Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5494 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עכשו ברצינות היה מותקן אצלי בשתי מכוניות.ב106 GTI עם ציפ מכוון ל98 אוקטן, וקידום הצתה מקסימלי עבד פצצה . הורגש שינוי חזק בתאוצה. ברכב השני ACCORD TYPE R רק מקלקל וחונק את הרכב. כניראה משפיע על כל רכב בצורה שונה.

 

ד"ש חמה לאנדרסון סילבה:-D

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתאנול זה כהל טהור, רמה אחת מעל אתאנול אז ככה שעדיף מתאנול.

ד"א אתאנול עולה יותר כסף ממתאנול.

 

לרכבים אטמוספרים השיפור הוא מינורי, לרכבים גודשים, השיפור יכול להגיע לרמות אסטרונומיות.

 

עלייה באוקטן = קידום הצתה = יותר כוח.

פורסם

אתנול זה לא בידיוקכוהל טהור ועשוי מחומרים שונים

הוא הרבה פחות נפיץ ממתנול, ולכן צריך הרבה יותר כדי

להוציא ממנו משהו , מה שיותר נוח באתנול זה למהול אותו בדלק

כדי לתת יותר הצתה

 

 

מבחינת מחיר , המחיר לא הרבה יותר גבוה , אולי

חמש שקל יותר לליטר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

הבנתי שצריך למהול אותו במים בקיט, זה נכון?

ומה הצריכה הממוצעת של הדבר הזה? (וברור שזה תלוי בסטייג' ובכמות הלחיצות וזה.. אז בממוצע)

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI

פורסם
הבנתי שצריך למהול אותו במים בקיט, זה נכון?

ומה הצריכה הממוצעת של הדבר הזה? (וברור שזה תלוי בסטייג' ובכמות הלחיצות וזה.. אז בממוצע)

 

ממלאים במיכל 50 אחוז מתאנול ו50 אחוז מים מזוקקים

אברה קדברה

פורסם

לכמה שאתה לוחץ עם המנוע שלך

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לכמה שאתה לוחץ עם המנוע שלך

 

נו זה הרי ברור מאילו, בגלל זה שאלתי בממוצע!, אמרתי הודעה אחת לפני, שאני יודע שזה תלוי בכמה לוחצים, ובאיזה סטייג' מדובר, ובעוד כמה וכמה פרמטרים. אז אני שואל בממוצע, למי שיש קיט כזה, כל כמה ק"מ בערך יוצא למלא מיכל.

כמו שאפשר להגיד מה צריכת הדלק הממוצעת של הרכב שלכם, למרות שגם זה תלוי בהרבה פרמטרים, אפשר גם לציין צריכת מתנול.

אם לא יודעים, אז אל תענו.

 

כאילו עושים מילוי כל תדלוק, או שזה מספיק ליותר ק"מ?

תודה מראש

SEAT IBIZA CUPRA R

בעבר vw polo GTI


×
×
  • תוכן חדש...