Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5630 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

 

אחרי שלא ביקרתי פה יותר מדיי זמן (שנה וחצי כמעט לפי ה"ביקרת לאחרונה" אבל לפחות 5 שנים בפועל) ואחרי שהחלטתי למכור את האופנוע, אני צריך את עזרתכם.

 

אני חושב לקנות מיאטה במקום אופנוע (עקב כל מיני שיקולים).

הרכב מיועד להיות רכב שני שלי (הראשון מהעבודה) לכיף בלבד, לא צריך פרקטיות בכלל.

 

מה שכן - התקציב עד 60K (שזה כולל ביטוח שנה ראשונה + תיקונים נדרשים לבלאי של רכב שארכוש).

ראיתי מספר MX5 ביד 2 ואתרים אחרים, רוב הרכבים יד 8+ עם 150K+ ק"מ.

 

מבחינת עלויות טיפולים וחלקים, על כמה מדובר פה? מבחינת אמינות, זה מזדה כמו שאר המזדות? או שהמיאטה שונה?

האם יש הבדלים משמעותיים בין הדגמים של 95 ו98? מה לגבי שנים מאוחרות יותר, שווה לחסוך לטובת השנים האלה?

 

בזמנו היה פה מוטי מיאטה שהיה מדבר הרבה על הרכב, מעניין אם עדיין פה :)

 

בקיצור - אודה לעזרתכם בכל פרט מידע שתוכלו לתת.

 

סופ"ש נעים,

אלעד

פורסם

מוטי לצערנו כבר לא מגיב.

ממליץ לך לעשות חיפוש, יש פה בחור שקנה אחת שנת 98 ושם הרבה מאוד כסף על יישור קו.

הרכב בכלליות מאוד אמין והחלקים לא יקרים יותר מדיי אבל בכל זאת רכב שכבר 15 שנים על הכביש יצטרך הרבה צומת לב.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

×
×
  • תוכן חדש...