Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5498 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

יש לי פונטו ספייס אוטומטי שנת 2006.

לפני כמה זמן נדלקה נורת המנוע ובבדיקה במוסך מורשה נאמר לי שזה חיישן דלק. לאחר החלפה שלו הנורה אכן כבתה ונראה לי שגם ביצועי המנוע (כח , צריכת דלק) הישתפרו. אבל לאחר כשעה של נסיעה חזרה הנורה לדלוק. חזרתי למוסך ולאחר בדיקה החליפו לי את החישן שוב. נאמר לי שיתכן שזה בשל מכה שהאגזוז קיבל ליד מיקום החיישן שמשבשת אז זרימת גזי הפליטה ולכן החיישן משדר שיש תקלה.במקרה שזה יחזור הפיתרון היחיד הוא להחליף את צינור הפליטה של האגזוז. הסתכלתי, וביציאה של האגזוז אכן יש דפיקה, ס"מ ספורים ליד אותו חיישן.

הנורה כמובן חזרה לדלוק. לא שמתי לב לשינויים בביצועי המנוע.

 

מה דעתכם? הדפקיקה אמנם קרובה לחיישן אבל הסבר הגזים נראה לי קצת קלוש...

סדר גודל של תיקון כזה הוא 800 ש"ח במוסך מורשה. (החלפת צינור האגזוז בצינור מפירוק.)

 

תודה על התשובות...

פורסם

כוונתך לחיישן חמצן:

OX203.jpg

האם התקלה נבדקה ע"י מחשב/סורק איבחון תקלות?.

האם זה בוצע במוסך מורשה היבואן או במוסך כללי?.

האם בוצעה גם בדיקת 4 גזים?.

בברכה - רפי לין

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
כוונתך לחיישן חמצן:

OX203.jpg

האם התקלה נבדקה ע"י מחשב/סורק איבחון תקלות?.

האם זה בוצע במוסך מורשה היבואן או במוסך כללי?.

האם בוצעה גם בדיקת 4 גזים?.

בברכה - רפי לין

 

 

בוצעה בדיקה במוסך מורשה ע"י מחשב. לא זוכר בדיקת 4 גזים...כנראה שלא היתה כזו.

×
×
  • תוכן חדש...