Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5605 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, ברשותי טויוטה קורולה שנת 2004 דגם sun.

את הרכב קניתי לא מזמן וכאשר אני מנסה להכניס דיסק לתוך המערכת אז

המערכת מנסה לקרוא אותו במשך מס' שניות ולאחר מכן מוציאה אותו החוצה.

רק פעם אחת או פעמיים המערכת הצליחה לנגן את הדיסק (ניסיתי עם מס' דיסקים ובכולם זה היה אותו דבר).

 

השאלה שלי היא האם התופעה מוכרת? ואיך ניתן לתקן זאת?

 

 

תודה מראש לעוזרים.

פורסם

אם התופעה מתרחשת עם מספר דיסקים (ובעיקר תבדוק האם זה מתרחש עם דיסקים מקוריים לא שרוטים, המבחן האולטימטיבי) אז יש לפרק את המערכת (בכלל לא סיפור רציני) ולשלוח אותה לתיקון. אני בטוח שכל סוכנות טויוטה עובדת עם מעבדה, ואם לא אתה מוזמן להיכנס לפורום אודיו או לבצע חיפוש ולקבל המלצה לאחת כזאת.

 

אופציות נוספות הן לרכוש מערכת מפירוק או להזמין מתאם שיאפשר לך לנגן קבצי MP3 מ DOK, חיבור AUX או כרטיס SD. גם על זה יש מידע בפורום אודיו.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

כן, רק שבטויוטה קורולה המערכת זה קונסולה אחת שכוללת בתוכה גם את המזגן..לא נשמע לי הגיוני שיפרקו את הכל.

פורסם
כן, רק שבטויוטה קורולה המערכת זה קונסולה אחת שכוללת בתוכה גם את המזגן..לא נשמע לי הגיוני שיפרקו את הכל.

אתה טועה. יש אפשרות לפרק רק את המכשיר ולשלוח לתיקון.

פורסם
אוקי..האם זה קרה לעוד מישהו? וכיצד הוא טיפל בזה?

 

המערכת אצלי באוטו (RUNX 2004) גם הפסיקה לנגן דיסקים לגמרי, כיום אני מחפש אלטרנטיבה אחרת

או התקנת מערכת Double Din או שאולי להתפשר ולהתקין מערכת פשוטה יותר כמו בדגמי הליסינג למיניהם.

לתקן את המערכת זה לא כל כך שווה, אם מדובר רק בעינית אז זה עובר את ה- 450 ש"ח כולל עבודה,

ואם זה משהו יותר גרוע אז המחיר עולה, בכל אופן אני חושב שכדאי להחליף את המערכת למשהו טוב במקום

כל כאבי הראש האלה.

 

×
×
  • תוכן חדש...