Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאוץ נוהג אחרת - מאותתים לפני מכונית עומדת בשוליים


אאוץ
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בעיקר בכביש המהיר. אפשר לתת ווינקר ימני או שמאלי (בהתאם) או לתת את כל הווינקרים.

לדעתי זה יכול להעיר נהגים מאחור ואולי למנוע גלישה לשוליים שרוב הסיכויים תיגמר בכתבה ענקית בעיתון היומי.

 

אני עושה כך אם אני בנתיב הימני ביותר, ובשוליים הימניים עומדת מכונית.

 

אני לפחות נוהג כך.

מה דעתכם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקח לי כמה דקות להבין את מה שכתבת .

זה לא מובן מעליו ? זה לא חלק מחוקי התנועה ? לא מלמדים את זה בשיעורי נהיגה ?

יש לי הרגשה שאתה התחלת לעשות משהו שהיית אמור לעשות מלחתחילה .

טויוטה קורולה  2022

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נוסע בכביש מהיר.

רואה בעוד כמה עשרות מטרים שאתה מתקרב למכונית שתקועה\בהפסקת פיפי\וואטאבר בשול הדרך,

אתה מאותת לנהגים מאחורייך להתריע מהמכונית שבשול הדרך כדי לעורר אותם (רוב האנשים בכביש מהיר במין מוד אוטומטי, או עסוקים בדברים אחרים שהם לא כוללים ניתוח סביבתי), וכך יכול אתה למנוע גלישה שלהם בשוגג לשול הכביש, מה שייגמר באסון.

 

קפיש?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור שעושים את זה!

עירנות שלך ושל כל הסובבים היא מתכון לבטיחות טובה, ואתה יכול לעזור על ידי זה שאתה מודיע להם על זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח.

אני לא אתפלא אם מישהו יסע אחריך.

יראה אותך מפעיל "4 וינקרים", (כי ראית מכשול בשוליים) - הוא יילחץ, וירד לשוליים כדי לא לפגוע בך.

 

זה מזכיר לי 2 סיפורים:

 

1. כמו הסיפור על המזל והשכל, שהלכו ברחוב. המזל נשכב על הכביש לישון. השכל שכב על ספסל במדרכה. בא אוטו, ראה את המזל על הכביש, וסטה למדרכה.

 

2. פעם נתקעתי עם הרכב בכביש מהיר. הפעלתי וינקרים, שמתי משולש אזהרה במרחק מהרכב.

נהגת אחת שראתה את המשולש עקפה אותו, ואחרי שעקפה אותו חזרה לאותו הנתיב, וכמעט התנגשה ברכב שלי. בנס היא פתאום שמה לב לרכב.

מצאתי את השרשור.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=295735&highlight=%D7%90%D7%96%D7%94%D7%A8%D7%94

 

 

 

 

אאוץ מדבר בגוף שלישי ? ג'ורג' לא אוהב את זה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח.

אני לא אתפלא אם מישהו יסע אחריך.

יראה אותך מפעיל "4 וינקרים", (כי ראית מכשול בשוליים) - הוא יילחץ, וירד לשוליים כדי לא לפגוע בך

+1

על הכביש המהיר רק אחד מאיתותי הצד כל פעם.

 

לקח לי כמה דקות להבין את מה שכתבת .

זה לא מובן מעליו ? זה לא חלק מחוקי התנועה ? לא מלמדים את זה בשיעורי נהיגה ?

יש לי הרגשה שאתה התחלת לעשות משהו שהיית אמור לעשות מלחתחילה .

+1.

בנוסף אני תמיד מפעיל אורות חירום גם בפניית פרסה.

 

נ.ב.

כל פעם שאני עושה את זה אני חושב לעצמי שצריך להיות אינדיקטור קטן על השמשה האחורית המראה על פניית פרסה :roll:

Bimmer

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא בטוח.

אני לא אתפלא אם מישהו יסע אחריך.

יראה אותך מפעיל "4 וינקרים", (כי ראית מכשול בשוליים) - הוא יילחץ, וירד לשוליים כדי לא לפגוע בך.

 

אאוץ מדבר בגוף שלישי ? ג'ורג' לא אוהב את זה.

 

זה הדבר הראשון שחשבתי עליו, מצב די מסוכן במיוחד אם אתה בולם ביחד עם אורות האורות מצוקה!

 

אהה, וגם ג'ימי לא אוהב את זה בכלל.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שנים עושה את זה, גם בארה"ב ועוד לא עקפה אותי מכונית ובטח לא לשוליים.

ההגיון אומר שאם אני מפעיל אות מצוקה, אני אמור לגלוש לשול. אז אף בן אדם נורמלי לא יגלוש לשול.

מה גם שאני לא מוריד מהירות. מי המטורף שיאיץ בטירוף ויעקוף אותי מהשוליים? בן אדם כזה לא צריך בכלל לנשום.

 

אולי להדליק ווינקר ימני (במידה ואתה בנתיב הימני) רעיון טוב יותר מאשר כל הווינקרים?

 

סה"כ אות מצוקה היא לא רק לעתות מצוקה. היא גם משמשת אמצעי תיקשור למכוניות מאחור.

אפילו להבעת תודה או סליחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Derish ממליץ בחום לעבור נתיב במקרים כאלה, ולתת לרכב התקוע קצת מרחב. הוא גם ממליץ לעשות זאת

50 מטר מראש, ולא ברגע האחרון. בגדול, אפשר לומר ש-Derish ממליץ להסתכל רחוק, כמו שהמורה שלו

לנהיגה לימד אותו. לא תאמינו כמה כאב ראש זה יכול לחסוך.

 

הסיפור עם הווינקרים עובד מצויין בחו"ל, אבל בכבישי הארץ אכן יתכנו תגובות בלתי צפויות משאר הנהגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כאילו נבנת פה שפה של בבונים.

לא משנה מה אתה רוצה להגיד לנהג מאחוריך, אתה תמיד מדליק 4 ווינקרים והוא משחק איתך במשחק הניחושים.

 

במקרה ואני רואה מכונית בשול, אני תמיד מאותת לכיוון הנגדי לצד השול וסוטה כדי להתרחק מהרכב ולצמצם הפתעות.

ולדעתי, במקרה כזה גם הנהג מאחורי צריך להבין שאני ככל הנראה עוקף מפגע כלשהו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה כאילו נבנת פה שפה של בבונים.

לא משנה מה אתה רוצה להגיד לנהג מאחוריך, אתה תמיד מדליק 4 ווינקרים והוא משחק איתך במשחק הניחושים.

 

במקרה ואני רואה מכונית בשול, אני תמיד מאותת לכיוון הנגדי לצד השול וסוטה כדי להתרחק מהרכב ולצמצם הפתעות.

ולדעתי, במקרה כזה גם הנהג מאחורי צריך להבין שאני ככל הנראה עוקף מפגע כלשהו.

או שהנהג מאחוריך שם לב לוינקרים ונכנס למצב של ערנות מוגברת ואז הוא כבר יראה את האוטו תקוע על השול

  

לפני 16 שעות, HybridBoy כתב:

1. לא אישרתי לך לצטט אותי לחתימה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור!

השיטה הזו עובדת, בדוק!

מעולם לא נכנסה מכונית במכונית אחרת בשול הדרך שאני בסביבה!

 

:lol:

 

וברצינות לרגע קט... מעולם לא נתקלתי בתופעות לוואי.

אפילו כמה אגודלים למעלה כשאר הנהגים עקפו אותי. נדיר אבל קרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...