Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

בשעה התחדשתי השבוע במאזדה 2 שנת 2008 (עלתה לכביש בנובמבר 2007).

בבדיקת הקניה נאמר לי שהצמיגים קצת יבשים (לא בלאי מיוחד, סביר לשלוש שנים) ויש צורך להחליף את הצמיגים בהזדמנות.

אז באמת, במיוחד שהחורף קרב, אני רוצה להחליף צמיגים לרכב.

יש למישהו המלצה לסוג/דגם של צמיגים טובים ומה המחיר שלהם בערך? אם אני לא טועה, אלו צמיגי 175/65R14 82H (זהו דגם אקטיב).

 

תודה.

פורסם

ראיתי שהצמיגים המקוריים של מאזדה 2 הם יוקוהאמה ASPEC.

אני חושב, שמאוד יתאימו לרכב הזה A.DRIVE של יוקוהאמה (הדגם השני עם קוד H ולא מחוזק):

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=3&r=14&a=65&s=175&sc=&mm=113

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תודה רבה על התגובה.

אני פשוט לא מצליח להבין את ההבדל בין הצמיג השני ברשימה (175/65R14 82H A. Drive AA01) לבין האחרון ברשימה ( 175/65R14 82H MAZDA DEMIO(Mazda 2) A349G).

ומה זה אומר A.Drive? ומה ההבדלים בינו לבין C.Drive או S.Drive ואחרים שראיתי בכל מיני מקומות?

 

תודה.

פורסם

אלה דגמים שונים של אותו היצרן.

C.DRIVE יותר טוב, אבל הוא מיוצר במידות יותר גדולות.

S.DRIVE זה צמיג עם כיוון ספורטיבי.

גם הצמיג A349G זה דגם (שונה מ A.DRIVE)

 

כאן אפשר לראות חוות דעת בעולם לצמיגי YOKOHAMA מדגמים שונים.

 

 

אפשרויות נוספות של צמיגים איכותיים במידה שלך:

 

 

http://www.tires4u.co.il/?search=1&iGarageID=&ar=3&r=14&a=65&s=175&sc=&mm=18&mm=27&mm=5&mm=15&mm=113&mm=6&mm=3

 

KLEBER HP2 או GOODYEAR DURAGRIP צמיגים טובים והמחירים שלהם יותר זולים - מומלץ.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אין לי תקציב מוגדר.

אני לא הולך לחסוך בנושא, אבל אני מניח ש 1,400-1,800 זהו תקציב סביר.

אני מעוניין בסופו של דבר לקנות את הצמיגים הטובים ביום שאני יכול בסכום זה, בעלי האחיזה הטובה ביותר.

 

ושאלה נוספת, יש לי אפשרות לסטות ממידות הצמיגים הנוכחים שלי? אין לזה שום תיעוד ברישיון הרכב למיטב ידעתי.

 

תודה.

פורסם
אין לי תקציב מוגדר.

אני לא הולך לחסוך בנושא, אבל אני מניח ש 1,400-1,800 זהו תקציב סביר.

אני מעוניין בסופו של דבר לקנות את הצמיגים הטובים ביום שאני יכול בסכום זה, בעלי האחיזה הטובה ביותר.

 

ושאלה נוספת, יש לי אפשרות לסטות ממידות הצמיגים הנוכחים שלי? אין לזה שום תיעוד ברישיון הרכב למיטב ידעתי.

 

תודה.

 

הייתי ממליץ לך ללכת על צמיגים של Yokohama או Bridgestone או Michelin.

לגבי השאלה שלך על סטיה מהמידה המקורית, היא לא כל כך מובנת - מה זאת אומרת אין לזה שום תיעוד ברשיון?

 

פורסם

בקשר לירשום ברישיון רכב, אז כמובן שיש רישום של מידת הצמיגים. טעות שלי.

השאלה היא, האם אני יכול לשים צמיגים שונים ממה שרשום ברישיון? ואם כן, מה זה דורש ממני והאם יש לזה איזה שהם יתרונות?

פורסם
השאלה היא, האם אני יכול לשים צמיגים שונים ממה שרשום ברישיון? ואם כן, מה זה דורש ממני והאם יש לזה איזה שהם יתרונות?

 

קודם כל אתה יכול ועד כמה שידוע לי הדגם המפואר יותר נמכר עם מידת צמיגים 185/55R15,

בכל אופן בכל פנצ'ריה יש ספר ובו רשימת המידות המאושרות כמעט לכל רכב.

לאחר שאתה מחליף מידה של צמיגים אתה ניגש למכון טסטים ושם הבוחן מוודא שהמידה שהרכבת

אכן מאושרת, חותם לך על טופס שינוי פרטים ואתה ניגש לשלם בקופה של המכון משהו כמו 35 ש"ח +-.

בדרך כלל הגדלת הצמיג גורמת לאחיזה טובה יותר עם הכביש, אך לעומת זאת צריכת הדלק עולה.

 

פורסם

בכל אופן בכל פנצ'ריה יש ספר ובו רשימת המידות המאושרות כמעט לכל רכב.

 

רק שהפנצ'ריה לא קובעת למשרד הרישוי או מכון הטסטים.

שלא יקרה מצב (כמו שכבר קרה כאן למישהו), שהצמיגים החדשים ה"מאושרים" ע"י הפנצ'ריה לא עברו טסט.

את המידות המאושרות באמת אפשר לברר אצל היבואן או במכון הטסטים.

יש כאן בפורום בוחן KOMPY , אולי הוא יוכל לעזור.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
רק שהפנצ'ריה לא קובעת למשרד הרישוי או מכון הטסטים.

שלא יקרה מצב (כמו שכבר קרה כאן למישהו), שהצמיגים החדשים ה"מאושרים" ע"י הפנצ'ריה לא עברו טסט.

את המידות המאושרות באמת אפשר לברר אצל היבואן או במכון הטסטים.

יש כאן בפורום בוחן KOMPY , אולי הוא יוכל לעזור.

 

צודק ב- 100%, אני כשהגדלתי את הצמיגים ביקשתי מהפנצ'ריה לבדוק את זה מול המכון טסטים ורק לאחר

הבדיקה הבחור מהפנצ'ריה אמר לי אפילו לאיזה בוחן לגשת (שאיתו הוא בדק את החוקיות) - כמובן שזה היה

התנאי שלי לרכישה ואם לא אני מחזיר לו את הצמיגים + הג'אנטים.

 

×
×
  • תוכן חדש...