Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5532 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו קאיה קרניבל שנת 2007 צורה חדשה.

הבעיה היא שבממוצע פעם בחודש אחת מהמנורות הראשיות נשרפות...

בכל פעם המנורות נקנו במקום שונה...(מוסך מורשה,חאפר,איש מערכות ועוד...) חוץ מהפעמים שהמנורות נקנו במוסך הם הותקנו על ידינו (פירוק הפנס וכו...)

מה יכולה להיות הבעיה כי כבר עולה הסעיף (לפני שבוע באמצע נסיעה שניהם נשרפו באותו הזמן !!!)

 

תודה לעוזרים !!

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

צריך לבדוק את מתח טעינת האלטרנטור שאינו גבוה מדי (מכסימום 14.5 וולטים).

הקפד להתקין נורות מיצרנים טובים וידועים כפיליפס, הלה, טונגסרם, פלוסר, אוזרם ולא נורת זולות של יצרנים עלומי שם

שאורך חייהם קצר.

בברכה - רפי לין

פורסם

תודה על העזרה רפי,את המתח בודקים במוסך נכון?

והמנורות לא בדקנו פירמה פשוט אמרו שזה "גרמני".

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

גם לי יש קרניבל אבל 02' -מניסיון , רק פיליפס או הלה או אוסרם(הלה מחזיק לי כבר יותר מחצי שנה )

בניגוד לH4 בH7 מורגש מאוד ההבדלים בחברות ,שים חברה כמו פיליפס או הלה או אוסרם ואל תגע בזכוכית של הנורה עם היד .

בדוק טעינה כמו שרפי ציין ובדוק שהפנס מקובע אולי משהו משוחרר והמנורות רועדות וזה הורס אותן.

 

הH4 יש לי סיני שמחזיק כבר שנתיים אלו מנורות שלא נשרפות :lol:

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

איך בודקים טעינה? ואכן הפנס הימני משוחרר כי נשבר לא אחד מהטבעות שהבורג נכנס לתוכן...אבל מה לעשות לא נחליף פנס ב 600 שקקל בגלל זה..

 

נלך על פירמה ידועה,אולי הלד יחזיק יותר?

Kia Forte 1.6 126 HP

פורסם

חבר אל המצבר מד מתח (וולטמטר) והנע המכונית לכ 1300-1500 סל"ד כשכל צרכני החשמל כבויים.

עם מנוע פועל בערך כחמש דקות, המתח לא צריך לעבור את 14.5 וולטים.

אם יש מתח גבוה יותר זה לא תקין.

בברכה - רפי לין

×
×
  • תוכן חדש...