. ההבדל הכי גדול שהיה לי זה ציריה מברזל יצוק כזו שעלתה 60$ באייבי עוד 60$ משלוח. בארץ רצו עליה 4000 ש"ח.

 

בכל אופן, יש לי הרבה ניסיון ביבוא חלפים מחול באפן פרטי.

 

ייבוא חלפים מתחלק ל2:

חלפים מתכלים

חלפים שלא דורשים אישור מיוחד ויש רשימה במשרד התחבורה לחלפים הללו

חלקי חילוף כלליים

נראה שזה מתחלק ל2. חלקים שמוגדרים שקשורים לבטיחות שדורשים אישור מיוחד ממשרד התחבורה - תהליך קשה וארוך שבוא צריך להוכיח שהחלק הוא מקורי של היצרן. חלקים שלא מוגדרים כאלה לא צריכים אישור בכלל. ההגדרה של מה בטחותי ומה לא לא כל כך מוגדרת. פעם הזמנתי קפיצים שנתקעו במכס ובפעם אחרת הזמנתי מתלים שלא נתקעו. זה לא ברור.

 

בכל אופן, חלקים כמו משאבות הדראליות וסולונילאידים וכל מיני חלקים שקשורים לתפקוד המנוע לא אמורים להיות מעוקבים במכס וצריכים לעבור חלק.

 

על חלקים כאלה יש 55% מכס (כולל מע"מ). כך שאם נקח משאבה לפיאט כמו זו:

http://www.shop4parts.co.uk/?name=store&op=details&ProdId=3319&sku=9321

ונטיס אותה לארץ עם http://www.mustop.co.il/

 

יוצא שהיא תעלה אחרי הכל בערך 2020 ש"ח, עם שליח עד הבית.

 

אם אפשר, כדאי לפרק את קטגורית המכס לפרט עצמו. למשל, במקום לרשום על החבילה חלקי חילוף לרכב כדאי לרשום "משאבה הידראלית". כך למעשה נמנעים מהאור האדום של המכס לגבי כל דבר שקשור בחלקי חילוף לרכב. כדאי לבקש מחברת המשלוח לשנות את קטגורית המכס למשהו שמתאים למוצר ובעצם לעשות הכל כדי שהחבילה לא תקוטלג כחלקי חילוף. כמובן בגבול הטעם הטוב, אי אפשר לקטלג צמיגים בתור מצופים. אבל נניח סנולויד בהחלט יכול להיות מקוטלג כחלקים אלקטרונים או משהו דומה. אם תזמינו מאייד למשל אז באמת אין ברירה והחבילה צריכה להיות מקוטלגת כחלקי חילוף.

 

הבעיה הכי גדולה היא זימנות. לוקח שבועיים להביא כל חלק לארץ. אני בהחלט יכול לחכות שבועיים כדי להשמיש את הטרקטורון, אבל זמנים כאלה לרכב זו בעיה גדולה. ולכן אם זה חלק שאתה יודע הוא הולך לעשות בעיות כדאי להזמין מראש.

 

מקווה שזה עוזר למשהו.

  • 11 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם.

 

לפני כחודשיים קניתי פיאט פנדה 2005 עם גיר רובוטי,

לאחר כחודש מהקניה שהכל זרם כרגיל, הפתיע אותי הגיר כשסירב לעבור למצב R, לאורך כל הזמן שמעתי כיחכוכים של הגיר שהוא מנסה להתחבר ולא מצליח לאחר שכיבתי והתנעתי כמה פעמים הוא הסכים לעבור למצב R אך מכנגד הוא ביטל לי את המצב האוטומט, ונתקע על הילוך ראשון מבלי יכולת להעביר להילוך שני ושלישי,

למזלי היה באזור איזשהו מישהו שקצת מבין ברכבים והוא המליץ לי כ'עזרה ראשונה' לנתק את המצבר לכרבע שעה וע"י כך לאפס את המחשב, ואכן עשיתי כדבריו והבעיה כביכול תוקנה מכיוון שכבר כחודש אני נוהג ברכב ללא שהתקלה חזרה על עצמה.

הבעיה היא שעדיין מידי פעם קשה לגיר לעבור למצב R או N. וצריך להמתין כמה שניות עד שהוא עובר למצבו התקין או מאידך אני צריך להזיז את ידית ההילוכים למצב רגיל ואז להעבירו בחזרה למצב N.

אני מפחד שהבעיה תחזור על עצמה ואף תקרה לי באמצע נסיעה מהירה.

לכן אודה מאוד לכל מי שנתקל בבעיה זו, אם יוכל לעדכן אותי האיך נפתרה לו בעיה זו (מהשירשורים הנ"ל אני מבין שאינני היחיד שנתקל בבעיה מעיין זאת).

 

בתודה מראש.


×
×
  • תוכן חדש...