Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5533 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם קבלת רישיון הרכב החדש הבחנתי כי הקילומטראז' הרשום ברישיון הרכב גבוהה בהרבה ממה שמצויין כרגע ברכב.

למי יש לפנות על מנת להסדיר תקלה זו?

 

ירון מאיר

פורסם

מי ביצע את הטסט האחרון? אתה או הבעלים הקודמים?

 

אם הבעלים הקודמים אז חייך, אכלת אותה.

אם יש לך חוזה חתום מולם שמצויין בו הק"מ, אז אולי יש לך קייס לתבוע אותם.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני לא בטוח שהעניין קשור לרכישת הרכב בכלל.

היו הרבה טעויות ברישום בשנה שעברה.

כאשר תגיע לטסט, הבודק ירשום במחשב את מה שמופיע כרגע על מד אוץ, ובשנה הבאה תקבל רישיון עם רישום נכון.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

סתם שטויות הקילומטר שכתוב ברישיון גם אני שילמתי תרישיון לא מזמן והגיע לי עם איזה 30 אלף קילומטר יותר ממה שהאוטו עשה...

פורסם
סתם שטויות הקילומטר שכתוב ברישיון גם אני שילמתי תרישיון לא מזמן והגיע לי עם איזה 30 אלף קילומטר יותר ממה שהאוטו עשה...

 

סתם שטויות הקילומטר שכתוב בלוח השעונים, שמעתי שמישהו מהפורום קנה רכב והלוח שעונים מראה לו איזה 30 אלף קילומטר פחות ממה שהאוטו עשה...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני רכשתי את הרכב שלי עם 173 אלף קילומטר.

לפני כחצי שנה עשיתי טסט וראיתי 68.400 אלף קילומטר ברישיון רכב שקיבלתי לביתי.

הרכב בפועל היה עם 180 אלף קילומטר באותה תקופה...

פינקו אותי :wink:

פורסם
כאשר תגיע לטסט, הבודק ירשום במחשב את מה שמופיע כרגע על מד אוץ, ובשנה הבאה תקבל רישיון עם רישום נכון.

 

אני חושב שהרעיון של רישום קילומטרז' הוא בכך שאפשר יהיה לראות גם כמה שנים אחורה ולא רק שנה אחת, לאחר שיבנה בסיס נתונים כמובן.

 

כלומר יפיע ברישיון : ב 1.1.2010 - 30.000

ב 1.1.2011 - 50.000

ב 1.1.2012 - 75.000 וכן הלאה.

 

אם מדובר על הצגה רק של נתון אחד משנה שעברה - זה לא שווה הרבה.

 

 

פורסם

בוקי,

כל רעיון חדש בתחילת דרכו סובל מכל מיני באגים.

כבר כמה אנשים בפורום התלוננו על רישום שגוי במשרד הרישוי.

ומה לעשות עכשיו?

הרי שגיאה של רישום לא צריכה להפוך את בעל הרכב באופן אוטומטי לרמאי\עבריין\ זייפן.

ייקח כמה שנים עד שהמאגר של קילוטראז' יבנה והבאגים יטופלו. עד אז חשוב לשמור קבלות מהטיפולים בסדר כרונולוגי, עם רישום של מד אוץ. אפשר גם לנסות ולגשת למשרד הרישוי ולדרוש תיקון טעות ברישום. רק אני לא בטוח לגבי סיכויי ההצלחה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

כל זה מובן.

 

אני התייחסתי רק לנקודה ספציפית אחת :

אתה רשמת שכשהוא יגיע לטסט ירשמו את הקילומטרז' העדכני ובעוד שנה הוא יקבל רישון עם רישום נכון .

 

ואני רשמתי, שלפי איך שאני מבין את זה יהיה רשום אצלו ככה :

 

 

1.1.2010 - 800.000 קילומטר.

1.1.2011 - 50.000 (שזה אמית)

1.1.2012 - 70.000 (גם אמיתי)

 

כלומר שום בעיה לא תתוקן, רק יהיה יותר בלבול.

 

 

פורסם

יש ברוסית פתגם:

"רצו שיהיה יותר טוב, אבל יצא כרגיל"...

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב הינו רכב חדש שייבאתי אותו ביבוא אישי .

כך שאני יד ראשונה ואף אחד לא היה לפני...

 

בבירור שעשיתי יש להגיע למכון הבדיקה ושם לברר את העיניין.

 

ירון מאיר

פורסם
יש ברוסית פתגם:

"רצו שיהיה יותר טוב, אבל יצא כרגיל"...

 

 

זה לא פתגם, המשפט הזה יחסית חדש, והוא משוייך לחבר ממשלה עם שם שבילתי אפשרי לבטא בעיברית :roll:, שאמר אותו בישיבה על רפורמת כספים בשנת 93.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...