Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם

יש ברשותי סאב כפול של אייפוניקס 600RMS מונובלוק של רודאו דרייב 1500W. הסאב מחובר ב-1 אוהם עם זה חשוב כרגע.

אז לבעיה, היה לי בהתחלה פיוז זכוכית רגיל שנמס עקב הזרם הרב שעבר לכן החלפתי במפסק של רוקפורד 100 אמפר

אבל כל הזמן בעוצמות גבוהות הוא נופל לי וצריך לפתוח את המכסה מנוע כדי להרים אותו שוב.

בהתחלה שזה קרה היה לי כבל דק מפני שבהתחלה היה לי רק סאב אחד של אייפוניקס .

במקום לקנות כבל 1 עבה פשוט הוספתי עוד כבל דק כמו שהיה לי ואת שתי הכבלים חיברתי למפסק ולמונו.

זה שיפר את הנפילות אך עדין בעוצמות גבוהות תוך 5-10 דק' הוא פתאום נופל ועושה לי פאדיחות

יש למישהו רעיון אולי איך אפשר לטפל בבעיה ?

פורסם
***אין צורך לצטט את ההודעה שמעליך. קרא את כללי הפורום***

  1. המונו יכול לעבוד ב 1 אום ?
  2. אתה יכול להעלות תמונה של הפיוז המת ? קשה לי מאוד להאמין שהמפסק זרם נופל אחרת האלטרנטור שלך אמור למות לפני לדעתי .
  3. דבר שני , תתקין כמו שצריך , כבל אחד עבה וטוב ! (כבל ריתוך לדוגמא )

ומילה מהצד , התקנה טובה היא ה א' ב' של מערכת טובה שתשרת אותך נאמנה . (אם כבר מדברים על פאדיחות !)

על החוק להיות אדפטיבי בהתאם לרוח הזמנים

פורסם

זה המפסק

rfcb200-2T.jpg

הוא של 100 אמפר זה מאוד גבוה.

וכן המונו עובד ב-1 אוהם.. הוא לא ניכנס לפרוטקשן זה פשוט המפסק שנופל ולא המונו

ועוד משהו, אין לי קבל עם זה יכול להיות קשור אולי

פורסם

כשרודיאו דרייב יוציא מה שהוא מצהיר שזה באזור ה1000RMS זה יהיה כשהמשיח יגיע,תחליף את המונו המעפן הזה,ותביא משהו שיחזיק את הסאבים כמו שצריך.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם
שבת שלום לכולם

יש ברשותי סאב כפול של אייפוניקס 600RMS מונובלוק של רודאו דרייב 1500W. הסאב מחובר ב-1 אוהם עם זה חשוב כרגע.

אז לבעיה, היה לי בהתחלה פיוז זכוכית רגיל שנמס עקב הזרם הרב שעבר לכן החלפתי במפסק של רוקפורד 100 אמפר

אבל כל הזמן בעוצמות גבוהות הוא נופל לי וצריך לפתוח את המכסה מנוע כדי להרים אותו שוב.

בהתחלה שזה קרה היה לי כבל דק מפני שבהתחלה היה לי רק סאב אחד של אייפוניקס .

במקום לקנות כבל 1 עבה פשוט הוספתי עוד כבל דק כמו שהיה לי ואת שתי הכבלים חיברתי למפסק ולמונו.

זה שיפר את הנפילות אך עדין בעוצמות גבוהות תוך 5-10 דק' הוא פתאום נופל ועושה לי פאדיחות

יש למישהו רעיון אולי איך אפשר לטפל בבעיה ?

 

תנסה אולי לבדוק את המינוס של המונו יכול להיות שהוא דק מידי וזה גורם לנפילות

פורסם
תנסה אולי לבדוק את המינוס של המונו יכול להיות שהוא דק מידי וזה גורם לנפילות

 

כשחושבים על זה, הכבל מינוס באמת דק

ברגע שהוספתי עוד כבל פלוס בכדי לעבות אותו , לא הוספתי גם עוד כבל מינוס בכדי לעבות את המינוס!

פורסם
כשחושבים על זה, הכבל מינוס באמת דק

ברגע שהוספתי עוד כבל פלוס בכדי לעבות אותו , לא הוספתי גם עוד כבל מינוס בכדי לעבות את המינוס!

 

תודיע לי אם זה פתר את הבעייה אם לא יש לי עוד רעיון .

פורסם

לפי התיאור המגברים מושכים זרם גבוה מ 100 אמפר.

נשמע בעצם שאין בעיה, והמפסק עושה את המוטל עליו.

תחזור ותכתוב באיזה עובי כבל אתה משתמש, וננסה למצוא נתיך בערך מתאים לצריכת המערכת ועדיין שיגן על הכבל.

מתחדשת*

×
×
  • תוכן חדש...