Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרארי הראשונה בישראל - תמונות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תסלחו לי, לא רוצה להרוס את השמחה, אבל זו הפרארי המכוערת ביותר מזה זמן רב (טוב, אולי חוץ מהסטיישן החדשה). עדיין, לא הייתי מתנגד...

 

+1. אין ספק שהיא אחת המכוערות.

 

בכל זאת נחמד לראות כאלה על הכביש.

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מדהים מדהים !

תודה על התמונות.

נפנסים מאחורה באמת מזכירים את המיטו שלי :-)

ו ... מכוערת מכוערת (לפי דעתי ממש לא) אבל מספיק אנשים כל אחד היה מת לאחת בדיוק כזאת בחניה :wink:

אני עדיין מחכה ל458 !!!

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

דווקא לבן נראה טוב על האוטו, הנה אחת שאני צילמתי, אפשר לומר שזה כמעט אותו הדבר... פרארי, צבע לבן, קליפורניה :)

fc1.jpg

haters will hate

פורסם
לוחית הרישוי עלייה כתוב 'במבחן' אומרת שבקרוב יהיה עלייה סיקור מפי הנהג ?

 

לא יודע אם כתבת בצחוק או ברצינות אבל הרגת אותי מצחוק:lol: :lol:

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
מכוניות פתחות לא נראות טוב שהגג סגור.

זוהר אלון הזה הולך לעשות סיבוב על כל פרארי שהוא מכניס לארץ,הוא צריך למכור אותן כמשומשות.

 

!!gcGHSw!mE~$(KGrHqUOKiEE)TJ1vJQ2BMfq7Jsb3Q~~_4.JPG

 

הרכב הנ"ל צולם בשיקאגו נכון?

MINI COOPER S 2012 - קארטינג ליום יום :arrow:

פורסם

הקליפורניה עוד נראית טוב ביחס ל-599. מאז ה-355 שהיתה נראה למדי מכל זווית אפשרית היתה לי בעיה עם כל הפראריים למיניהם, אפילו ה-458 שהיא יפיפיה מקדימה התחת שלה פשוט מכוער, ספציפית זה הפנסים הבולטים מעל קו הספויילר שמציק לי מאוד. הכי יפה לפחות מה-20 שנה האחרונות לדעתי זאת ה-F40.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

ייאללה מתחילים לעלות רמה פרארי, מזראטי... למבורגיני.... בוגאטיי8)

 

 

ד"א קורבט לבנה קיימת פה הרבה זמן, אחת שראיתי בחיפה.

פורסם

טוטאל לוס? אוי ואבוי.

לא יודע ראיתי לבנה שנה שעברה בערך, במושבה הגרמנית יש בדר"כ את השחורה והאמת שאת הצהובה לא ראיתי

הרבה זמן { הבעלים של מרידאין או לאונרדו}.

פורסם

 

אבל נראה לי שעם תמחור נכון ושיווק נכון היא תוכל להתחרות בכבוד בשירוקו.

 

:-P

 

אתה מתכוון שעם תמחור נכון היא תוכל להתחרות בפאביה.

 

:lol:

 

לגבי הכיעור של הקליפורניה, אין ספק שיש יפות ממנה, אבל בואו לא נשכח שהתחת שלה אמור להכיל בתוכו את הגג הנפתח (הקשיח) מה שדי מחייב אותו להיות גבוה ולדעתי זה מה שהורס את העיצוב של הרכב כי הפרונט עצמו לא רע.

אבל תכל'ס, מכוערת או לא, כל אחד מאיתנו היה שמח לכזאת בחנייה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk


×
×
  • תוכן חדש...