Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה בשבת, אני ואשתי שתחיה נחגוג יום נישואין ראשון.

לא נכנס לדיוני למה זה נופל על הגבר (למה באמת?) אבל מבקש רעיונות מעניינים...

העניין הוא שזה צריך להיות בלי לוגיסטיקה מורכבת מדי, כי יש גם קטנה בת חודש בתמונה.

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

אם יש בייביסיטר אז איזו מסעדה טובה ותכשיט יפה.

 

קח בחשבון שחודש אחרי לידה הן עדיין לא מאוזנות לגמרי הורמונלית אז תיזהר מלפשל.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

תשקיע במכתב של לפחות עמוד על כמה השנה האחרונה היתה משמעותית עבורך, מהם הדברים בה שאתה מעריך ומה אתה מאחל לעצמכם לשנה הבאה - ותצא גדול.

אח"כ מסעדה, פרחים, תכשיט - לפי הכיס והסגנון.

 

צביקי

פורסם
קח בחשבון שחודש אחרי לידה הן עדיין לא מאוזנות לגמרי הורמונלית אז תיזהר מלפשל.

 

ומתי הן כן מאוזנות הורמונלית? :|

פורסם
אם יש בייביסיטר אז איזו מסעדה טובה ותכשיט

קח בחשבון שחודש אחרי לידה הן עדיין לא מאוזנות לגמרי הורמונלית אז תיזהר מלפשל.

 

רוב הנשים במיוחד בלידה ראשונה,לא ישאירו תינוק בן חודש בידי אף אחד גם לא לזמן קצר.

 

תשקיע במכתב של לפחות עמוד על כמה השנה האחרונה היתה משמעותית עבורך, מהם הדברים בה שאתה מעריך ומה אתה מאחל לעצמכם לשנה הבאה - ותצא גדול.

אח"כ מסעדה, פרחים, תכשיט - לפי הכיס והסגנון.

 

רעיון אדיר,אין ספק שיזכה אותך בכרטיס כניסה לגן עדן.:lol: לגבי מסעדה אני קצת סקפטי בגלל גיל התינוק והסיבה שרשמתי למעלה לשי.אבל אין שום מניע לעשות את זה בבית,להביא פרחים,להביא אוכל מוכן ממסעדה או לחילופין לבשל לבד ארוחה, ואז סרט בכיף על הספה או בחדר השינה.

צביקי

 

ומתי הן כן מאוזנות הורמונלית? :|

 

כמה שזה נכון:roflmao:

פורסם
אם יש בייביסיטר אז איזו מסעדה טובה ותכשיט

קח בחשבון שחודש אחרי לידה הן עדיין לא מאוזנות לגמרי הורמונלית אז תיזהר מלפשל.

 

רוב הנשים במיוחד בלידה ראשונה,לא ישאירו תינוק בן חודש בידי אף אחד גם לא לזמן קצר.

 

תשקיע במכתב של לפחות עמוד על כמה השנה האחרונה היתה משמעותית עבורך, מהם הדברים בה שאתה מעריך ומה אתה מאחל לעצמכם לשנה הבאה - ותצא גדול.

אח"כ מסעדה, פרחים, תכשיט - לפי הכיס והסגנון.צביקי

 

רעיון אדיר,אין ספק שיזכה אותך בכרטיס כניסה לגן עדן.:lol: לגבי מסעדה אני קצת סקפטי בגלל גיל התינוק והסיבה שרשמתי למעלה לשי.אבל אין שום מניע לעשות את זה בבית,להביא פרחים,להביא אוכל מוכן ממסעדה או לחילופין לבשל לבד ארוחה, ואז סרט בכיף על הספה או בחדר השינה.

 

 

ומתי הן כן מאוזנות הורמונלית? :|

 

כמה שזה נכון:roflmao:

פורסם
תשקיע במכתב של לפחות עמוד על כמה השנה האחרונה היתה משמעותית עבורך, מהם הדברים בה שאתה מעריך ומה אתה מאחל לעצמכם לשנה הבאה - ותצא גדול.

אח"כ מסעדה, פרחים, תכשיט - לפי הכיס והסגנון.

