Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכל העוזרים !

 

אני מעוניין להבין את מצב הHOLD בגיר אוטומטי של האופטרה.

להילוך קדמי יש שלושה מצבים כמו שכולם מכירים, 1 2 וD. עכשיו ישנו כפתור הHOLD.

בספר רכב אומרים שהכפתור מיועד להחזיק את ההילוך כפי שהתיבה מצביעה. לדוגמא. עם הידית נמצאת במצב 2 אז כפתור הHOLD ישאיר את ההילוך שם, ולא יזיז אותו.

זאת אומרת, נותן אפשרות לנהג הרכב לתפעל את תיבת ההילוכים כאילו והייתה ידנית. זה מה שכתוב בספר.

עכשיו שניסינו את זה על הילוך D פעם זה נתן קיקדאון ל3 ופעם זה פשוט העלה את ההילוך.

בנוסף שניסינו במהירות אפס ללחוץ על הכפתור HOLD הרכב ביצעה משהו מוזר. אני מניח שהוא העביר את ההילוך ל3 או 4 והגיר קצת השתגע.

אז השאלה שלי :

1. מה קורה במצב HOLD כאשר התיבה במצב D?

2. מה קורה אם הרכב נמצא במצב לא אפשרי שהתיבה תבצע ? (כאשר מהירות הרכב ממש לא מתאימה להילוך)

3. והאם זה נכון מה שכפתור הHOLD עושה? אני לא טועה בפעולתו?

פורסם

ערב רב

כפתור ה-HOLD הוא ההילוך השלישי של הגיר של האופטרה.

תפקידו העיקרי הוא למנוע החלפות חוזרות בין 3 ל 4, במיוחד בעליות לא תלולות,

שימוש נוסף הוא כעזר לבלימה במהירויות גבוהות.

נסה לנסוע במהירות 100 קמ"ש הורד רגל מהגז ולחץ על הכפתור,

מה שתרגיש זה הורדת הילוך ועלייה בסל"ד.

מאחר והגיר של האופטרה אינו ניצב בחזית הטכנולוגיה, וזה בלשון המעטה

מזכיר ת"ה של נובירה ודומיה, הלחיצה על הכפתור שאמורה למנוע החלפות חוזרות ונשנות,

בעצם משתקת את החלפת ההילוכים ותוקעת את הגיר בהילוך 3.

אם תשתמש בHOLD לצורך האטה ותשכח לשחרר אותו, תרגיש בנסיון לזנק ברמזור

שהגיר נשאר בהילוך שלישי

עד כאן בעיניניי HOLD

שא ברכה

אמר אחד מחכמי הפורום: המשותף לזול, זוגלובק, וזבל

הוא: הנקניקיה

MARIN MOUNT VISION 5.8

"אם לא תיתן לזה למות זה לא יתן לך לחיות"

×
×
  • תוכן חדש...