Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5706 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
עידן

בלי שום כוונה לפגוע,זה לא שאתה גיבור גדול כי הלכתם קצת נגד הדעה הרווחת,בגיל כזה מערכת החיסון של תינוק כל כך חלשה, שגם דברים קטנים כמו זיהום אויר(הונג קונג לא?),או אפילו וירוסים חלשים יכולים להשפיע על תינוק. לא כדאי לבדוק את גבולות היכולת שלו להיפגע.

סטיה קטנה מנושא השרשור אבל הייתי חייב.

 

אין קשר לגיבור גדול מיכאל, נכון שהמערכת החיסונית שלו חלשה בתקופה הזאת, אבל כמו שמישהו כבר רשם, גם במדינות סקנדינביות מוציאים תינוקות מהבית.

נכון שיש כל מיני וירוסים ומחלות שאפשר להדבק מהן, לכן לא ניקח את הילד בגיל חודש לג'ימבורי עמוס ילדים או למסעדת "עזרא ובניו" שעמוסה בכל עם ישראל,אבל ללכת עם הילד למקום פתוח או מסעדה יותר יוקרתית שפחות הומה-לדעתי זה לא סוף העולם.

כתבתי שהוצאתי את התינוק כי לדעתי זה לא סוף העולם,אבל במקביל סייגתי את זה שאם כבר להוציא אז לא למקום הומה אדם.

לגבי זיהום אויר- אין מה לעשות, לא מתכוון או מנסה לגדל את הילדים שלי בתנאי מעבדה עם אויר צח ממיכלי חמצן, גם בתוך הבית יש לך זיהום אויר.

 

 

כמו ש-HANS כתב, יש כאן המון עניין של תרבות, יהודים לא אוהבים גם להגיד את השם של התינוק לפני הברית או בכלל לידע אנשים שהם בהריון ב-3 חודשים הראשונים להריון, הסינים בכלל מאמינים שבשנה של הריון\לידה אסור לעבור דירה, בקיצור כל אחד וה"יציאות" שלו.

 

אמנם המערכת החיסונית פחות מתקשרת לדברים האלה אבל גם פה יש עניין של תרבות, לא רק "עובדות מדעיות נטו".

 

ואדים,

 

למה חובה מכתב ?...

 

אם לא תנסה לא תדע,נשים "בעייתיות" בדברים האלה, הן אוהבות לקבל דברים רגשיים, מכתב עושה להן את זה ולרוב המכתב יותר עושה להן את זה מהמתנה שתקנה להן.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

בוקר טוב.

הכוונה שלי לא הייתה לללמד אותך איך לגדל את הילד שלך, כמובן שכל אחד ודעתו הוא וגישתו לעניין, הבעתי את דעתי ואת הדבר הנכון מבחינתי לעשות(או במקרה הזה לא לעשות),מבחינה מעשית לא צריך להיות בג'ימבורי עם עשרות ילדים, מספיק רק אחד שיפיץ משהו וזה יכול לקרות בכל מקום סגור, גם במסעדת יוקרה, אז נכון שאי אפשר לחיות בתנאי מעבדה ונכון שאי אפשר להימנע מכל דבר שכלול בו יותר מבן אחד, אבל לדעתי האישית,בגיל כזה אם יש דברים שהם לא בגדר החובה וניתן לדחות אותם במעט אז למה לא? ושוב פעם ,זה לא ממקום של להעביר ביקורת.

פורסם

היי מיכאל,

 

זה בסדר גמור, אין לי בעייה גם עם ביקורת, במיוחד שאני מחזיק ממך מישהו בוגר שיודע על מה הוא מדבר.

 

מסכים איתך שאם לא חובה עדיף להימנע מהוצאת הילד, אבל לפעמים צריך קצת התאווררות וגם הילד צריך קצת להרגיש שמש (אי אפשר לראות שמש בדירה בהונג קונג...הבניינים גבוהים מדי ומסתירים את השמש).

 

מעבר לזה שאצלנו ה"בעיה" אחרת- כשנולד לך ילד בארץ ההורים והמשפחות באים לבקר לכמה שעות והולכים.

 

כשאתה גר בחו"ל ההורים קופצים לבקר.

 

אה כן, הם גם חוזרים הביתה אחרי 3 שבועות עד חודש וחצי...

 

:wink:

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
כשהן ישנות?

 

גם לא מאוזנות הורמונלית. רק מאוזנות.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...