על מנת לסכם פעם אחת ולתמיד את נושא הכ"ס
דגם ה GT-I ב ארץ --->שווק ביפן ואירופה בלבד ו....ישראל =156 כ"ס =ל דגם RC באנגליה ויפן (ה י ג ו י ל4 הגלגלים)= 156 ב"ס- סגור נעול בטוח במיליון אחוז
מעבר לזה יש את הדגמים האמריקאיים שלהם לא הגיע מנוע ה 3S-GE --(דור שני)-->ללא ט ורבו
אלא רק הדגמים הבאים:
ST: 1.6L 4AFE
GT: 2.2L 5SFE
GTS: 2.2L 5SFE
2.0L 3SGTE, 4WD
כולם חוץ מהאחרון כמובןןן נחותים משמעותית מה GTI שבארץ
ואכן נמצאים בארץ דגמים בודדים שאינן גי טי איי שהגיעו ביבוא אישי
לגבי הרכב- היה ברשותי בחמש השנים האחרונות כזה..הוא נמוך מאוד..רחב..
יושב על הכביש בפניות כמו ששום פגו לא מסוגלת ולא חשוב כמה ינמיכו אותה- [כמעט ]ללא שום זווית הטיה
י ח ס י הילוכים לא קצרים במיוחד -(מ ה ל ך הילוכים דיי קצר משנת 92) - ועדיין...בלחיצה קלה שאר המכוניות נעלמות מיד- .. רכב נוח לשימוש יומיומי מעבר לכניסה פנימה אליו שהיא גבולית לאנשים הסובלים מבעיות גב
ו.....גם טויוטה מתקלקל- חלקים מקוריים זמיניםו...יקרים.. ... רכב מהנה ביותר..
כוח זה באמת עניין יחסי והרכב לא במישקל נוצה..
אבל לגבי השילדה-- דגם ה4X4 זכה מספר פעמים באליפות הראלי ..והפך לאגדה..דגם ה ה GTI נושא תחתיו
בדיוק אותה שילדה.. ומי שניסה לנהוג על טויוטה סליקה גי טי איי שמורה ..בסיבוב... יודע על מה אני מדבר....(2 וקצת סיבובי הגה מנעילה לנעילה)