Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5577 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

יש לנו בבית רדיאטור חימום. הרדיאטור הפסיק לעבוד לפני יומיים. לא מגיב כלל להדלקה וכיבוי.

פתחתי אותו, חיברתי לחשמל ומגיע זרם (בדקתי עם טסטר).

מה עוד ניתן לבדוק לפני שאני זורק אותו?

 

זו תווית הנתונים שלו:

DSCF4300.JPG

 

פנל התפעול:

DSCF4298.JPG

 

ככה הוא מפורק. החלק השחור זה מפוח מובנה במכשיר.

DSCF4303.JPG

 

 

תודה רבה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לא צילמת את החלק החשמלי מלמעלה אבל אני מאמין שיש שם טרמוסטט קטן עגול יש מצב שהכפתור שעליו קפץ.

נותנים לחיצה קלה עליו שומעים קליק ולאחר מכן בודקים אם עובד.

כמובן שכל התהליך הנ"ל מתבצע כשהמכשיר לא בחשמל.

פורסם

כדי לדייק בהגדרה "מגיע זרם", איפה בידיוק בדקת?

והאם מגיע זרם או מתח? כי זה שונה לגמרי.

(ולפי מה שאתה אומר שבדקת עם טסטר, אז זה כנראה מתח.)

הצרפתיות לא מסתדרות עם הקוריאנית, לכן אני מחנה אותן רחוק אחת מהשניה:-D

לעבוד עם כובע, בגד ים וכפכפים, נראה לי שאני בגן עדן.8)

פורסם
אני מאמין שיש שם טרמוסטט קטן עגול יש מצב שהכפתור שעליו קפץ.

נותנים לחיצה קלה עליו שומעים קליק ולאחר מכן בודקים אם עובד.

 

+1 זוהי הגנה מפני התחממות יתר - נוטה להתקלקל. מעיין כפתור מתכתי - מחובר בשני חוטים (בטור לגוף החימום).

:turn-l:
פורסם

במכשירים האלו יש מפסק מיוחד שמכבה את המכשיר בנפילה, חפש משהו שדומה למשקולת או מפסק ובטל אותו, כמובן שהמכשיר יהיה פחות בטוח אבל יעבוד, אני לא מאמין שניתון למצוא חלק כזה בחנויות אלקטרוניקה, אני לפחות לא מצאתי

עד כה תיקנתי כך 3 מכשירים שמצאתי ליד פח הזבל.

DSCF4303.JPG

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

תודה רבה על התגובות.

 

לא צילמת את החלק החשמלי מלמעלה אבל אני מאמין שיש שם טרמוסטט קטן עגול יש מצב שהכפתור שעליו קפץ.

נותנים לחיצה קלה עליו שומעים קליק ולאחר מכן בודקים אם עובד.

כמובן שכל התהליך הנ"ל מתבצע כשהמכשיר לא בחשמל.

 

אין על גוף החימום. יש רק את המגעים שאליהם מגיע הזרם.

 

כדי לדייק בהגדרה "מגיע זרם", איפה בידיוק בדקת?

והאם מגיע זרם או מתח? כי זה שונה לגמרי.

(ולפי מה שאתה אומר שבדקת עם טסטר, אז זה כנראה מתח.)

 

רק מתח. כאמור בדקתי עם טסטר בלבד רק כדי לראות שאין נתק.

 

+1 זוהי הגנה מפני התחממות יתר - נוטה להתקלקל. מעיין כפתור מתכתי - מחובר בשני חוטים (בטור לגוף החימום).

 

החלק הכי דומה למה שאתה מתאר זה מה שמיכאל כרמי סימן.

 

במכשירים האלו יש מפסק מיוחד שמכבה את המכשיר בנפילה, חפש משהו שדומה למשקולת או מפסק ובטל אותו, כמובן שהמכשיר יהיה פחות בטוח אבל יעבוד, אני לא מאמין שניתון למצוא חלק כזה בחנויות אלקטרוניקה, אני לפחות לא מצאתי

עד כה תיקנתי כך 3 מכשירים שמצאתי ליד פח הזבל.

 

נראה לי שזה מה שסימנת. זה עיגול שיושב על קפיץ ושהמתח לכל העסק (החוט האדום יוצא מהתרמוסטט) עובר דרכו.

 

 

אני אעלה תמונה יותר ברורה שלו.

 

תודה רבה.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

לרוב יש שתי הגנות - שתיהן מפסקים בטור לגוף החימום. האחת מפסק בעת נפילה (שתיאר מיכאל) - מטוטלת מתכתית שמפעילה מפסק קטן כאשר היא (והתנור) איננה במצב אנכי, והשנייה (שתאר אלקמינו) מגינה מהתחממות יתר וצמודה לצלע הרדיאטור קצת מעל גוף החימום.

 

שתיהן צריכות להיות "קצר" במדידת התנגדות ברב מודד (תנור מנותק מהחשמל!).

 

תצלם לנו את איזור גוף החימום בתקריב. או שתחפש משהו כזה:thermal-cut-off-441.jpg

:turn-l:
פורסם

מה שיובל העלה בתמונה בתגובה מעל, זה הטרמוסטט יכול להיות שהוא יהיה בצבע שונה אבל הצורה דומה.

הכפתור הקטן השחור זה המפסק לוחצים עליו אם נשמע קליק התקלה הסתדרה אם לא תעבור לאבחנה של מיכאל.

פורסם

אוקיי.

 

כנראה שזה מפסק בטיחות חד פעמי.

 

הנה תמונה מקרוב של הצ'ופצ'יק הזה:

DSCF4315.JPG

 

DSCF4317.JPG

 

והוא ישב בתושבת על קפיץ

 

DSCF4320.JPG

 

כשעקפתי אותו, הרדיאטור התעורר.

 

אין לו אפשרות ללחיצה או תיקון.

 

איפה ניתן להשיג דבר כזה?

איך זה נקרא בדיוק?

 

תודה רבה וסחתיין על הבקיאות.

"יושב לי כאן ומחכה לך, כמו עורב על עץ. ולא חבל לך על תפוח, שנפל והתפוצץ. הרחוב ריק, הלילה קר הגשם כבר שטף את כולי. אני יבש כמו מדבר, הרסת אותי שברת לי את הכלי." (תמוז)

פורסם

צריך להיות רשום עליו בכמה מעלות הוא סוגר ובכמה פותח הכי טוב תיקח אותו איתך.

יש חנות לגופי חימום ברח' הר ציון בת"א קרוב לקיבוץ גלויות אני מאמין שיש לו.

אם אתה לא מסתדר תגיד לי מה רשום עליו אולי יש לי.

×
×
  • תוכן חדש...