Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לו שלט בטס,רציתי לשאול מה השלט מגביר? זה באס בוסט ? או זה מעלה עוד את הגיין כי לא הבנתי במגבר הזה?

ועוד משהו יש לו PASH משהו כזה מ0 עד 180 מה זה עושה?

http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?id=17368&picture_id=365684

והיציאות שלו מבלבלות גם לא הבנתי איך לגשר..

http://www.sonicelectronix.com/pictures_new.php?from_sonic&id=17368&picture_id=365774

אשמח למידע אודות המגבר הזה,אני יודע שהוא אנדרייטר קצת מוציא סביבות 550RMS ב2אום ו360RMS ב4אום.

 

אשמח שתעזרו לי במיוחד מה תפקיד השלט בדיוק בסרטונים הוא נותן תוספת באס ראיתי..כמו סטיב מייד:oops:

ומידע בכללי אליו..

 

התקציב שלי למונו הוא סביבות ה800-900שקל לא יותר מיזה אני מביא אותו ב900שקל חדש בקופסא.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

ממה ששמעתי הוא יותר מרגיש כמו אוברייטד מאשר אנדרייטד.

בגדול- מגבר מאוד מאוד פשוט, לא להיט בכלל.

יש לך את הדיימונד אודיו של פטריק ביד שניה, יותר טוב מהפריים הזה בכל פרמטר:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=358307

 

וגם המונו של קיקר פה נראה לי נכנס לך בתקציב, והרבה יותר טוב מהרוקפורד הספציפי הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=361980

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

תודה רבה רבה סרול,אשמח בנוסף אם תוכל לענות לי על השאלות הניספחות שלמעלה לגביו.

בכל מיקרה הבעיה שלי יותר היא נידות כי אני לא רכב וברמלה מוכרים אותו ואני גר בלוד..לכן זו בעיה בשבילי.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אין למגבר הזה גישור, אלא אפשרות לחבר שני סאבים בצורה יותר נוחה.

שלט באס מגביר את העוצמה של הסאב, זה לא באס-בוסט, וגם לא גיין, לפחות עד כמה שאני יודע.

וישנה אפשרות להפוך פאזה, שעל זה אתה מוזמן לקרוא בדביק.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אז אם אני רוצה לחבר סאב אחד בהתנגדות 2אום איך אני מבצע את החיבור במגבר?

ושני סאבים? תודה על העזרה סרול מעריך את זה :wink:

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

בגלל זה אני שואל אליו שאלות שאדע איך לבוד איתו מחר הוא יקנה רוב הסיכויים.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

×
×
  • תוכן חדש...