Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עכשיו הבנתי איפה אתה מצלם

mep-albums-2009-panda-eleganza-dual-logic-picture516-img00406-20100204-1315.jpg

אני רואה שהוא אכן יושב על חתיכת פלסטיק- ותיראה משהו מעניין בתמונה הזו:

2ebbivk.jpg

 

הרובוט שונה במיבנה אבל שים לב שהבסיס של החיישנים יושב על gasket - כניראה הבסיס כן אמור לבודד מנזילה(החישן צריך לשבת על יבש ולא לבוזז מהנוזל)

ושימו לב- זה כל הרובוט-שום דבר מיוחד ומתוחכם- רק יציקת אלומיניום עם סלנואידים וחיישנים פשוטים שכל אחד מהם ניתן לקניה במחיר הגיוני- סתם הפחידו אותנו עד היום במורכבות שלו ובמחירי התיקון האסטרונומיים!

ויש חדש בתחום חוקי המכס בנוגע לחלקים שנזמין?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש לך מושג אם צריך להיות איזה אטם בין החיישן לבין החלק הזה שסימנתי בתמונה שהוספת?כי מהחיבור בין החיישן לזה ראיתי שנוזל

אני מוסיף את התמונות אם הסימונים

ושוב איזה יופי שאתה מביא את התמונות האלה אני כבר מת לפתור את הנזילה הזאת,

ותגיד יש מצב שהעודפים נפלטו משם?

IMG00406-20100204-1315.jpg

2ebbivk.jpg

פורסם

מה שסימנת בתמונת החלקים- זה החיישן השחור הפוך,

 

אני לא יודע אם מישם ניפלטים העודפים לכן ממליץ לך להסיר את הפלסטלינה, לנקות את כל האזור, לידאוג שהנוזל בגובה הנכון(מקסימום תישאב עם צינורית קטנה עם המשאבה של סבון נוזלי נקי) ותעקוב אחרי הנזילה אם ביכלל תחזור.

 

אצלך אני רואה שהחיישן יושב על בסיס פלסטי- לא יודע ולא מכיר וגם לא מצליח לימצוא את התצורה הזו בקטלוג החלקים, אם לא יהיה לך ברירה תיצטרך כניראה איך שהוא לפרק, לנקות הכל ואז ליראות מה גורם לנזילה, לתקן ולהרכיב.

אולי ישפריז הנוזל ואולי לא- לא מצאתי מידע על זה, ואולי בסוף הגיר יצטרך כיול מחדש.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לפרק זה לא בעיה זה בדיוק 2 ברגים הפחד שזה לא ישפריץ.

איך אני יכול לדעת מה הגובה של הנוזל צריך להיות ? כי אולי מה שנוזל זה עודפים ואני סתם נלחץ.

ועוד שאלה יש מצב שהנוזל נגמר לבד כי לפני שמילאתי במיכל הוא כמעט היה ריק ( ככה קיבלתי את הרכב)

פורסם
לפרק זה לא בעיה זה בדיוק 2 ברגים הפחד שזה לא ישפריץ.

איך אני יכול לדעת מה הגובה של הנוזל צריך להיות ? כי אולי מה שנוזל זה עודפים ואני סתם נלחץ.

ועוד שאלה יש מצב שהנוזל נגמר לבד כי לפני שמילאתי במיכל הוא כמעט היה ריק ( ככה קיבלתי את הרכב)

 

הוא לא אמור להיגמר, כניראה נזל או השפריץ מדי פעם מחלק כלשהו או שהצובר תקול והוא גורם לשיחרור הנוזל מפתח העודפים (ככה רשום בחו"ל.

 

אני עדיין מנסה לימצוא מידע על צורת המדידה הנכונה ומה הגובה הנכון(התכולה המקסימלית היא 700 מ"ל)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

את תקינות הצובר קל ליבדוק, אם ברכב חונה ומונע אתה שומע את המשאבה פועלת כל כמה דקות אזי זה סימן שהלחץ בצובר לא נישמר ויש להחליפו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

טוב כנראה שאין ברירה ואני צריך לפרק את החיישן ואת החלק שאליו הוא מתחבר משם נוזל לי השמן.

אני ירוקן את השמן שנשאר במיכל?ומה אתה אומר אולי גם לפרק את המינוס של המצבר שהמשאבה לא תפעל בזמן הזה?

