Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהרים טובים חברי הפורום,

 

ברשותי פולו 2001 ידנית 1.4 16V.

 

נעשה טיימינג לפני 5 חודשים בצמפיון. חלקים מקוריים.

יש רעש מוזר מאזור הטיימינג או מתחתיו אני לא מצליח לבודד את הרעש.

נראה כאילו משהו נוגע שם.. מעין דפיקות חלשות..

כאשר הרכב בנסיעה מעל כ40 קמש הרעש לא נשמע. או כאשר לוחצים על דוושת הדלק בניוטרל.

בדקתי, לא נראה כי הטיימינג נוגע בפלסטיק שסביבו.

 

הרעש נראה כאילו בא מתחת לטיימינג מאזור הדינמו אם אני לא טועה.. יש עוד רצועה מתחתיו..

 

האם יש פתרון שאפשר לבחון?

האם יש עדין אחריות לטיימינג? חלקים מקוריים לא חלופים או משופצים...

האם ניתן לנסוע למוסך בצורה זו או להעלות על גרר.

 

 

תודה שבת שלום.

פורסם

אני לא מצליח לערוך, אז אוסיף ואתקן כאן

 

בניוטרל הרעש נשמע כמו מעין דפיקות עדינות וחריקה של משהו עם מתכת.

כאשר לוחצים על דוושת הדלק בניוטרל הרעש ניהיה מעין כמו חריקה עדינה.

 

שוב הראש מגיע מאזור רצועת הטיימינג אבל אני לא בטוח ב100%. כיוון שיש עוד רצועה מתחת של הדינמו

 

ושאלותי נמצאות בפוסט הקודם

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

חוץ ממערכת הרצועות של התיזמון יש שם גם את רצועת האביזרים .

הרצועה הזאת מניעה את האלטרנטור ,מדחס המזגן ,ומשאבת ההגה .

רעש כמו שאתה מתאר יכול להגיע מכל מכלול מסתובב שבמקום ,כאשר הסיכוי

לרעש מהאלטרנטור הוא הגבוהה ביותר .

אני מציע לא להשתמש ברכב בשבת ולנסוע למוסך ביום ראשון לבדיקה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

בסיבוב ההגה עד הסוף הרעש מתגבר

האם זה יכול לתת לי אינדיקציה?

או שאולי הדלקה וכיבוי של המזגן יכול לעשות את האבחנה במידה והרעש משתנה?

 

כנראה שנפגש בראשון......

  • ספונסר פורום
פורסם

כיבוי והפעלת המזגן לא משנה את העובדה שמיסב המזגן מסתובב כל הזמן .

סיבוב ההגה עד הסוף גורם לירידה קלה בסיבובים וזה יכול לשנות את הרעש גם .

בדיקה של רעש כזה מתחילה על ידי הסרת רצועת האביזרים והפעלת המנוע כדי

לדעת אם הרעש מגיע מהתיזמון או מאחד האביזרים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

אם צריך באמת לתקן משהו זה יכול לקחת כ שעתיים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...