Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5493 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקיט מתנול מתאים למנוע אטמוספרי? וכמה כ''ס הוא מוסיף בערך?

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לרכב אטמ' יש קיט ספיציפי

התוספת מינורית

 

+1:-D

 

לרכב מוגדש, זה תלוי ברכב ספציפית לפי התמונה שלך אתה נוסע על סיאט איביזה קופרה אם אתה נוסע על תוכנה מקורית השינוי יורגש אבל לא משמעותית , ברכב שאיננו מקורי הכוח והמומנט יורגשו בהתאם לכיוון התוכנה והגדישה שלך תרד מעט (כן תרד!!) והתוספת נעה באזור ה 15-20 סוסים (אל תתפוס אותי במילה).

בברכה.

פורסם

הרכב שלי עם אפסולוט

אם כבר אני מתעלק על השרשור, הבנתי שיש שני סטייגים של מתנול, אשמח להבין את ההבדל.

תודה

אברה קדברה

פורסם
הרכב שלי עם אפסולוט

אם כבר אני מתעלק על השרשור, הבנתי שיש שני סטייגים של מתנול, אשמח להבין את ההבדל.

תודה

 

 

סטייג' 1 אתה מקבל כמות מתנול במכה אחת ממצב שאתה בוחר

סטייג' 2 אתה מקבל כמות מתנול לפני קריאות MAF - ז"א כשאתה צריך זה מוזרק. - מבין שניהם הייתי בוחר בזה

אבל הוא יותר יקר

פורסם

אני אחדד קצת

סטייג 1 זה קיט שעובד על פרסורטט(חיישן לחץ) וברגע שתגיע

לגדישה מסוימת יהיה לך 100 אחוז הזרקה

סטייג 2 זה קיט שעובד דינאמי ומשנה את הכמות המוזרקת

בהתאם לקריאות של אותו חיישן שלפיו הוא עובד

(לא בהכרח maf יכול להיות גם egt או map )

 

מעל שני אלה יש קיטים שעובדים על פי duty cycle של מזרקים

אבל זה כבר סיפור שונה לחלוטין

 

 

אחרי החידוד , קיט מתנול לרכב גודש שכוון לעבוד על מתנול

ייתן תוספת יפה בהתאמה לסט אפ של הרכב

עם אטמ׳ אין יותר מדי ניסיון , היחיד שאני נתקלתי בו היה על מנוע

4.2 ופורק כי הרכב נסע עשיר מדי ופחות טוב מהמקור

פורסם

מה אתם אומרים זה יוסיף משהו אגב הרכב הוא LANCER 2007 4G18

המערכת שלי :

 

HU: PIONEER 3950 MID:MOREL PULS AMP:JBL GTS180 AMP 2:JENSEN MARCURI SUB:PIONEER SPICEL EDISEN

פורסם

ברמה העקרונית אם לא תעדכן את תוכנת ניהול המנוע לשימוש בהזרקת מתנול

מה שיקרה הוא שהרכב שלך יסע עשיר יותר דבר שיגרום לירידה בביצועים

 

אופציה שניה היא להישתמש בMIX שונה לתערובת של ההזרקת מתנול

 

מה שמחייב בדיקה בשעת נסיעה של תיקוני הצתה ויחס אויר דלק

אני לא יודע אם יש אפשרות לעשות את זה ברכב שלך

אי.אנד.איי אוטוספורט

ברוך הירש 11 בני ברק

03-5702345

http://www.eanda-autosport.co.il/

פורסם

עכשו ברצינות היה מותקן אצלי בשתי מכוניות.ב106 GTI עם ציפ מכוון ל98 אוקטן, וקידום הצתה מקסימלי עבד פצצה . הורגש שינוי חזק בתאוצה. ברכב השני ACCORD TYPE R רק מקלקל וחונק את הרכב. כניראה משפיע על כל רכב בצורה שונה.


×
×
  • תוכן חדש...