פורסם

לפני כל פעולת פירוק של הרובוט אתה חייב לינקוט באמצעי זהירות! מדובר בלחצים של מעל 50BAR!

א)אל תיתעסק עם הרובוט לאחר שהמשאבה פעלה ובנת לחץ!

ב)חובה לנתק את המשאבה מהחשמל שלא תופעל באמצע!

ג)ישנם מס' דרכים לאיוור הלחץ ברובוט ע"י תוכנת הדיאקנוסטיקה או מקריאה בפורומים ניתוק המשאבה מהחשמל וניסיונות להעביר הילוכים עד שכבר אין לחץ ולא ניתו להעביר הילוך- יש סוכוי שניתוק המשאבה מיידית יתן קוד תקלה ולא יתן לך להעביר הילוכים(מזהה לחץ נמוך)

ד)לאחר הפירוק וההרכבה יש מצב שתיצטרך כיול מחדש לרובוט-הבאת הרכב למוסך.

 

בכל מיקרה תיצטייד באמצעי מיגון מתאימים(משקפי מגן וכו')

 

בנוגע לייבוא החלקים- קראתי את הפוסטים בשנה האחרונה על הסיוט שכרוך בלהביא חלקי חילוף לרכב והאמת זה ממש מדכא ומוריד את הרצון לייבא, אין לי כוח לכל החר* הזה- אלעק מדינה דמוקרטית! כל דבר נימצא בשליטת משפחה/גורם כזה או אחר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

הגעתי עכשיו לאוטו ונכנסתי דרך הדלת של הנוסע מבלי שהמשאבה תפעל בשביל לבגוק את המפלס של השמן והוא היה מעל המקסימום אז אני מקווה שאולי מה שנוזל זה עודפים . ניסיתי לשאוב כמו שאמרת אם משאבה של סבון אבל אין אפשרות כי יש שם משהו שחוסםבתוך המיכל.

מה אתה אומר לנסוע ככה והעודפים יצאו מעצמם?

זה אפשרי?

פורסם

מי רוצה לקחת על עצמו את נושא היבוא?

אין לי מושג בהתעסקות מול המכס וגם אין לי עצבים.

אני צריך רק את הצובר והסלנואיד של הקלאצ'.

 

המוכר שלח אלי את המחירים לחלקים-מקוריים כמובן!:

 

71751195 – VESSEL @ £65.05 (הצובר-הכדור השחור-מומלץ להזמין )

71719383 – SENSOR @ £129.28 (חיישן לחץ השמן ברובוט- לדעתי חשוב להזמין כי חיישן תקול יעשה תקלות וגם יכול ליגרום לבניית לחץ גבוה מידי שיגרום לנזילות)

71753782 – VALVE @ £152.11 (סלנואיד האחראי על ההילוכים-זוגי/אי זוגי)

71753781 - VALVE @ £159.70(הכי חשוב להזמנה- הסלנואיד האחראי על חיבור וניתוק הקלאצ')

71752638 - PONTETIOMETER @ £87.04 (החיישן של ה"2000" שקל)

71753780 - VALVE @ £152.11 (סלנואיד האחראי על ההילוכים-זוגי/אי זוגי)

 

 

מה אומרים? מישהו יכול לבקש הצעת מחיר עבור החלקים הנ"ל מסמל"ת לצורך השוואת כדיאות?

robot.gif

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

hwgeek,

מה אתה אומר יש לך מושג אם המערכת יכולה להוציא עודפים מעצמה .

כי אני לא הצלחתי לשאוב בכניסה של המיכל יש משהו שחוסם מבפנים, אני ניסיתי כמו שאמרת אבל אי אפשר להכניס למיכל שום דבר בשביל לשאוב.

תודה וסליחה פשוט נראה לי לאתה מבין בעיניינים האלה

פורסם

אני לא יודע, עוד לא יצע לי להיסתכל בעצמי. הכל מקריאה בפורומים, ולא קל לימצוא תשובות לכל שאלה, ולא מצאתי דיון איץ להוציא עודף השמן.

 

מצאתי רק את התמונה הזו

mep-albums-2009-panda-eleganza-dual-logic-picture614-img00466-20100311-1.jpg

mep-albums-2009-panda-eleganza-dual-logic-picture615-img00449-20100304-1.jpg

 

לא יודע אם זה לפני או אחרי בניית הלחץ.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...