Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

בהמשך לסרטון הזה, הנה עוד מפלצת עתירת סוסים (650) ומעוטת משקל (הפעם "רק" משקל של משפחתית רגילה). רק שהפעם נהגנו בה על מסלול מרוצים... בגשם!

 

מקווה שתהנו (וכן, יש בדיחות בסוף. במיוחד עלי ועל צווארי התפוס. לא שזה מנע ממני לעשות איתה דריפטים בגשם. בנאדם צריך לעבוד...)

 

http://www.youtube.com/watch?v=ztM-rX0pwyw דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ולמה בדיוק אתה מצפה? שכולם עכשיו יבואו ויכתבו "יוו איזה כיף זה" או "נראה תענוג" או "איזה אוטו פסיכי" ?

אז לא, ואני חושב שאני מדבר בשם כל חברי הפורום כשאני אומר שאתה חלאה ואני שונא אותך! :x :x

 

נ.ב: אני בכלל לא מקנא ואני חושב שהעבודה שלך סתם מעפנה ובכלל לא היה שווה לטוס עד אנגליה ועוד להירטב בגשם בשביל לנהוג בהן.

נ.ב 2: עכשיו סיימתי לשקר לעצמי ואני כן מקנא. הרבה ממש.

נ.ב 3: ואני עדיין שונא אותך

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

לא צריך להגזים, לא העליתי את זה כדי לקבל הודעות שטנה, אלא כדי שתהנו ממשהו קצת שונה ממה שאתם רגילים לראות בעברית. ובכלל, הפעם זה לא אני אלא ניצן רז שהגיש. כבר אמרתי לכם, לי היה צוואר תפוס... :wink:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם נשים בצד את המכונית ואת ההגשה המאוד טובה, אני חושב שמגיע לכם כ-ל ה-כ-ב-ו-ד ! על העריכה הזאת.

יחד הכל מתחבר למשהו מאוד מאוד טוב !

לא נופל מסטנדרטים של כל תוכנית רכב שיצא לי לראות עד היום. גם לא מאלו של אותה אחת בריטית שולית שאת שמה אינני זוכר, רק שאני יודע שהיא מאוד פופולרית משום מה :)

 

בשיא הרצינות, תענוג לראות אייטם מוטורי כזה, ועוד בעברית.

!AWDSOME

פורסם

לא טענתי שההגשה של החבר'ה האחרים לא טובה, להיפך. אם תסתכל בשרשורים דומים שפרסם רוני, בהם הוא מגיש למשל, החמאתי מאוד גם על ההגשה שלו.

 

אני רק חושב שהאייטם הזה הוא מה שנקרא "Pièce de résistance" (הייתי חייב עם הניקוד והכל :) )

!AWDSOME

פורסם

אמסור לניצן את המחמאות, תודה.

 

ולכל השואלים איך להיות כתב רכב, תנו לי להוריד לכם את הרוח מהמפרשים. מה שאתם רואים בסרטון זה אולי 0.1% אחוז מהזמן (ומכונית כמו הנובל מגיעה אולי בעשירית גם מזה). בשאר הזמן יושב כתב הרכב ונאבק מול הודעות לעיתונות, או בוחן יונדאי חדשה...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

ברור לי שבכל עבודה יש את הפלוסים והמינוסים שלה, ושאת רוב זמנכם אתם מבלים בעבודה משרדית מייגעת או בבחינת "יונדאי חדשה" (:lol: ) כהגדרתך.

ועדיין, אני "אוכל לעצמי את הראש" כבר די הרבה זמן בניסיון למצוא מקצוע שממנו אפיק גם הנאה בנוסף לתלוש המשכורת.

אז אשמח לאיזה "hint" קטנטן בנושא :) כמובן מבלי להתעלק על השרשור ומטרתו יותר מידי :roll:

פורסם
בשאר הזמן יושב כתב הרכב ונאבק מול הודעות לעיתונות, או בוחן יונדאי חדשה...

 

ואז אתה מוצא את עצמך מאחורי ההגה של הנובל הזו, ויודע שזה היה משתלם :)

פורסם

אם לא הייתה צמחוני הייתי מציע לך להחליף עבודות לשבוע.

תגיד, ניצן רז לא צמחוני, נכון?!

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
ואז אתה מוצא את עצמך מאחורי ההגה של הנובל הזו, ויודע שזה היה משתלם :)

 

מה שנכון. אפילו שבאמת ובתמים קמתי באותו היום עם צוואר תפוס ברמות שלא היה לי כבר שנים, ולקחתי שני כדורים סופר-חזקים שנתן לי הבחור מנובל, מדהים היה לראות שכשאזרתי אומץ ונכנסתי אליה בקושי רב, האדרנלין פשוט העלים לחלוטין את הכאבים ותוך חמש דקות כבר נסעתי איתה על הצד בגשם ב-100+ קמ"ש. מי אמר שלמכוניות-על אין יכולות ריפוי-על :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

×
×
  • תוכן חדש...