Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5578 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, לאחר ברורים מקיפים והרבה בעזרת פורום ייעוץ לקנייה באתר הזה, קניתי דיהטסו סריון 2008 עם 39000 קמ ומצב מצוין. כשנגמר מיכל הדלק מלאתי עד הסוף = 30 ליטר. השבוע (לאחר 3 שבועות) המיכל נגמר ומלאתי שוב. לא הספקתי לסוע אפילו 300 קמ. בקושי 270 על 30 ליטר. אני נוסעת נסיעות עירוניות קצרות בלבד. האם זה יחס הגיוני?? כי יחס מבעס זה בטוח... השאלה אם אני צריכה לבדוק את האוטו או לקבל את זה בהכנעה.... תודה מראש על התשובות.

פורסם
שלום, לאחר ברורים מקיפים והרבה בעזרת פורום ייעוץ לקנייה באתר הזה, קניתי דיהטסו סריון 2008 עם 39000 קמ ומצב מצוין. כשנגמר מיכל הדלק מלאתי עד הסוף = 30 ליטר. השבוע (לאחר 3 שבועות) המיכל נגמר ומלאתי שוב. לא הספקתי לסוע אפילו 300 קמ. בקושי 270 על 30 ליטר. אני נוסעת נסיעות עירוניות קצרות בלבד. האם זה יחס הגיוני?? כי יחס מבעס זה בטוח... השאלה אם אני צריכה לבדוק את האוטו או לקבל את זה בהכנעה.... תודה מראש על התשובות.

 

האם את עומדת הרבה בפקקים ברמזורים?

האם את עומדת הרבה עם הרכב מונע בחניה?

האם מאז שקנית אותו עשית לו טיפול והאם הרכב היה מטופל כמו שצריך לפני?

האם יש לך רגל כבדה על הגז?

 

הצריכה הזו יכולה להיות הגיונית לרכב שנוסע בעיקר בעיר ועוצר הרבה ברמזורים, אבל לדעתי את יכול לשפר אותה ע"י נהיגה יותר רגועה ואם הגיע זמן הטיפול לרכב זה יתן שיפור נוסף.

פורסם

שלום רב

בהמשך לתשובתו של קודמי גשי אל המוסך שלך שיבצע ברכב בדיקה שהכל תקין ברכב

( בדיקה הכוונה לא חזותית אלא לחבר מכשירי בדיקה ולבדוק ערכי חיישנים)

בברכה זיסו יוסי

×
×
  • תוכן חדש...