 

צביקי

 

יש אימרה חכמה:

 

אמרת? אל תבטיח

הבטחת? אל תכתוב

כתבת? אל תחתום

חתמת? אל תתפלא

 

מכתב כזה הוא התחייבות חתומה וצריך מאוד להיזהר איתו.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

יש לך כמה אופציות:

 

1.מכתב (חובה)+מסעדה טובה, כמובן אם אין לאישתך בעייה להשאיר את הילדה אצל הסבתא או לחילופין אם אין לכם התנגדות לצאת עם הילדה (הרבה לא אוהבים להוציא תינוק מהבית בחודש-חודשיים ראשונים, גם לי יש תינוק שהיום בן 4 שבועות, לפני שבועיים הוא כבר היה איתנו במסעדה,לא נרשמו ארועים מיוחדים,עדיפות למקום לא המוני).

 

2.אם אין סיכוי שאישתך יוצאת עם הילדה או משאירה אותה עם הסבתא לך על מכתב+ארוחה בייתית רומנטית.

 

3.מאחר וביקשת משהו מעניין- אין ברירה, תישאר בבית ותביא לך ולאישתך עוד בחורה....זה כבר יהיה מספיק מעניין.

 

:lol:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

"חוגג יום נישואין ראשון"

רק אני רואה פה אוקסימורון לחגוג יום נישואין ?

.

..

...

הייתי חייב :p

.

..

...

ולחשוב שאישתי מידי פעם קוראת את הפורום :?, אולי זה הזמן לפתוח את הספה בסלון...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

דרור, לפ-תוח את הספה לא מספיק. אני מקווה שיש לך סורגים בבית כדי שבטעות לא תעוף מהחלון בלילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
יש לך כמה אופציות:

 

1.מכתב (חובה)+מסעדה טובה, כמובן אם אין לאישתך בעייה להשאיר את הילדה אצל הסבתא או לחילופין אם אין לכם התנגדות לצאת עם הילדה (הרבה לא אוהבים להוציא תינוק מהבית בחודש-חודשיים ראשונים, גם לי יש תינוק שהיום בן 4 שבועות, לפני שבועיים הוא כבר היה איתנו במסעדה,לא נרשמו ארועים מיוחדים,עדיפות למקום לא המוני).

 

2.אם אין סיכוי שאישתך יוצאת עם הילדה או משאירה אותה עם הסבתא לך על מכתב+ארוחה בייתית רומנטית.

 

3.מאחר וביקשת משהו מעניין- אין ברירה, תישאר בבית ותביא לך ולאישתך עוד בחורה....זה כבר יהיה מספיק מעניין.

 

:lol:

 

עידן

בלי שום כוונה לפגוע,זה לא שאתה גיבור גדול כי הלכתם קצת נגד הדעה הרווחת,בגיל כזה מערכת החיסון של תינוק כל כך חלשה, שגם דברים קטנים כמו זיהום אויר(הונג קונג לא?),או אפילו וירוסים חלשים יכולים להשפיע על תינוק. לא כדאי לבדוק את גבולות היכולת שלו להיפגע.

סטיה קטנה מנושא השרשור אבל הייתי חייב.

פורסם

מיכאל, זה קודם כול עניין תרבותי.

לא מעט סקנדינבים לא שמעו בכלל על הדעה הרווחת הזאת,

וגם עוללים נחשפים לאוויר הצח במינוס כמה מעלות (עם בגדים מתאימים, כמובן).

 

(לא מתווכח חלילה עם העובדה שהמערכת החיסונית שלהם עדיין לא מפותחת מספיק בגיל הזה)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

טרמפ לרבנות ונעל רזרבית? :-)

 

סתם... תקשיב לחבר'ה הנשואים בפורום, סביר להניח שהם יודעים איך הסיפור הזה עובד.

אני אישית לא מאמין במוסד הנישואין, דעה שאימצתי בשנים האחרונות ורק מתחזקת עם הזמן.

 

ד"א עידן, מאיפה הקטע הזה של "מכתב חובה"? אחרי שנה עדיין נדרשת הוכחה בכתב לכמה אתה מעריך אותה?

(השאלה לא מתייחסת ספציפית לאישתך, אלא באופן כללי, אני באמת מנסה להבין מאיפה הבאתם את הרעיון הזה.)

×
×
  • תוכן חדש...