Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני חושב לקנות אופל אסטרה משנת 2005 (עיצוב חדש של שנים אלה) ויש לי כמה שאלות.

1) ההבדלים בין צריכת הדלק של דגמי 1.6 ו1.8 נראים משמעותיים יחסית, האם זה באמת כך? ואם כן אז בתור אחד שלא צריך כוח עודף של המנוע האם גרסת ה1.6 חזקה מספיק בשביל לעלות בכבוד את העליות של חיפה למשל או לעקוף בצורה יעילה בכבישים מהירים?

2) בנוגע לגיר של ה1.6, הוא באמת כל כך בלתי נסבל? יש לציין שאין לי בעיה עם גירים ידניים או רובוטיים. נהגתי על יאריס רובוטית ולא היתה לי בעיה מיוחדת איתה...

3) מחירי חלפים וטיפולים. בגלל שהרכב לא הצליח בארץ האם אני צריך לצפות לעלויות אחזקה גבוהות? ולגבי חלפים, הבנתי שיש הרבה חלקים באופל המשותפים עם רכבים אחרים, זה באמת כך? ואם כן עד כמה זה אמור להוזיל את עליות האחזקה? זה הסעיף העיקרי שמדאיג אותי לגבי הרכב, הבנתי שבאופן כללי זה רכב מצוין, רק שאני מפחד להיתקע עם עלויות אחזקה אסטרונומיות..

4) המקיף לא אמור לעלות הרבה, אני צודק?

5) על מה לשים דגש בבדיקה?

 

תודה על העזרה icon_smile.gif

פורסם

חברים?

 

אני מחר הולך לראות כזה רכב, אם בעל אסטרה כלשהו יזרוק מילה, בייחוד על עלויות טיפולים וחלפים וצריכת דלק אז זה מאוד יעזור לי...

פורסם

אין לי ניסיון אמיתי עם ה1.6, אבל ממה שקראתי בכמעט כל מקום, עדיף להתרחק מהרובוטי של אופל.

לגבי סעיף 3 - אצלנו האופל מגלה אמינות די טובה, ומחירי הטיפולים די סבירים, אבל השירות במוסכים של UMI מאוד מאכזב.

המקיף של האסטרה ממש לא יקר. למשל, הוא הרבה יותר זול מגולף דור 4 ודור 5.

אם אין לך בעיה עם ידני, אז תרד מהאסטרה וחפש גולף ידנית.

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

לי אין בעיה עם ידני אבל לאמא שלי יש והיא גם תנהג על הרכב.

בינתיים הרושם שלי הוא שהאיזיטרוניק "נורא" כמו כל גיר רובוטי אחר, ואני גם די מתלהב מצריכת הדלק הטובה שהיא ככל הנראה גם בזכותו.

 

אם עלויות האחזקה עבור האופל שלך לא גבוהות יחסית אז הצלחת להרגיע אותי. ד"א יש לך הערכה לצריכת הדלק שלה?

פורסם

מהרושם שאני קיבלתי, הרובוטי של אופל אפילו יותר זוועתי מהשאר - אבל שוב פעם, לא נהגתי אף פעם על אף גיר רובוטי.

אין לי מושג בקשר לצריכת הדלק, אף אחד אצלנו לא מודד את צריכת הדלק (מה שגם, לפי דעתי המדד לא רלוונטי כי הוא מאד תלוי ומשתנה לפי סגנון הנהיגה).

אגב - אני לא יודע מאיזה רכב אתם משדרגים\משנמכים אבל האסטרה של אותן שנים, למרות שמהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהשוואה לדגמים הקודמים, בפירוש עדיין לא הגיעה לרמה של הגולף, אבל כמשומשת בארץ, ה1.8 המאובזרת מאוד משתלמת, השאלה אם גם ה1.6 (שבעצם לא נותנת שום ערך מוסף משום 1.6 אחרת בשוק).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם

השדרוג הוא מזוג רגליים:-)

 

לפי מה שקראתי על האסטרה זהו רכב מאוד מוערך באירופה, אפילו כמעט כמו הגולף, כאשר בארץ היא עולה בשנים האלה חצי ממנה (מחירון לוי יצחק ל1600 הוא 34000...). זיהיתי כאן אופציה לרכב מאובזר, בטיחותי, חסכוני בדלק ונוח מאוד בהנחה שאני אסתדר עם הגיר ובמחיר שנראה לי משתלם מאוד. השאלה רק אם הוא לא יוציא לי יותר מדי כסף שאין לי על אחזקה.

 

לגבי האבזור, לא ראיתי הבדלים משמעותיים בין שני הגרסאות חוץ מיותר כוחות סוס ומערכת ESP בגרסת ה1800.

פורסם

מגנזיום,גג פנורמי ועוד כמה שטויות ששכחתי.

אני לא יודע מה מצב שוק הרכב בטווח המחירים הזה, אבל במחיר של האסטרה אני לא חושב שיש הרבה חלופות אחרות.

אני עוד זוכר שלפני שנתיים לפני המעבר לחו"ל התלבטתי אם למכור את הגולף או את האסטרה, ההבדל במחירון בין שני הרכבים ממש לא היה גדול (גולף 02 ואסטרה 06 שעוד הייתה באחריות), לבסוף הצעתי את שתיהן למכירה, וכמובן שהגולף נחטפה כמה ימים אחרי פירסום המודעה בכ5K ש"ח מעל המחירון (למרות שהייתה גם לפני טיימינג).

VW Golf GTI 2006 Manual

×
×
  • תוכן חדש...