Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בקשר ל-Je Design של Seat Ibiza החדשות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקרוב יש סיכוי גדול שאני ירכוש Seat Ibiza Cupra SC 2011 חדשה .

וראיתי שיש דבר כזה די נפוץ באינטרנט שאנשים מפרסמים את האיביזות שלהם וכותבים JE Design .

 

תמונה של Ibiza JE Design :

zwijyjzwjmjn.jpg

 

תמונה של Ibiza Cupra 2011 רגילה :

jnvtzmhglhnv.jpg

 

אפשר לשים לב שזה אותו רכב בידיוק בעל אותו עיצוב בידיוק ,

השוני ביניהם זה החצאית הקטנה שאפשר לשים לב אליה ב-Ibiza JE Design .

אם תחפשו בגוגל Ibiza JE Desing תוכלו לראות שתמצאו Ibiza רגילה עם חצאית שנראית אותו דבר בכל הJE Desing .

 

עכשיו לשאלות שלי :

1. אפשר קצת פרטים על העיצוב הזה ?!

2. מבקשים את התוספת של העיצוב הזה שאתה רוכש את הרכב מחברה או שאת העיצוב הזה אנשים עושים ופשוט הוא נקרא ככה ?

3. יש אפשרות לקבל את הקופרה עם העיצוב הזה (JE Design) ואם כן איך ?

 

תודה מראש !!!

  • אחראי פורום
פורסם

זו חברה גרמנית שמתמחה בשיפורי וואגיות. זה לא משהו ייחודי, יש הרבה יצרני קיטים עצמאיים שאין להם קשר ליצרן.

למעט ייבוא אישי ויקר של הקיט, אני לא רואה איך תוכל לקבלו, בטח לא דרך צ'מפיון.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
זו חברה גרמנית שמתמחה בשיפורי וואגיות. זה לא משהו ייחודי, יש הרבה יצרני קיטים עצמאיים שאין להם קשר ליצרן.

למעט ייבוא אישי ויקר של הקיט, אני לא רואה איך תוכל לקבלו, בטח לא דרך צ'מפיון.

 

אתה יודע בערך מה העלות שלו ?

  • אחראי פורום
פורסם
אתה יודע בערך מה העלות שלו ?

 

לפי האתר, כ-1300 יורו. תוסיף משלוח ומכס ועברת בקלות את ה-5 ספרות.

לדעתי דווקא מוסיף לעיצוב של האיביזה, שאני ממש לא ממעריציו.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפי האתר, כ-1300 יורו. תוסיף משלוח ומכס ועברת בקלות את ה-5 ספרות.

לדעתי דווקא מוסיף לעיצוב של האיביזה, שאני ממש לא ממעריציו.

 

וואי וואי גנבים לא קטנים !

גם אני חושב שזה מוסיף לאיביזה ,

זה גורם למכונית להיראות קצת יותר נמוכה .

אני גם חושב על להביא קופרה בצבע כתום עם ג'אנטים שחורים וסטריפים דקים כתומים ,

זה יצא סוף הדרך !

 

 

יש פה מישהו שיודע על איזה מוסך שיפורים בארץ שאפשר לעשות אצלו משהו דומה ?

הכוונה היא שיפורים מזעריים כמו שרואים ב- JE Design חצאית קטנה וכו' לא יותר מדי כי אז זה נהיה כבר ערבי עד מאוד .

 

 

הבעיה עם צ'מפיון שבמקרה שחס וחלילה יקרה כשל בגיר תואשם בגין אובדן אחריות בגלל החלפת טמבונים :lol:

 

אתה צודק שכחתי מהנושא הזה לגמרי !

איי איזה דבילים , אשכרה הם מאשימים שהכשל בגיר הוא בגלל טמבון .

לא יאמן !

×
×
  • תוכן חדש...