Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8037 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת אחיזה- כוח מנוע( הבנתתי 156 כ"ס לגי טי איי)

לדעתכם נחשבת לקלאסית- או שתחשב בעתיד..?

 

והכי חשוב....

אם למישהו כאן יש את המיבחן של אוטו

שהישווה בין הסובארו -SVX-לסליקה-??MX3

ושיוכל להעלות אותו כאן-- אז... אזזז.. אז אחלההההההה--

וכל מידע אחר מניסיון-- תודה

פורסם

קלאסית היא לא.ולמה שהיא תהיה בעתיד אין בה שום ייחודיות והיא יוצרה בכמויות גדולות מאוד.הדגם הספורטיבי באמת אומנם זכה בכמה אליפויות ראלי אבל לא נראה לי שזו סיבה טובה מספיק.

במבחן של אוטו אם זה עוזר אני רק זוכר שמאזדה ניצחה.

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

אני יכול לרשום לך את דעתי אבל לשם מה ?

עזוב דעה ושמע עובדה: הרכב חלש, לא מהנה במיוחד, לא מצאתי בו שום דבר מיוחד.

 

והוא לא יהיה יותר קלאסי מאשר מאזדה לאנטיס...

 

אז החלטה שלך

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לסליקה מנוע 2000 עם 140 או 150 סוסים(אני כמעט בטוח 140) ובטח שלא 156

רכב פשוט לא חזק ולא הכי נוח אבל מאוד יפה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אין לי את המבחן אבל אני זוכר שאמרו שהסובארו היתה מהירה אבל מאוד רחוקה מלהיות ספורטיבית,הסליקה היתה מעולה ומהירה מכולן אבל המנצחת היתה המאזדה גם בגלל הנאה ומחיר הגיוני בהרבה.

 

אני כמעט בטוח שזה התחלק כך.

פורסם
אין לי את המבחן אבל אני זוכר שאמרו שהסובארו היתה מהירה אבל מאוד רחוקה מלהיות ספורטיבית,הסליקה היתה מעולה ומהירה מכולן אבל המנצחת היתה המאזדה גם בגלל הנאה ומחיר הגיוני בהרבה.

 

אני כמעט בטוח שזה התחלק כך.

 

השוואה קצת מוזרה. בכל מקרה הסליקה היא בעלת נטיה ספורטיבית במקרה הטוב, ובכל מקרה לא אוטו ספורט.

הדגם מעולם לא היה מיוחד או ספורטיבי מאוד, אין בו שום רכיב של אוטו ספורט (מנוע, שילדה, היגוי, הנעה...)

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

על מנת לסכם פעם אחת ולתמיד את נושא הכ"ס

דגם ה GT-I ב ארץ --->שווק ביפן ואירופה בלבד ו....ישראל =156 כ"ס =ל דגם RC באנגליה ויפן (ה י ג ו י ל4 הגלגלים)= 156 ב"ס- סגור נעול בטוח במיליון אחוז

 

מעבר לזה יש את הדגמים האמריקאיים שלהם לא הגיע מנוע ה 3S-GE --(דור שני)-->ללא ט ורבו

אלא רק הדגמים הבאים:

ST: 1.6L 4AFE

GT: 2.2L 5SFE

GTS: 2.2L 5SFE

2.0L 3SGTE, 4WD

 

כולם חוץ מהאחרון כמובןןן נחותים משמעותית מה GTI שבארץ

ואכן נמצאים בארץ דגמים בודדים שאינן גי טי איי שהגיעו ביבוא אישי

 

לגבי הרכב- היה ברשותי בחמש השנים האחרונות כזה..הוא נמוך מאוד..רחב..

יושב על הכביש בפניות כמו ששום פגו לא מסוגלת ולא חשוב כמה ינמיכו אותה- [כמעט ]ללא שום זווית הטיה

י ח ס י הילוכים לא קצרים במיוחד -(מ ה ל ך הילוכים דיי קצר משנת 92) - ועדיין...בלחיצה קלה שאר המכוניות נעלמות מיד- .. רכב נוח לשימוש יומיומי מעבר לכניסה פנימה אליו שהיא גבולית לאנשים הסובלים מבעיות גב

ו.....גם טויוטה מתקלקל- חלקים מקוריים זמיניםו...יקרים.. ... רכב מהנה ביותר..

כוח זה באמת עניין יחסי והרכב לא במישקל נוצה..

אבל לגבי השילדה-- דגם ה4X4 זכה מספר פעמים באליפות הראלי ..והפך לאגדה..דגם ה ה GTI נושא תחתיו

בדיוק אותה שילדה.. ומי שניסה לנהוג על טויוטה סליקה גי טי איי שמורה ..בסיבוב... יודע על מה אני מדבר....(2 וקצת סיבובי הגה מנעילה לנעילה)

פורסם

 

לגבי הרכב- היה ברשותי בחמש השנים האחרונות כזה..הוא נמוך מאוד..רחב..

יושב על הכביש בפניות כמו ששום פגו לא מסוגלת ולא חשוב כמה ינמיכו אותה- [כמעט ]ללא שום זווית הטיה

י ח ס י הילוכים לא קצרים במיוחד -(מ ה ל ך הילוכים דיי קצר משנת 92) - ועדיין...בלחיצה קלה שאר המכוניות נעלמות מיד- .. רכב נוח לשימוש יומיומי מעבר לכניסה פנימה אליו שהיא גבולית לאנשים הסובלים מבעיות גב

ו.....גם טויוטה מתקלקל- חלקים מקוריים זמיניםו...יקרים.. ... רכב מהנה ביותר..

כוח זה באמת עניין יחסי והרכב לא במישקל נוצה..

אבל לגבי השילדה-- דגם ה4X4 זכה מספר פעמים באליפות הראלי ..והפך לאגדה..דגם ה ה GTI נושא תחתיו

בדיוק אותה שילדה.. ומי שניסה לנהוג על טויוטה סליקה גי טי איי שמורה ..בסיבוב... יודע על מה אני מדבר....(2 וקצת סיבובי הגה מנעילה לנעילה)

 

...right

:roll:

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים :mmangel:

פורסם

המיבחן המלא נמצא כאן:

http://auto.consumerguide.com/auto/used/reviews/full/index.cfm/id/2155

 

ציטוט מפיסקה אחת:

Handling and roadholding are decent with an ST and quite sporty with a GT or GT-S. Those two stick to the road tautly and respond well in changes of direction

.... .... suffer minimal cornering lean and crisper steering response..

 

ושוב- בלינק המצורף ניבחן הדגם האמריקאי החלש הרבה יותר- ואין התיחסות ל גי טי איי .

 

-----------

 

2 חוות דעת שבכל זאת מצאתי לגבי ה

GT - i

 

http://www.carsurvey.org/review_52161.html

 

 

 

 

ציטוט:---------> http://www.carsurvey.org/review_18668.html

 

"What can I say...

 

Mix toyota's well known reliability with a 'sporty hatchback'...

 

And you've got a winning combination...

 

In other words...

 

A sporty car that can handle any kind of treatment!

פורסם

יש מישהו שברשותו המיבחן המדובר של הסליקה( MX3-SVX??)

ויוכל לטרוח ולסרוק אותו לכאן..?

 

יוכל נוראאאא לעזוררר

 

בתמורה אני אסדר לו דייט עם חברה של חברה שלי

שהיא 165 רזה ובעלת דיבור חוצפני ומגניב..

×
×
  • תוכן חדש...