Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4909 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
היי חבר'ה.

 

הזימון שלי עוד קצת יותר משבועיים ואני אשמח לקבל כמה עצות ברזל.

 

מספר עצות: תגיע לבית המשפט מספיק זמן לפני הזימון שלך כדי לספוג את אווירת המקום, כדי לשמוע התנהלויות של נאשמים אחרים, כדי להבין מתי לדבר ומתי לשתוק, כדי ללמוד על ההתנהלות מול התובעת. התרשמתי שאתה בחור אינטליגנטי ואתה יכול להפיק המון מהתבוננות. קח איתך בקבוק מים, כי אם אינך מורגל במצבים מהסוג הזה, גרונך יחר, קולך יתעבה ומחשבותך יתמוססו. תשתדל לסדר את כל החומר שהכנת בצורה מסודרת וברורה שתדע איזה מסמך להוציא לכשתזדקק. השופט אוהב לעיין בצילומים. תשתדל שאיכותם תהיה מעולה כדי לא לגרום לשופט לאבד עניין. תשתדל לשמור על נינוחות מצד אחד, אבל תאפשר לשופט לראות שאתה מתרגש, שההליך הזה זר לך. אל תשתמש באמירה המטופשת של איש עקרונות, זה לא עושה רושם על אף אחד. בזמן שתמתין לתור שלך תראה כמה נהגים הזויים משתמשים בקשקוש הזה ותבין שעדיף שהשופט לא יחבר אותך אליהם. אתה יכול להתווכח עם התובע/ת המשטרתית אבל שמור על סגנון מכובד. אל תרים את קולך. תסתכל לשופט בעיניים כשאתה מדבר אליו. והכי חשוב, תקשיב לישה.

ארז רונן

  • תגובות 93
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחח

את זה הוא לא עשה כי המלצתי לו לא להישפט.

 

בוא נראה מה ילד יום

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

עברתי שם היום והפס צבוע יפה ולא דהוי.

אני לא זוכר אם צילמת את התיקון שעשו, אבל אני מציע לך לצלם להראות במשפט ושהשופט יבין שהיה כשל ותיקנו אותו.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

היי חבר'ה.

 

הייתי במשפט ואכן השופט שאל אותי אם אני מודה או לא מודה. אמרתי לא מודה. הוא שאל למה, עניתי לו מכיוון שהסימון היה דהוי ולא יכולתי להבחין בו. הוא שאל אותי אם יש לי תצלומים או הוכחות ואמרתי לו שאין לי מכיוון שבאתי ישירות מהבסיס ולכן אין עליי כלום וכי ידעתי שאת ההוכחות צריך להביא רק בשלב ההוכחות ולא בשלב ההקראה. בכל מקרה הוא קבע לי תאריך לשלב ההוכחות ל-02/12/2012, ככה שזה מצויין מבחינתי כי זה בערך שבועיים אחרי שנגמר לי הנהג חדש :-D.

 

בכל מקרה, הבנתי מישה בזמנו שזה לא צויינו 2 השוטרות בכתב התביעה למרות שהן מופיעות בדוח יכול לעזור לי. השאלה היא איך אני מציג את זה?

כעקרון יכול להיות שבכלל השוטרת שהולכים להביא היא לא השוטרת שהביאה לי את הדוח אלא רק זאת שרשמה אותו בתוך הניידת ואז יוצא שהיא לא הייתה מעורבת בכלל.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - -

 

לחייל יונתן שלום

 

בישיבה הראשונה אתה נשאל מודה לא מודה . התשובה שלך לא מודה

 

אז נקבע מועד לדיון הבא הוא גם לא התקיים מול אותו שופט בד"כ

 

ואז אתה מבקש מהתובע לצלם את התיק , אם אפשרי כבר בבית המשפט יופי אם לא תצטרך לקבוע מועד לצילום

 

הצבא חייב לשחרר אותך לישיבות בית המשפט לפי פקודת מטכ"ל ......

 

צדקת. אכן זה פקודת מטכ"ל. תודה.

 

מספר עצות: תגיע לבית המשפט מספיק זמן לפני הזימון שלך כדי לספוג את אווירת המקום, כדי לשמוע התנהלויות של נאשמים אחרים, כדי להבין מתי לדבר ומתי לשתוק, כדי ללמוד על ההתנהלות מול התובעת. התרשמתי שאתה בחור אינטליגנטי ואתה יכול להפיק המון מהתבוננות. קח איתך בקבוק מים, כי אם אינך מורגל במצבים מהסוג הזה, גרונך יחר, קולך יתעבה ומחשבותך יתמוססו. תשתדל לסדר את כל החומר שהכנת בצורה מסודרת וברורה שתדע איזה מסמך להוציא לכשתזדקק. השופט אוהב לעיין בצילומים. תשתדל שאיכותם תהיה מעולה כדי לא לגרום לשופט לאבד עניין. תשתדל לשמור על נינוחות מצד אחד, אבל תאפשר לשופט לראות שאתה מתרגש, שההליך הזה זר לך. אל תשתמש באמירה המטופשת של איש עקרונות, זה לא עושה רושם על אף אחד. בזמן שתמתין לתור שלך תראה כמה נהגים הזויים משתמשים בקשקוש הזה ותבין שעדיף שהשופט לא יחבר אותך אליהם. אתה יכול להתווכח עם התובע/ת המשטרתית אבל שמור על סגנון מכובד. אל תרים את קולך. תסתכל לשופט בעיניים כשאתה מדבר אליו. והכי חשוב, תקשיב לישה.

