Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

גם אני נפלתי קורבן לידה הקלה של המשטרה לדוחות לא חיוניים ולא הכרחיים לקיומה של תרבות נהיגה תקינה.

בשעה 20:15 בערב במוצאי שבת כשאני נוסע לכיוון כרמיאל,נסעה לידי ניידת ללא אורות והסתכלה לכיוון הרכב שלי.

מייד שמעתי בכריזה לעצור בצד.

נעצרתי בשולי הכביש:יש לציין שוליים צרים-עם סיכון גבוהה שרכב יכנס בי ובניידת שעמדה מאחורי.

יוצא אלי שוטר לאחר שכיביתי את המנוע ואומר לי למה כיבית?! אני בתמיהה שואל מדוע לא?

והוא עונה לי אתה יודע שזה לא חוקי לנהוג את המסך פתוח.

אני:אבל אדוני השוטר לא צפיתי בסרט

שוטר:זה לא משנה עצם כך שהמסך פתוח(מצב קבוע אצל הDVD עם פתיחתו).

אני:איך אתה מסביר את כל הרכבים החדשים שמגיעים עם מערכת מובנית?

שוטר:זו מערכת מובנית ושלך נשלפת

אני:תראה לי את התקנה

שוטר:מחפש שעה בקלסר ושוקל לוותר אבל השוטר השני קובע ומחליט בשבילו:תקנה 28 א.

הבנתי שאין כבר עם מי להתווכח והלכתי לרכבי.

השוטרים אחרי חצי שעה(ואני לא מגזים)מצפצפים לי מהרכב-כאילו תבוא אלינו-בשיא החוצפה-תוך סיכון חיים ממשי לצאת מהרכב.

כאשר אני לא יוצא מהציפצוף השני והלאה הוא כנראה הבין שהוא צריך לבוא אלי למרות הקור החושך והסיכון.

מאלץ אותי לחתום את הזימון למשפט כאשר אינו נותן לי לקרוא מה כתוב.

אני אומר לו שאני לא חותם לפני שהוא רושם את גברי הנהג:לא נגעתי במכשיר,לא הסתכלתי, אתה לא הראשון שעוצר אותי על זה ומשחרר עקב כך שלא ראיתי סרט וזו המערכת שמע שלי ברכב. וכו.

בקיצור נסכם בכך שיש לי זימון למשפט.

האם מישהו נתקל בשוטרים עקשנים מסוג זה או שאני הראשון?

האם מישהו היה במשפט?

האם להצטיייד בעורך דין?

תודה מראש

פורסם

28א. (א) ברכב מנועי המצוי בנסיעה לא תופעל תצוגה הנראית ממושב הנהג, יותקן ברכב מנגנון לניתוקה בהיות הרכב בנסיעה ולא ינהג בו אדם אלא אם נותקה התצוגה כאמור.

 

אין זה משנה אם במסך מוצג סרט אם לאו. כל עוד אין משמש המסך כמכשיר ניווט או שניתן לכוונו שלא לעיני הנהג, מסך דולק = כתב אישום.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

המכשיר גם משמש כמכשיר ניווט, אז מה זה אומר?!

פשוט שטויות.

אשמח אם מישהו יוכל להאיר לי טיפה אור על הנושא.

והאם מישהו התייצב/קיבל זימון בגלל מקרה כזה.

האם להתייצב עם עורך דין?

איך הרכבים הכחשים מגיעים עם 2DIN וזה תקין?

גם השוטר אמר לי שאם המסך היה מותקן יותר למטה זה היה תקין.

משרד התחבורה פרסם גובה להתקנה ברכב?!

למה DVD מסוגים אלו ממשיך להמכר בארץ?

תודה מראש

פורסם

למכור מותר.

התקנה מותרת גם כן, בתנאים שקבע החוק.

מאחור - בכל מצב.

