Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום רב,

אני חייל בשירות סדיר ולאחרונה הרכב הקודם שלי שווק חיים.

אני מחפש רכב חדש .

אני רוצה רכב עם מנוע כמה שיותר קטן שיהיה כמה שיותר חסכוני מבחינת הדלק.

בנוסף שיהיה אמין, אין לי שקל מיותר לבזבז.

ושיהיה כמובן ידני...

 

אגב, זה לא הרכב הראשון שלי, טעיתי בכותרת.

 

ראיתי כמה רכבים בתקציב :

אופל קורסה 1.2 2002\1

פיאט פונטו או פונטו ספייס 1.3 שנת 2004.

 

אשמח לשמוע המלצות על רכבים נוספים.

בנוסף הייתי מעוניין לקבל ממכם חוות דעת על השניים הנ"ל.

 

תודה רבה!

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם
חברים שלום רב,

אני חייל בשירות סדיר ולאחרונה הרכב הקודם שלי שווק חיים.

אני מחפש רכב חדש .

אני רוצה רכב עם מנוע כמה שיותר קטן שיהיה כמה שיותר חסכוני מבחינת הדלק.

בנוסף שיהיה אמין, אין לי שקל מיותר לבזבז.

ושיהיה כמובן ידני...

 

אגב, זה לא הרכב הראשון שלי, טעיתי בכותרת.

 

ראיתי כמה רכבים בתקציב :

אופל קורסה 1.2 2002\1

פיאט פונטו או פונטו ספייס 1.3 שנת 2004.

 

אשמח לשמוע המלצות על רכבים נוספים.

בנוסף הייתי מעוניין לקבל ממכם חוות דעת על השניים הנ"ל.

 

תודה רבה!

 

ה2 הפיאטים די טובים מכנית אבל הם עגלות על הכביש לא סוחבות כמו שצריך,אני יכול להמליץ לך על 306(צורה חדשה)או איביזה שנת2000/1/2 נפח 1400 רכב מעולה וגם יפה.

פורסם
ה2 הפיאטים די טובים מכנית אבל הם עגלות על הכביש לא סוחבות כמו שצריך,אני יכול להמליץ לך על 306(צורה חדשה)או איביזה שנת2000/1/2 נפח 1400 רכב מעולה וגם יפה.

גם דגם ה 60 כ"ס סוחב 3 אנשים בעליה בכיף. אני לא יודע מתי בזמן האחרון נסעת על פונטו.

בכל מקרה, ההמלצה שלי היא פונטו ספייס ELX, הדגם עם 80 כ"ס. סוחבות מה שתרצה לאן שתרצה, וגם מגיעה עם קצת תוספות (כמו אפשרות לכוון את ההגה והמושב לגובה, וריפודים טובים משאר הדגמים)

התקציב יאפשר לך שנת 2002-2003

פורסם

חשבת אולי על כיוון מעט שונה.

כמו 106 ראלי?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

רכב שלדעתי דיי מומלץ הוא

דייהטסו סיריון

1.0 ידני CL 2002 שנים 1999-2002 רכב מאוד חסכוני

פיג'ו 206 CC שנת 2002 מנוע 1.6 גיר רגיל.

מאזדה לנטיס 323 שנת 1999 מנוע 1.6 גיר אוטומט.

טויוטה פריוס שנת 2009 מנוע 1.5 גיר רציף.

רנו קליאו שנת 1998 מנוע 1.4 גיר אוטומט.

פורסם

ראיתי איזה פונטו ספייס שנת 2004 במסגרת התקציב שלי ונראה לי שאני אלך על הכיוון שלה , מדובר על הגירסא של 60 כח סוס (גירסאת YOUNG).

איך היא מבחינת הדלק? טובה?

מה גם שלרוב אני נוהג לבד או עם עוד אדם אחד, האם 60 כח יספיק?

סיאט מי - בציר 2014

----------------

הבלוג שלי

פורסם

תחפש פולו קלאסיק SDi (דיזל ללא טורבו). כמה שפחות ידיים, סלון צורה חדשה, לא יותר מ-35K ק"מ בשנה.

 

במבט אחורנית, חבל שלא החזקתי את הרכב הזה בזמן השירות הצבאי שלי (נסעתי ב-323 זללנית).

Just daily

07' Škoda Octavia 1.9 TDI DSG6 09' Toyota Avensis

HU: Alpine CDE-126BT AMP: Mac Audio ZX 4000 SUB: Hifonics HFI12D4

מצלמות תיעוד לרכב - המון מידע והמלצות מחברי הפורום

פורסם
ראיתי איזה פונטו ספייס שנת 2004 במסגרת התקציב שלי ונראה לי שאני אלך על הכיוון שלה , מדובר על הגירסא של 60 כח סוס (גירסאת YOUNG).

איך היא מבחינת הדלק? טובה?

מה גם שלרוב אני נוהג לבד או עם עוד אדם אחד, האם 60 כח יספיק?

 

אני מציע לך לרדת שנה ולקנות את ה FUN במקום ה YOUNG (רצוי גם לברר מה הדגם הנכון- המון אנשים רושמים young למרות שמדובר ב FUN)

ב YOUNG חסר די הרבה אבזור- הריפודים זולים יותר מה FUN, אין מד חום מנוע או שעון סל"ד, אין פסי מיגון בדלתות, ואין את מצב ה CITY להגה. בנוסף, הפגושים הם פלסטיק שחור ולא בצבע הרכב.

מבחינת כוח, גרסת ה 60 כ"ס מספיקה בהחלט, כבר עשיתי מספר נסיעות לת"א/טבריה מאיזור חיפה עם 4 אנשים ברכב (פונטו ספייס FUN שנת 2003) ולא מעט נסיעות לכרמל בחיפה עם יותר מאדם אחד ברכב.

פורסם

מצחיק אותי לראות אנשים שמספרים שאין סחיבה לדגם 60 כ"ס של הפונטו.

 

אפשר לחשוב שכולם פה חורכי אספלט שנוסעים במיצובישי לאנסר איבו או אימפרזה טורבו.

 

 

בסה"כ רכב נהדר, זריז בעיר, קצת פחות זריז עם מזגן דלוק - ועושה את עבודתו נאמנה.

 

נסעתי איתו גם עם רכב מלא (5 אנשים לא קטנים), מזגן דלוק, בעליות של רמת הגולן - ולא הייתה בעיה מיוחדת, למרות שאני לא יכול לומר שהאוטו לא התאמץ.

פורסם

אפשר, רק קח בחשבון שהאוטומט סובלת מבעיית אמינות בגיר, ועלויות התחזוקה של הרכב קצת גבוהות יותר מפונטו/פיאסטה/קליאו B למשל.

אני גם מאוד בספק שתמצא 2002 בתקציב הזה שלא שחטו לה את הצורה.

×
×
  • תוכן חדש...