Jump to content

sin68

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של sin68

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. טויוטה סליקה 94
  2. המיבחן המלא נמצא כאן: http://auto.consumerguide.com/auto/used/reviews/full/index.cfm/id/2155 ציטוט מפיסקה אחת: Handling and roadholding are decent with an ST and quite sporty with a GT or GT-S. Those two stick to the road tautly and respond well in changes of direction .... .... suffer minimal cornering lean and crisper steering response.. ושוב- בלינק המצורף ניבחן הדגם האמריקאי החלש הרבה יותר- ואין התיחסות ל גי טי איי . ----------- 2 חוות דעת שבכל זאת מצאתי לגבי ה GT - i http://www.carsurvey.org/review_52161.html ציטוט:---------> http://www.carsurvey.org/review_18668.html "What can I say... Mix toyota's well known reliability with a 'sporty hatchback'... And you've got a winning combination... In other words... A sporty car that can handle any kind of treatment!
  3. על מנת לסכם פעם אחת ולתמיד את נושא הכ"ס דגם ה GT-I ב ארץ --->שווק ביפן ואירופה בלבד ו....ישראל =156 כ"ס =ל דגם RC באנגליה ויפן (ה י ג ו י ל4 הגלגלים)= 156 ב"ס- סגור נעול בטוח במיליון אחוז מעבר לזה יש את הדגמים האמריקאיים שלהם לא הגיע מנוע ה 3S-GE --(דור שני)-->ללא ט ורבו אלא רק הדגמים הבאים: ST: 1.6L 4AFE GT: 2.2L 5SFE GTS: 2.2L 5SFE 2.0L 3SGTE, 4WD כולם חוץ מהאחרון כמובןןן נחותים משמעותית מה GTI שבארץ ואכן נמצאים בארץ דגמים בודדים שאינן גי טי איי שהגיעו ביבוא אישי לגבי הרכב- היה ברשותי בחמש השנים האחרונות כזה..הוא נמוך מאוד..רחב.. יושב על הכביש בפניות כמו ששום פגו לא מסוגלת ולא חשוב כמה ינמיכו אותה- [כמעט ]ללא שום זווית הטיה י ח ס י הילוכים לא קצרים במיוחד -(מ ה ל ך הילוכים דיי קצר משנת 92) - ועדיין...בלחיצה קלה שאר המכוניות נעלמות מיד- .. רכב נוח לשימוש יומיומי מעבר לכניסה פנימה אליו שהיא גבולית לאנשים הסובלים מבעיות גב ו.....גם טויוטה מתקלקל- חלקים מקוריים זמיניםו...יקרים.. ... רכב מהנה ביותר.. כוח זה באמת עניין יחסי והרכב לא במישקל נוצה.. אבל לגבי השילדה-- דגם ה4X4 זכה מספר פעמים באליפות הראלי ..והפך לאגדה..דגם ה ה GTI נושא תחתיו בדיוק אותה שילדה.. ומי שניסה לנהוג על טויוטה סליקה גי טי איי שמורה ..בסיבוב... יודע על מה אני מדבר....(2 וקצת סיבובי הגה מנעילה לנעילה)
×
×
  • תוכן חדש...