Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5550 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

אני מעוניין לרכוש במוו X5 3.0D 2004 . הייתי מעוניין לדעת יותר על הרכב ממכם בעלי הניסיון . מה לגבי אחזקה תיקונים וצירכת דלק . לגבי הדלק ממשכתוב באתר קילומטר לליטר זה נשמע שהוא אוכל משהו כמו 1:9.8 בערך .

אשמח להמלצות והערות והארות ממכם שבת שלום

פורסם

למה זה מצחיק? אדם לא יכול לקנות רכב ב-100K ש"ח ולשאול לגבי צריכת דלק??

 

משום מה כל פעם שיש שרשור על רכב יוקרה לא חדש, יש את המגיב התורן שעונה משהו בסגנון הזה שאם פותח השרשור שואל לגבי עלות תחזוקה וצריכת דלק אז סימן שהרכב לא בשבילו.

פורסם
למה זה מצחיק? אדם לא יכול לקנות רכב ב-100K ש"ח ולשאול לגבי צריכת דלק??

 

משום מה כל פעם שיש שרשור על רכב יוקרה לא חדש, יש את המגיב התורן שעונה משהו בסגנון הזה שאם פותח השרשור שואל לגבי עלות תחזוקה וצריכת דלק אז סימן שהרכב לא בשבילו.

+1 מחזק

Porsche 944 turbo

פורסם

תסתכל כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=367704&highlight=X5

וגם כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361388&highlight=X5

 

נראה לי שיש שם די הרבה מידע.

לגבי צריכת דלק של הדיזל, אני לא יודע, אבל אני מניח שזה לא דומה לנתון הרשמי של החברה...

פורסם
למה זה מצחיק? אדם לא יכול לקנות רכב ב-100K ש"ח ולשאול לגבי צריכת דלק??

 

משום מה כל פעם שיש שרשור על רכב יוקרה לא חדש, יש את המגיב התורן שעונה משהו בסגנון הזה שאם פותח השרשור שואל לגבי עלות תחזוקה וצריכת דלק אז סימן שהרכב לא בשבילו.

 

לא אמרתי שהשאלות האלה לא חשובות בכלל, הם גם מאוד חשובות לרכב במחיר כזה, פשוט צורת הכתיבה הזאת כאילו מרמזת שאם הרכב יאכל 1:9.1 אז זה על הפנים ויורדים מהרכב הזה. זה הכול.

×
×
  • תוכן חדש...