 

תודה רבה על העצה! אכן זה מה שעשיתי ובאמת למדתי הרבה מהדיונים של האנשים לפני. האמת חצי מהדיונים היו סוג של סטנד-אפ, אבל גם מזה למדתי משהו :lol:

ובאמת העצה של לקחת מים הייתה מעולה. עזר לי המון.

 

עברתי שם היום והפס צבוע יפה ולא דהוי.

אני לא זוכר אם צילמת את התיקון שעשו, אבל אני מציע לך לצלם להראות במשפט ושהשופט יבין שהיה כשל ותיקנו אותו.

 

אכן צילמתי את את הלפני ואחרי התיקון(זה מופיע בעמודים קודמים של הנושא). תודה רבה.

 

- - - - - - - - - - - - - - - - -

 

שבת שלום ותודה על העזרה :-)

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

עכשיו קבע פגישה לצילום החומר בתיק!!

 

ואז חזור לכאן להמשך הייעוץ

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
עכשיו קבע פגישה לצילום החומר בתיק!!

 

ואז חזור לכאן להמשך הייעוץ

 

אהלן :grin:

 

הייתי היום במשטרה וצילמתי את החומר של התיק. אכן היה בתיק את המכתב ששלחתי לביטול הדו"ח, צילום של הדו"ח עצמו ואישורי קבלה של המכתבים השונים.

 

עכשיו כשיש לי כבר ביד את כל המידע. מה אני אמור לעשות כרגע? ישה בזמנו אמר לי שזה לא ציינו שהיו 2 שוטרות יכול להעיד לטובתי. האם במצב הנוכחי זה עדיין יכול לעזור וגם אם בנוסף לזה יש דברים נוספים שאני צריך לציין?

 

אני גם אשמח אם תוכלו להסביר לי איך להציג את הדברים במשפט.

 

תודה ויום טוב :smile:

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

יעלה כבודו את מה שצילם לכאן ככה נדע להתייחס

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
יעלה כבודו את מה שצילם לכאן ככה נדע להתייחס

 

בבקשה:

 

scan0001mn.jpg

 

scan0011z.jpg

scan0012mb.jpg

scan0013y.jpg

 

(היו עוד כמה אישורים מהדואר על קבלת המכתבים שלא נראו לי כל כך רלוונטיים)

 

תודה ושבת שלום! :-)

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

פורסם

הלינקים שלך שבורים. העלה שוב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
הלינקים שלך שבורים. העלה שוב.

 

תיקנתי את הקישורים :-)

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

היי חבר'ה.

 

רציתי לעדכן אותכם שהייתי בדיון הוכחות לפני כמעט שבועיים;

השוטרת הייתה בחופשת לידה(פעם לפני כן ביטלו לי את הדיון בגלל שמירת היריון שלה).

הצגתי לתובעת את התמונות שהיו לי(לפני ואחרי הצביעה) - היא ציינה שאכן רואים בבירור את ההבדל והיא תנסה לדבר עם הממונים עליה בשביל לבטל את התביעה. אחר כך היא הודיעה לי שהיא לא יכולה(כנראה בגלל שהם חשבו שיש להם "קייס" מספיק טוב פה) ואמרה לי להציג את זה לשופט ושהוא יחליט.

אכן נכנסנו אחר כך לשופט. הסברתי לשופט ולתובעת שאני לא יכול לחכות עכשיו עוד חצי שנה+ עד שהשוטרת תחזור לתפקיד. השופט ביקש להסתכל בתמונות(של הסימון - לפני ואחרי הצביעה) והסברתי לו גם שאני לוחם וזה בעייתי לבוא כל פעם בשביל לשמוע שהשוטרת עוד פעם לא הגיעה.

 

בסופו של דבר לאחר כל הראיות והטיעונים שהצגתי - הוא זיכה אותי מחמת הספק(למרות שיש לי מספיק הוכחות בתיק הזה - פשוט השוטרת לא הייתה שם בשביל לוודא אותן)

 

ולכל אלו שאמרו לי שאני סתם מבזבז את הזמן. יכול להיות - אבל בזכות זה אני עדיין שומר על הרקורד של 0 דו"חות 8)

 

שבת נפלאה לכולם! :-)

יונתן :wink:

עדיף לאבד רגע בחיים, מאשר לאבד חיים ברגע


×
×
  • תוכן חדש...