Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני כבר לא יודע מה להחליט כל יום אני מוצא עוד כמה דגמים של מגברים ואני לא יודע מה עדיף.

 

בהתחלה התלבטתי בין הקליפורניה CL-1000 לבין בוס' BA-2900.

 

עכשיו נכנסו לרשימה גם ה Platinum Audio USC9980 וגם Platinum Audio V12

אז מה אתם אומרים?.....

 

המגבר צרי להפעיל סאב 250 RMS אום 4 וזוג קומפוננט.

 

מה המגבר הטוב ביותר מבין הרשימה.

 

תודה

עומר.

פורסם

ראיתי שהרבה המליצו פה על הפטינום אודיו, שהוא מגבר חזק בהשוואה למחיר בו הוא מוצע.

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

שני הפלטניום הם כעקרון אותו המגבר

מבין כל הפשוטים שמכנים פה זבל סיני הם הכי נורמאליים.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תראה כולם אותו חרא מה שהכי במחיר תיקח מפני שאני מבין שאתה לא מחפש איכות את מחפש עוצמה !!!!!! :lol:

מועדון PSI פיג'ו סיטרואין ספורט בישראל!!!!!!

קפצו לביקור...

 

פורסם

לי היה את הפלטינום והוא היה ממש מגבר טוב לא היו בעיות ולא כלום..

 

לך עליו לדעתי הוא יפעיל את הסאב יפה מאוד!

 

בעניין הקליפורניה לא יצא לי לישמוע אבל לתמיר(ASTRO) יש כאלה....

×
×
  • תוכן חדש...