Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כתבות הרכב הזכורות ביותר?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה נכנס לי לאתר של אוטו ולא לכתבה ,אולי תגיד לי את שם הכתבה ואחפש באתר.

אגב בגיליון של אפריל או מרץ ,אינני זוכר, בלייזר עשו כתבה על טל שביט ז"ל ,כתבה מצוינת ,חבל שאין לי לא סורק ולא את הבלייזר ,אצל חבר.

 

זה נקרא "טיפול 1,200". כתבה שטל כתב ב-2002.

 

הכתבה על הC63 - מדהים מדהים מדהים!

 

פעם ראשונה שאני רואה את הסרטון הזה, ופשוט לא הורדתי את העיניים לשניה, פשוט עושה חשק לוותר על כל רכב פנטזיונרי אפשרי ולרוץ לקנות אותה.

 

אני בטוח שטל שביט מחייך ואומר לך תודה, אי שם מלמעלה :-D

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

למי שרוצה לקרוא עוד על המרצדס ה****** הזאת :

החיה שבמכונה

 

ועוד כתבה נחמדה של רוני (יש יותר טובות, אבל אני לא מוצא אותן ברשת...).

 

אוטו ראשון

קריאה מהנה :-P

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם
זה נקרא "טיפול 1,200". כתבה שטל כתב ב-2002.

 

עשית לי את הבוקר ,הכתיבה שלו היא כמו ספר ,הוא גורם לך לדיימן את עצמך במקומו ,יושב שם על האופנוע הזה.

כמעט כל הכתבה אתה מגיע איתו למקומות שונים ואומר יחד איתו "כן נכון, הכבישים האלה מדהימים" או "האזור הזה יפה" ואתה נזכר בחוויות המוטוריות שעברת שם ,תענוג לעיניים ולמוח. כשהוא דיבר על כביש צאלים -מצפה רמון זה הזכיר לי תקופות יפות בצבא ,הכביש הזה הוא אחד היחידים שאפשר לקחת בו עיקול יחסית חד על 120 ושזה לא יהיה התפרעות או מסוכן.

הכתבה הזאת דיברה על בדיוק מה שאני צריך עכשיו ,לשבור את השגרה ולבלות קצת זמן איכות עם הרכב שאני כל כך אוהב ,ואני בטוח שלמרות שיש ילדים ואישה וחברים והרבה דברים יותר חשובים ,לכולנו יש פינה חמה בלב לרכב שלנו.

רוני תודה :)

 

נ.ב. הכתבה פשוט עושה לי חשק לקנות אופנוע ,תמיד אהבתי אותם בדיוק כמו מכוניות ,אבל זה נראה לי כמו התאבדות ,הגעתי למסקנה שיום אחד יהיה לי אופנוע, "אופנוע לכבישים ריקים" ,כזה שאצא איתו לטיולים ונסיעות להרגיע את עצמי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

תשמע ,אני עכשיו מבין שמאז ומעולם הייתה לנו עיתונות מוטורית ברמה גבוהה ,היא פשוט הייתה ונשארה מועטה ,אך ברמה גבוהה.

במידה ותצליחו למצוא ספונסר או מישהו שיספק תקציב אולי אפילו תיצרו תכנית שבועית למגזין ,יהיה לזה הרבה יותר צופים מאשר לתכניות הקיימוות היום. בתכניות הקיימות המנחים נשמעים אנשים שמכתיבים להם מה להגיד ,אבל אני לא אוהב את זה ,אני רוצה שידבר איתי הבנאדם שבחן את הרכב והוא זה שמבין ,אני לא צריך שום סלבריטי שיציג לי דברים שהוא לא מבין.

 

שלשום קראתי את הכתבה "דייט עם קליאו ספורט" (אני יודע שמדובר ב-2 שונות) ואני מתחיל לחבב את הקליאו ,לא נהגתי בחיי על רנו קליאו ,משום סוג ,אבל מהכתבות ומאנשים שאני שואל זה נשמע לי אחד הרכבים היותר מהנים לנהיגה ,אפילו בגרסאות יותר פשוטות ,למרות שכאשר מישהו מבקש המלצה בפורום לרכב מהנה ,אז ישר מרעיפים עליו את הפיג'ו הקטנות ,ואם לומר את האמת הקליאו נשמעת כל כך יותר כייפית. מה אתה אומר?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

כזה שרשור בלי כתבה אחת של אילן פייביש ??

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=7MMgHJKnVfo

דרך יוטיוב

ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
זה הקטע מטופ גיר ,הפרסומת פשוט גאונית ,היא ממש בהתחלה של הסרטון.

אחרי הפרסומת תראו עוד חצי דקה הם משפרים אותה ,כי אמרו להם שלהראות מהירות זה לא טוב :)

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

×
×
  • תוכן חדש...