Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי רנו מגאן שנת 2001 דגם קלאסיק 1.6 ידני,

 

שמתי לה מערכת של פיוניר

http://www.sound-d.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=956949

ויש גם רמקולים של פיוניר ושומעים ממש לא טוב.

 

חשבתי להזמין רמקולים מהאייבי, לפי מה שהבנתי הגודל של הרמקולים מקדימה ומאוחרה הוא 5.25,

 

הייתי שמח לדעת מה אתם חושבים על הרקולים האלה ואם כדי להזמין אותם:

 

http://cgi.ebay.com/BOSS-SK552-5-25-250W-2-WAY-PHANTOM-CAR-SPEAKERS-NEW-/120734674064?pt=Car_Speakers&hash=item1c1c58ec90#ht_4744wt_1139

 

http://cgi.ebay.com/BOSS-CH5530-5-25-3-WAY-225W-CAR-STEREO-SPEAKERS-PAIR-/110698093400?pt=Car_Speakers&hash=item19c61edb58#ht_4230wt_1139

 

http://cgi.ebay.com/JBL-P562-5-1-4-2-Way-POWER-CAR-STEREO-COAXIAL-SPEAKERS-/170652651743?pt=Car_Speakers&hash=item27bbb0d0df

 

http://cgi.ebay.com/JBL-GTO528-CAR-AUDIO-STEREO-5-25-135-w-SPEAKERS-free-/290369286912?pt=Car_Speakers&hash=item439b5bb300

 

http://cgi.ebay.com/JBL-GTO-528-CAR-AUDIO-STEREO-SPEAKERS-5-25-2-WAY-PAIR-/380346476535?pt=Car_Speakers&hash=item588e6aa7f7#ht_2573wt_1139

 

 

תודה רבה

אחח.. גולף

פורסם

רוצה לשפר את איכות הצליל ולא לשלם יקר מאוד?

תקנה רמקולים של MOREL:

http://www.zap.co.il/compmodels.aspx?modelid=151888

 

אל תחפש זול באיביי, זה ישמע כמו פיוניר שלך.

 

ואם אתה תחליט להשקיע (אם לא עכשיו, אבל בעתיד), תחפש קומפוננט .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

קופמפוננט הכוונה לסט אחד , זוג רמקוליים קדמיים, או לחילופין אחוריים

 

לא צריך להשתגע לאט לאט תתחיל עם סט קומפוננט טוב מקדימה , ואחר תעבור לאחוריים.

ציינת ששומעים לא טוב ברמקולים שלך , מן הסתם הם פשוטים למדי , יש בפורום הזה המון המלצות על מורל ויש גם מחירים סבירים.

ציין מה התקציב שלך ואני בטוח שיש הרבה שיהיו יותר משמחים לכוון אותך.

 

המורל טמפו והפולס אפשר למצוא בעלות של 500 שקל.

פורסם

קודם כל תחליט מה אתה רוצה ?

 

סט קופוננט טוב שיאפשר שדרוג עתידי למגבר?

האם אתה מתכנן כבר עכשיו לרכוש מגבר ? סאב?

מה התקציב להכל? קח בחשבון שיש לכלול גם את החיווט ועלות התקנה.

פורסם

סט קופוננט טוב שיאפשר שדרוג עתידי למגבר

לא מתכנן לרכוש עכשיו מגבר וסאב אולי בעתיד

מחיר בסיבבות ה600

אחח.. גולף

פורסם

אני לא מכיר את הרמקול הזה, אבל יש לך מנוע חיפוש למעלה תעתיק את השם תריץ חיפוש ותקבל כל מיני שרשורים לגבי הרמקולים האלו.

×
×
  • תוכן חדש...