Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

פרסמתי את התמונה ופרטים כלליים גם בפייסבוק שלי. (אל תדאג הטלפון רק בהודעה פרטית למי שיהיה רציני).

מקווה שנצליח למצוא לו בית במהרה. :-D

פורסם

ברגע שההורים שלך ישברו אתה מוזמן להביא אותו אליי עד שימצא לו בית חם.

לצערי הרב הפתרון של העמותות הוא פתרון לא מוצלח ממה ששמעתי עד היום (אני בעבר מסרתי כלב שמצאתי בגינה ליד הבית ועד היום אני מצטער על זה).

ד"א, אם אתה צריך אוכל של כלבלבים (שלי גם קטן) רק תגיד (אני אקפיץ לך שקית).

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

קיבלתי רק שיחת טלפון אחת וגם היא עדיין לא מראה על רצינות.

ביום חמישי שמגיע, אני עוזב לת"א לכמה שבועות (מבחנים) וההורים גם הם יוצאים מהבית לכמה ימים.

אין לי ברירה אלא לנסוע מחר לעמותה ואם ירצו או לא אני שם להם אותו אצלהם בכלביה.

ההורים כבר לוחצים, לי כואב הלב עליו.

פורסם

פורסם אצלי בפייסבוק, ושואל כל בנאדם שאני פוגש.

אולי תעביר אותו לredroze לבינתיים?, אני בטוח שלא יקח הרבה זמן עד שמישהו יקח אותו,

כואב הלב למסור אותו לכלביה.

פורסם

הסבלנות משתלמת!

הצלחתי לדחות בתירוצים מרובים את הנסיעה לכלביה בחיפה והיום, משום מקום, בשיחה חטופה בין אבא שלי למישהו שעובד איתו, נמצא לו בית חם אצל האחות של החבר שהחליטה בשיחת טלפון של 20 שניות שדווקא מתאים לה כלבלב קטן.

הכלב הועמס היום, מבסוט, נמרץ ומקשקש בזנבו, על הרכב שבא לאסוף אותו לחיפה.

אני מקווה ומאמין שיהיו לו חיים נלפאים.

 

אני לא מאחל לאף אחד לעבור את ייסורי המצפון שעברתי בשבוע הזה..זה שובר את הלב להיות חסר אונים מול הבעל חיים הזה.

יותר מזה, אני מקווה שהתוכניות שלי יושגו במהרה כדי שאוכל להרשות לעצמי כלב משלי.

 

המון תודות לכל העוזרים!! יצאתם גדולים והנכונות שלכם נתנה תקווה לי ובעיקר לכלבלב.

הוא מסר לכולכם תודה.

 

:-)

פורסם

כל הכבוד, יצאת גבר!

עקבתי אחרי הת'רד ושאלתי אנשים בסביבתי ללא הצלחה.

שמח לשמוע את החדשות הטובות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שמע, אחרי ששמתי אצלי בפייס, ודיברתי עם המון אנשים

אני מוריד בפניך את הכובע על זה שלא התייאשת , ולא הפסקת לחפש עד שמצאת לו בית חם

 

בעבר, עשיתי את זה פעם אחת (לגור של סיינט ברנרד ) ויצאה לי הנשמה עד שמצאתי לו בית

וזה היה ממש קשה

×
×
  • תוכן חדש...