מקדימה: קבוע - ינותק בעת נהיגה. מתכוונן - שלא לעיני הנהג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מה הופיע לך בתצוגה בזמן הנהיגה?

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בשני אתרים משפטיים שחיפשתי קיימת רק הכרעת דין אחת בלבד בקשר לנושא. הנהג יצא חייב בדין . את גזר הדין לא מצאתי.

 

קרא להנאתך http://www.lawdata.co.il/UpLoad/PsakDin/480443.rtf

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אני:אבל אדוני השוטר לא צפיתי בסרט

 

העבירה הזאת אינה דורשת תוצאה של צפייה במסך, אלא קובעת אם ישנו מסך דולק אתה כבר נמצא בתוך העבירה.

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם

עמית,

 

אם אפשר להתחכם, למה ללכת ישר :?::shock:

 

נהגים טוענים שהם לא יכולים לדעת על כל המצאה חדשה מטעם המחוקק וכיו"ב.

יש מכל טוב באתר הזה (ואולי גם במתחריו), אבל במקום לקרוא ולהשכיל ולכלכל צעדים מראש, תמיד יבואו לרטון אחרי מעשה.

לא צריך להיות נביא כדי לדעת שבעוד זמן מה מישהו יפתח נושא דומה.

 

הייתי מצפה ממי שכבר מעל שנתיים באתר, להשקיע קצת ולשאול את השאלות לפני מעשה ולא רק להציע מערכת למכירה או לשאול על פילטר או זמן אספקה.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

ישה קודם כל תודה רבה,

הבעיה היא ששני המקרים שונים לחלוטין.

אצלי המסך היה פתוח עקב שמיעת מוזיקה-לא דורש צפייה מצד הנהג והנוסע.

לא ראיתי סרט-ובטח ובטח שלא הותקנה מראת DVD שהייתה מסובת לכיוון השני.

אלה בסך הכל DVD./GPS1 DIN

כנראה שאני הראשון בתחום.

חיפשתי בכל האתרים ולא מצאתי,אולי יהיה פה עוד תקדים משפטי

אשמח לדעת האם יש צורך בעורך דין, המלצה על אחד וכמה צריך לעלות?

מה יכול להיות העונש בכלל?

תודה

פורסם

אם יש לך אפשרות תגיע עם עורך דין, עדיף.

לגבי העונש תלוי בעבר התעבורתי שלך.

ובשופט/ת.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני לא משפטן, אבל אם הבנתי נכון GPS מותר?

אם כן - וכבר יש בידך את ההזמנה להשפט

קח מפרט של המכשיר מהיכן שקניתה אותו, ובמשפט הצג את המפרט ותסביר לשופט שזה GPS

רק במכשיר מובנה ועם מסך גדול יותר

זה הכל

(תוכל גם לצלם את המכשיר ברכב בפעולה) וכמובן אנטנת GPS

ציטוט מהחוק: "לא יחול על תצוגה המיועדת לבקרה או ניווט של הרכב "

פורסם

חשוב מאוד גם מה רשם השוטר בדברי הנהג . לשופטים יש תכונה מאוד "נבזית" לייחס לכך חשיבות כי, זו התגובה הספונטאנית של הנהג לפני שהוא מתייעץ עם עו"ד או עם חוכמולוגים:lol: בפורום.

 

כפי שלפחות תיארת את דבריך בהודעה הראשונה הם לא כך כך לטובתך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

אם תחליט להיתייצב עם עורך דין יש לי שתי אופציות בישבילך.

אילן מרום וגבי שלום- עורכי דין לתעבודה. עובדים יחד המישרד בטירה ויש אחד חדש בצק פוסט בחיפה. שתי תותחים מניסיון!

ויש לך את גלעד זיו ,תותח רציני .

תתיעץ איתם הכי טוב מניסיון שלי איתם אתה יכול להיות רגוע ובידיים טובות.

:twisted:Audi a-3 1.8T 1.7 BAR:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...