Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על הכל אבל ראיתי שהמיכל של השמן

הידראולי ריק כמעט לגמרי, מילאתי את הנוזל

אבל נשפך לי קצת יותר מהמקסימום אחרי מעקב

של שלושה ימים ועד השנייה הזאת טפטף לי

מאיזשהו חלק במשאבה הנוזל וכרגע הוא עומד

בדיוק על המקסימום אני מאד מקווה שמה שנזל

זה רק עודפים ושהבעיה נפתרה.

אם לא אז אין ברירה וצריך להחליף את החלק

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מצויין, ישנו צורה נכונה לבדיקת גובה הנוזל הנכון, צריך להשאיר ללילה את הרכב שהלחץ ירד, בבוקר להיכנס לרכב דרך דלת הנוסע וליפתוח את מיכסה המנוע(לא ליפתוח דלת הנהג שהמשאבה לא תופעל!)

 

ליבדוק את גובה הנוזל (לא זוכר את הגובה הרצוי- ניראה לי צריך ליהיות עד המקס) ואז ליפתוח את דלת הנהג ולחכות מה הגובה של הנוזל לאחר הפעלת המשאבה(אני חושב שצריך ליהיות בחצי בערך).

 

וישנו פתח שהוא משפריץ את העודפים,

 

האם לא הבחנת בנזילה עד עכשיו? כי אם הייתה על הMIN הנוזל בוודאי דלף לך עד עכשיו, תיבדוק שאין דליפה דרך הצינורות והסלנואידים - אם הכל בסדר אז הסיבה לנזילות יכולה ליהיות ביגלל הצובר שלא מחזיק לחץ ומזרים החוצה הנוזל.

 

אתה יכול ליבדוק זאות ע"י האזנה- כל כמה זמן המשאבה פועלת ? פעם בכ10 דקות או בכל 3~4 החלפות הילוכים זה בסדר אך אם כל כמה דקות בלי החלפת הילוכים אזי הצובר תקול ויש להחליפו(כ400 שקל מחו"ל)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לי נראה שזה נוזל מהסלונואיד אבל ממש טיפה אחר טיפה

אחרי שהמשאבה עבדה הנוזל עומד על הMAX בדיוק

אולי מה שנזל זה עודפים?אני יעקוב עוד כמה ימים לראות שהמפלס לא יורד מה-MAX

אבל יש מצב שהנוזל מטפטף מהסולונואיד?אני מנסה לצרף תמונה של החלק שנוזל ממנו.

IMG_1387.jpg

פורסם

בתמונה זה חיישן מצב גיר.

 

אני אצלם בערב סולנואיד ואעלה אותו

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

מאוד מוזר, לא אמור להגיעה נוזל בלחץ לחיישן, זה אמור לינזול בקירבת מקום וככה ללכלך את החיישן ואז הוא ניכשל וגורם צרות,

 

אתה יכול לפרק את החיישן ולנקות אותו ואת הסביבה וליראות עם ישנם גומיות והאם סדוקות וכו'

בדיון הזה אתה יכול לימצוא תמונות של כל הרובוט מפורק לחלקים, תיזהר לא לפרק סלנואידים או צינורות שמן שהמערכת בלחץ! (50BAR) יכולים לעשות נזק לסביבה וגם לך.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יותר נכון נוזל לי שמן מהחלק שהחיישן מתחבר אליו יש לך מושג מה זה(פלסטיק שחור)?זה בוודאות משם פשוט שהחיישן מחובר אליו זה נראה חלק אחד

פורסם

טוב תנסה לנקות את האזור בלי לפרק שום דבר- פשוט תבריק את כל האזור בכדי שעוד כמה ימים תוכל ליראות בידיוק מאיפה זה מתחיל ואם ביכלל זה ימשיך לידלוף, וגם תעקוב אחרי רעש המשאבה- אם אתה תישמע אותה פועלת שוב ושוב בהפרש של כמה דקות בלי שהעברת הילוכים תעדכן.

 

ואים יש לך אפשרות לצלם את הגיר קצת מרחוק יותר שאוכל להבין את המיקום המדוייק, אני חושב שהתצורה של הרובוט שונה בין המכוניות(סלספיד ופונטו ופנדה?)

אכן מיתכת לחיישן ישנו פלסטיק תומך- לא יודע אם הוא אחראי גם על איטום מפני הנוזל.

קישור לדיון אם הרבה תמונות של הרובוט מפורק

http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/156821-my-beloved-selespeed.html

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
טוב תנסה לנקות את האזור בלי לפרק שום דבר- פשוט תבריק את כל האזור בכדי שעוד כמה ימים תוכל ליראות בידיוק מאיפה זה מתחיל ואם ביכלל זה ימשיך לידלוף, וגם תעקוב אחרי רעש המשאבה- אם אתה תישמע אותה פועלת שוב ושוב בהפרש של כמה דקות בלי שהעברת הילוכים תעדכן.

