Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לקנות רכב יונדאי i30 מליסינג שהיה של חבר לעבודה. החברה מציעה לקבל את הרכב ב-12% הנחה ממחיר מחירון ללא אחריות. (כלומר במקום 84,000 74,000).

עשיתי בדיקה של האוטו במכון בדיקות והכל תקין מלבד פגיעה קלה בשלדה הנובעת מתאונה קלה שהיתה לאוטו שנכנסו בו מאחור. מה שכתבו בדו"ח:

* תחת סעיף ליקויים בעלי משמעות נמוכה: פגיעה ברצפה אחורית בחלק הסמוך לפגוש, פגיעה וכיפוף בקורת אורך אחורית עד לנקודת ריתום המתלה.

* תחת סעיף ליקויים בעלי משמעות שולית: פגוש אחורי מוחלף.

* הערות כלליות: הרכב לאחר תאונה מאחור הוחלפו חלקים במרכב, פגיעות ולחיצות סביב למרכב + תחתית.

 

שאלתי את הבודק והוא אמר שפגיעה זו לא אמורה להשפיע על בטיחות הרכב (רק יקשה על מכירתו בעתיד).

 

1) האם כדאי לקנות רכב עם בעית שילדה כזו?

2) באם אקנה את האוטו, כמה הנחה לדעתכם אני צריך לדרוש מחברת הליסינג בעקבות הכיפוף בשאסי?

 

תודה רבה,

יואב.

פורסם

כמה ק"מ יש לרכב?

 

בכל מקרה אפשר לקנות את אותו הרכב מחברת הליסינג במחיר טוב יותר + תיקון ליקויים לאחר בדיקה + אחריות לשנה

פורסם

50,000 ק"מ.

 

באמת? אין יתרון לרכב שאני יודע מי נהג בו ואיך?

בנוסף, לפי הבנתי רכב מליסינג עולה כמו מחירון עם הנחה של כמה אחוזים (6-8).

 

באם ארצה את הרכב, כמה אחוזי הנחה נוספים עלי לדרוש בעקבות הפגיעה בשלדה?

פורסם

תבדוק מה המחירון של הרכב בקניה מליסינג לאחר השכלול הזה תוריד ירידת ערך שמאי ותוסיף את האחוזים שאתה חושב שכדאי להוריד עוד 8 -10 אחוז .

פורסם

זוהי ממש לא תאונה קלה, שים לב שהפגיעה הגיעה כמעט עד תושבת הבית בולם.

יש סיכוי טוב שהפגיעה באמת לא משפיעה על בטיחות הרכב אבל המחיר ממש לא משתלם.

הנחה של 12% מהמחירון ועוד ללא אחריות לדעתי זה בדיחה.

במידה ואתה רציני על הרכב דרוש את דו"ח השמאי ותראה שם כמה ירידת ערך הוא נתן לרכב ומה בדיוק החליפו.

 

אני מבטיח לך שבמידה ולא תרכוש את הרכב הוא ייכנס לקטגורית "מבצעים 25% הנחה" בחברת הליסינג.

×
×
  • תוכן חדש...