Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5542 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

מישהו יכול להסביר לי מה הקטע של טויוטה פריוס בסרטים אמריקאים?

לאחרונה כל סרט שאני רואה, לשחקנים יש טויוטה פריוס.

 

זאת הדרך של טויוטה לשווק את הרכב? קצת מוזר..

Polo 2012

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כן אני יודע מה זה, במיוחד אחרי הקליפ של רוני סופרסטאר לשיר של אדם "סוד"

יש שם לא פחות מ5-6 פרסומות סמויות

Polo 2012

פורסם

הזכרת לי את הסרט The Next Three Days עם ראסל קרואו - שהייתה לו שם את הפריוס

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
פורסם
הזכרת לי את הסרט The Next Three Days עם ראסל קרואו - שהייתה לו שם את הפריוס

 

חרא סרט, ד"א.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

יש נגיד בסרט הזה עם מארק וולברג וויל פארל - החבר'ה האחרים,

שלוויל פארל יש פריוס שכולם בעבודה צוחקים עליה שזה רכב עלוב ושל נשים,

ואז כשהם נכנסים למרדף, אז הפריוס מתגלה כרכב מגניב כזה ששורד איזה 20 מיליון תאונות בדרך והתהפכויות,

וכל מיני חארטה...

 

קיצר כאילו פרסומת הפוכה.

וזה ידוע שבארה"ב יש להם שריטה כבדה לרכבים מתוצרת מקומית עם מנוע גדול, רכב גדול והכל גדול,

כל מי שדיבר עם נהגים באמריקה יודע שבשבילם, כמה שאתה יותר גדול, ככה אתה יותר חשוב ומכובד, בגלל זה יש להם את השריטה על ה"גודל", ובגלל זה למותגים כמו טויוטה, ניסאן, לנד-רובר, קיה וכו' בהתחלה היה קשה שם בשוק הרכבים.

אבל עכשיו כשהם התחילו לשווק ממש אבל ממש חזק את עצמם, אז המצב שם לאט לאט משתנה לטובת הרכבים ה"מיובאים".

עובדה לכך אפשר למצוא בזה שלGM יש עכשיו קשיים כלכליים גדולים, וכל מיני מותגים כמו האמר סובלים ממש.

תצרף לזה את משבר הדלק העולמי ועליית המחירים, ותקבל פחות ופחות אנשים שיכולים להרשות לעצמם רכבים בזבזנים.

בגלל זה מכוניות חסכוניות כמו הפריוס עושות עכשיו חיל בארה"ב.

 

אגב, דוגמא נוספת לפריוס אפשר למצוא בסרטי מהיר ועצבני, ששם יש פרסומת סמויה לניסאן בכמה וכמה מהסרטים שלהם.

תמיד פול ווקר נוהג על רכב "מיובא" ותמיד אומרים לו שרכב "שרירים" (אמריקאי) תמיד ינצח משהו מיובא.

רשימת הרכבים שהופיעו במהיר ועצבני מורכבת בעיקר מרכבים מיובאים: הונדה S2000, הונדה סיוויק, ניסאן סקייליין GT-R,

מאזדה RX-7, מיצובישי אקליפס, ניסאן 240SX, מיצובישי GTO, מיצובישי לאנסר אבולושן, הונדה NSX ועוד כל מיני פרארי למיניהן שתמיד איכשהו מנצחות את הרכבים האמריקאים בסופו של דבר....

SEAT Ibiza 2001 Stella, Automatic. :cry: נמכרה בצער רב :cry:

Toyota Yaris Hybrid 2014 Active, Automatic. :-Dהבייבי החדשה :-D

 

אני לא גזען, אני שונא את כולם במידה שווה.

פורסם

פריוס בסרטים הוליוודים הפכה להיות "אביזר חובה" בדיוק כמו שבכל סרט על חבר'ה צעירים תמיד תיהיה חייבת להיות לפחות שחקנית אחת אסיאתית, שחקן אחד שחור עור ושחקן שמגלם יהודי....

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

פרסום סמוי ברוב המקרים, אבל זה גם עוזר לצייר דמות של חננה, ז"א אם ניקח לדוגמא את הסרט עם ראסל קרואו, הפריוס מתאימה יופי לדמות. צריך להבין כמה פריוס יש בלוס אנג'לס, לפעמים אני מוקף בפריוס בפקק. נדיר לראות פריוס עם גלגלים גדולים .

 

זה עוזר לבנות את הדמות, כמו שגיבור מחוספס נוהג על מכונית שרירים ישנה, אם הגיבור הוא בחור צעיר ומגניב - פורד ברונקו פתוח יעשה את העבודה טוב יותר מברונקו .

haters will hate

פורסם

למשל בסרט "the other guys":

אפשר לראות בברור שהפריוס שייכת לדמות:חננה,לא יוצלחת,מגושמת בקיצור בלתי גברית בעליל.

באחת מהסצנות ממש צוחקים על דמות בגלל הפריוס.

האם זה התדמית שטויוטה רוצה לייצר לעצמה בארה"ב?

otherguys.jpg

 

אגב סרט מצחיק ומהנה מאוד.

Renault Clio TCe 120 EDC

פורסם

יש בזה גם עניין של "פוליטקלי קורקט".

התדמית של הפריוס היא של איכות הסביבה ושימור כדור הארץ מגזי חממה.

אצל האמריקאים איכות הסביבה תופסת מקום של כבוד.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עוד דוגמא לסרט מפוצץ בProduct Placement (זה השם המדעי לפרסומת "סמויה") - הסדרה דקסטר.



מי שרואה את זה, בטח שם לב שרוב הרכבים שם זה פורד והנגזרות שלו, כל הטלפונים זה נוקיה, וכל המחשבים זה אפל.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בסדרה burn notice הם משתמשים ביונדאי קופה החדשה וזה כבר ממש הגיע לזה שיש שוט של הבחור מעביר הילוך (משהו שאין לו שום עניין בסדרה) או שוט של הסמל - שזה הכי פרסום שיש.

וזה לא רק בסדרה הזאת, שמתי לב לזה גם בLEVERAGE. ה"פרסום הסמוי" בסדרות הוא בד"כ מטעמי תקציב, הם מקבלים רכב\מחשב\טלפונים חינם תמורת זה שהם דוחפים אותם בפרקים.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

עוד דוגמא לסרט מפוצץ בProduct Placement (זה השם המדעי לפרסומת "סמויה") - הסדרה דקסטר.



מי שרואה את זה, בטח שם לב שרוב הרכבים שם זה פורד והנגזרות שלו, כל הטלפונים זה נוקיה, וכל המחשבים זה אפל.

 

ובסדרה "גיבורים" לניסאן היה ייצוג חזק, בפרקים הראשונים כשהירו מגיע לארה"ב ורוצה לשכור רכב הוא לא נכנס למשרד ומבקש רכב, הוא נכנס ומבקש "ניסאן טידה", להרבה דמויות הצמידו ניסאן, מאלטימה, למקסימה ואפילו ניסאן רוג, ככה לכל אחד דגם שמתאים לדמות.

 

בסדרה "המגן" זה היה כבר בידיים של דודג'-קרייזלר.

 

ברובוטריקים יש את GM, עדיין לא ראיתי פריוס רובוטריק, ז"א מה הוא יהיה? רובוט וורוד?

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...