 

טוב תודה אבל בכל זאת יש לך מושג מה זה החלק הזה שאני מדבר עליו רואים אותו בתמונה שצילמתי למעלה הוא עטוף בלבן (חשבתי לאתום את זה אם דבק)?

פורסם

גם אנ שמתי לב לדבר הלבן הזה וחשדתי בו- ניראה כמו אילתור למניעת נזילה. מי עשה זאת?

יכול להיות שיש לחלק O-RING סדוק או קרוע שגורם לנזילה.

תצלם תמונות נוספות מרחוק וקרוב של האזור כי קשה לי להבין איפה זה בידיוק בכדי להשוות/לימצוא את זה ברכב שלי או באינטרנט.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

נכון מאוד, אני כרגע מנסה לברר את הסלנואיד המדוייק שאחראי על הקלאצ' -EV0, כי במדינה מלאה בפקקים כמו אצלנו הסלנואיד הזה עובד שעות נוספות ומועד לכשל, לכן עדיף להיצטייד בו למיקרה הצורך בעתיד.

ולא צריך לרוץ מיד להחליף- ישנם מקרים שהם פשוט נתקעים וצריכים פירוק,ניקוי והחלפת גומיות ולבסוף חוזרים לעבוד(כל עוד הסליל לא שרוף בהם והם לא הרוסים)

 

חפרתי בפורומים בארץ וקראתי פוסטים של בעלי הרכבים המיסכנים שתיארו את התקלות ולבסוף את הכסף ששפחו על חלקים שביכלל לא היו צריכים בימקום שיאבחנו את התקלה האמיתית שהייתה ניגמרת בפחות מ1000 שקל ושקט לשנים רבות, עצוב.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
גם אנ שמתי לב לדבר הלבן הזה וחשדתי בו- ניראה כמו אילתור למניעת נזילה. מי עשה זאת?

יכול להיות שיש לחלק O-RING סדוק או קרוע שגורם לנזילה.

תצלם תמונות נוספות מרחוק וקרוב של האזור כי קשה לי להבין איפה זה בידיוק בכדי להשוות/לימצוא את זה ברכב שלי או באינטרנט.

 

הדבר הלבן הזה זה דבק פלסטלינה שאני שמתי בתקווה שזה יעצור את הנזילה,

לדעתך אם אני יפרק את זה ישפך משם שמן?

IMG_1378.jpg

IMG_1381.jpg

IMG_1382.jpg

IMG_1384.jpg

IMG_1386.jpg

פורסם

מה שסימנתי בצהוב זה החיבור שממנו יש לי נזילה יש לך מושג מה זה החלק הזה שמחובר לחיישן ואם אני מסיר את החיישן אם ישפך לי משם ?

IMG_1383.jpg

פורסם

אני מיצטער- אך אני לא יודע מה לומר לך, אני רואה שהרובוט שלך שונה מהרובוט שלי, החיישן הזה אצלי נימצא במקום אחר לגמרי.

 

האם ישפריץ מישם הנוזל- לא יודע לומר לך בודאות,

אך אתה יכול לנסות את הדבר הבא:

אחרי ליל מנוחה שהלחץ יירד במערכת, תיכנס מצד הנוסע ותיפתח את מיכסה המנוע, תנתק את חוט החשמל של המשאבה ההידראולית ואז תנסה בMAR להעביר הילוכים עד שיפסיק=פרקת את הלחץ במערכת(יש סיכוי שלא יתן לך ותקבל מיד אחרי ניתוק המשאבה הודעת תקלה ולא תוכל להישתמש בפיתרון זה)

 

אם היצלחת, תנסה ממש בעדינות להתחיל ליפתוח את הבורג של החיישן (כמובן להיצטייד במישקפי מגן, להיזהר ולהכין מגבת אם ישפריץ השמן), אם אתה רואה שלא משפריץ תיראה אולי תפרק ותיבדוק מה המצב שם,

בכל מיקרה אני חייב לומר לך שאולי אחרי פירוק החיישן צריך לעשות כיול מחדש למערכת- לא בטוח אל תיתפוס אותי במילה.

 

אני עדייו מנסה לחפור בנושא.

 

ודבר נוסף- אני כרגע במגעים עם חנות מאנגליה בנוגע לחלקים שאנו צריכים(חיישנים,צובר לחץ, סלנואידים וכו')

אני רוצה לדעת מה קורה מבחינת המכס אם אני מזמין החלקים הנ"ל? האם מותר להכניס?(חלקים מקוריים) ומה האחוז המיסים הנוסף שאצטרך לשלם? -פשוט מעולם לא הזמנתי חלקי חילוף לרכב בעבר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃


×
×
  • תוכן חדש...