Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כרטיס המסך שבחרת חלש יחסית לשאר הרכיבים.

לא חבל להוציא ים של כסף על מפלצת של מעבד ועדיין לא להנות ממשחקי מחשב כבדים כי הכרטיס מסך מפגר מאחורה?

 

המחשב מראש לא מיועד למשחקים- יש לי XBOX 360 בשביל משחקים...

מאחר ואני דיג'יי ועורך מוזיקלי המחשב מיועד לצורכי AUDIO.

כרטיס המסך נרכש נטו בשביל שאוכל לצפות בסרטי FULLHD על גבי המסכים שבחדר.

 

 

המלצה שלי במקום לקנות I7 יקר ומיותר בשבילך, תקנה I5 החדש 2500 לא דגם K.

 

תקנה לך לוח P67 של GIGABYTE שכולל יציאות USB3 וSATA3 והדיסק הקשיח שלקחת תוודא שאתה לוקח דגם SATA 3, יש הבדל של כמעט פי 3 בביצועים כמעט ללא הפרש במחיר או בהפרש יחסית זניח של כמה עשרות שקלים.

 

דיסק SSD? לא הייתי ממליץ אלא אם כן אתה קונה INTEL X25, שהוא היחיד שהוא אמין בדיסקים SSD.

 

מעבר לכך במידה ואתה רוכש I5 הזיכרונות שאתה צריך הם DUAL CHANNEL לא TRIPPLE מה שמוזיל לך את הסיפור בהרבה מאוד כסף.

 

אם אתה לא מתכוון להמהיר (OVERCLOCK) את המעבד שלך אין שום טעם לקנות זיכרונות שהם מעבר ל 1333, הFSB של המעבדים החדשים הוא 1333 ולקנות זכרונות שהם מהירים יותר הוא בזבוז של כסף.

 

אם אתה רוצה רשימת חלקים רק תגיד

 

החלפתי ללוח X58A שתומך בSATA3 ו-USB3... הפרש של 100 ש"ח בערך.

מאחר וירדו מכירי הזכרונות של GSKILL, לאחר בדיקה עם היבואן, קניתי את ה 1600 במחיר יותר זול ממה שתיכננתי לקנות את ה-1333.

כנראה אעשה OVERCLOCK בעתיד.

 

 

לגבי המעבדים, אתם טוענים שבאותו מחיר יכלתי לקבל מעבד חדש ויותר איכותי?

פורסם
אכן הלוח לא יתאים

ולדעתי גם אין תמיכה בטריפל צ'אנל.

 

ליביו

 

אוקי, החלפתי את המעבד, מה שמצריך אותי להחליף ללוח

Intel P67 UD3, DDR3 1333, 2xPCI-E

 

מה שאומר- שהוא תומך ב16GB זכרון ולא 24GB כמו ה-58.

 

בנוסף, מעבדי 2600\2600K מגיעים עם הקירור המקורי של אינטל ונכון לעכשיו אין שום חברה שהוציאה קירור בנפרד כתוספת למעבדים, וזה קצת באסה, כי למעבד הקודם שלי הוספתי אקסטרה קירור.

 

האם עשיתי בחירה נכונה?

פורסם

כל מאוורר שתומך בסוקט 1156 יתאים גם 1155, אין הבדל מעבר לכך עד כמה שידוע לי.

 

שים לב שהזכרונות שלקחת לא יתאימו למעבד הזה, אתה צריך זיכרונות לתצורה של DUAL CHANNEL ו TRIPLE, זה אומר שהזכרונות שאתה צריך אמורים לבוא בזוגות ובגלל זה הלוח תומך בפחות זכרון(יש פיזית פחות מקום) במקום 6 מקומות יש רק 4.

פורסם

בקשר למארז, COOLERMASTER יותר טוב מהSONATA PLUS?

בSONATA יש על דפנות המארז הפנימיות בידוד אקוסטי מיוחד למניעת רעשים.

 

 

כל מאוורר שתומך בסוקט 1156 יתאים גם 1155, אין הבדל מעבר לכך עד כמה שידוע לי.

 

שים לב שהזכרונות שלקחת לא יתאימו למעבד הזה, אתה צריך זיכרונות לתצורה של DUAL CHANNEL ו TRIPLE, זה אומר שהזכרונות שאתה צריך אמורים לבוא בזוגות ובגלל זה הלוח תומך בפחות זכרון(יש פיזית פחות מקום) במקום 6 מקומות יש רק 4.

 

אנחנו נחכה עד שיצא איוורר שמתאים למעבד שלי.

בכל אופן, לקחתי זכרון חדש- GSKILL 2X4GB 1600

×
×
  • תוכן חדש...