Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חג שמח :)

אני מחזיק פיג'ו 306 אדומה והחלטתי לשנות קצת את הדשבורד

במקורי הכל פלסטיק שחור רגיל ובגלל שאני מחליף את הריפודים לאדום וכמעט הכל אדום באוטו (מה אני יעשה הצבע הזה פשוט סקסי ) החלטתי להחליף גם את הפלסטיקים השחורים על הדשבורד

ואני מבקש את דעתכם לגבי הרעיון

האם פשוט לפרק אותם ולצבוע ? או פשוט להזמין את אותם חלקים בצבע אדום ?

מה יותר משתלם?

 

Upgrades coming soon 8)

  • ספונסר פורום
פורסם

צביעה עצמית של חלקי פלסטיק קלה ופשוטה. פורסמו בעבר מספר רב של פרויקטים כאלו בפורום, תעשה חיפוש ותתרשם מאיכות התוצאה.

פורסם
צביעה עצמית של חלקי פלסטיק קלה ופשוטה. פורסמו בעבר מספר רב של פרויקטים כאלו בפורום, תעשה חיפוש ותתרשם מאיכות התוצאה.

תודה אני יבדוק

 

אה ועוד דבר.... איך אפשר להחליף ידית הילוכים או שק הילוכים בפיג'ו 306? שלי כבר קרועה (17 שנה כבר אנסו אותה מסכנה)

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

ידית הילוכים אתה יכול לקנות בכל מיני חנויות לאביזרי רכב/שיפורים.

את שק ההילוכים אתה יכול:

1) לבוא למוסך שיזמינו לך שקית חדשה וישימו לך אותה - יקר מאוד.

2) להזמין מאיביי שקית הילוכים וללכת למוסך/רפד שישים אותה.

3) ללכת לרפד רכב שייעשה לך שקית הילוכים לפי הדרישות שלך.

פורסם

קח בחשבון שהדש ב 306 מאוד מאוד עדין, בפרט החלק שתופס את הרדיו.

ככה שכל התעסקות מיותרת, תהיה בכיה לדורות...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
ידית הילוכים אתה יכול לקנות בכל מיני חנויות לאביזרי רכב/שיפורים.

את שק ההילוכים אתה יכול:

1) לבוא למוסך שיזמינו לך שקית חדשה וישימו לך אותה - יקר מאוד.

2) להזמין מאיביי שקית הילוכים וללכת למוסך/רפד שישים אותה.

3) ללכת לרפד רכב שייעשה לך שקית הילוכים לפי הדרישות שלך.

אני יכול לפרק את השק לבד אבל הידית היא פשוט לא יוצאת .... החלק הסופי הוא מחובר בגומי האם אני צריך פשוט להוציא את הגומי או אסור שאסור להגעת בגומי הזה

קח בחשבון שהדש ב 306 מאוד מאוד עדין, בפרט החלק שתופס את הרדיו.

ככה שכל התעסקות מיותרת, תהיה בכיה לדורות...

את זה כבר חוויתי על בשרי .. כבר החלפתי את הפלסטיק פעם אחת בגלל ניסיו פירוק לא נכון

 

Upgrades coming soon 8)

פורסם

תבדוק בצד ימין או שמאל, צריך להיות בורג קטן.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תבדוק בצד ימין או שמאל, צריך להיות בורג קטן.

ל'

לא מדוייק, אם הידית עודנה הידית המקורית, אז אין בורג, ויש צורך בהפעלת כח רב.

מה שיכול לגרום לה נזק שידרוש החלפה שלה...

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם
לא מדוייק, אם הידית עודנה הידית המקורית, אז אין בורג, ויש צורך בהפעלת כח רב.

מה שיכול לגרום לה נזק שידרוש החלפה שלה...

אז מה לעשות?

 

Upgrades coming soon 8)

×
×
  • תוכן חדש...