Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5712 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב רנו לוגאן סדאן נמכר במדינות עולם שלישי במחיר קרוב\שווה לאלטו ולדהוו הקסיה (סופר רייסר) אז מה פתאום בארץ גרסאת הסטיישן נמכרת במחיר כמאת כפול?? במיוחד שזה רכב בעל 3 כוכבי בטיחות מנוע מיושן ויש תחליפים הרבה יותר טובים כמו הפאביה סטיישן והרומסטר.

פורסם

באמת יש תחליפים במחיר של לוגאן (אפילו כפול)?

תראה לי, בבקשה, איזה עוד רכב עם 7 מקומות ישיבה מוכרים ב 120 אלף ש"ח?

 

למרות המחיר הכפול, כמות של לוגאן סטיישן בכבישי הארץ גדולה יחסית (אולי שמת לב).

 

יש ביקוש לרכב הזה גם במחיר כפול, למה להוריד מחיר?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

התשובה במילה אחת פשוטה -מיסים .

כל רכב בארה"ב/אירופה עולה שם פי 2 זול יותר בגלל שיטת המיסוי.

הרי המדינה חייבת להרוויח משהו ,לא ? :cry::cry::cry:

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מאז שהוא עלה לכביש יצא לי לראות אולי 10 כאלה, ולמרות שלדעתי זה מחיר סביר לרכב הזה ולהזכירך אתה חי בישראל, איפה שהכל עולה כפול ומשולש ומרובע ומשושה מכל מדינה אחרת

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם
הרכב רנו לוגאן סדאן נמכר במדינות עולם שלישי במחיר קרוב\שווה לאלטו ולדהוו הקסיה (סופר רייסר) אז מה פתאום בארץ גרסאת הסטיישן נמכרת במחיר כמאת כפול?

 

המחיר הזול שאתה רואה באתרי אינטרנט מתייחס לגירסת סדאן בסיסית ביותר, מנוע 1.4 ידני, ללא מזגן, ללא חלונות חשמל, ללא ABSבחלק מהמקומות גם ללא כריות אוויר וללא הגה כוח.

 

תראה כמה עולה גירסת סטיישן 1600 מאובזרת, כמו זו שנמכרת בארץ (אם היא מוצעת בשווקים אלו) ותראה שהמחיר שלה דומה לפאביה ולאחרות גם שם.

 

 

פורסם

תסביר בבקשה, מה לא מוצלח באוטו הזה?

 

מדובר בניצול המקום לא פחות מגאוני - כל 7 המושבים מתאימים לאדם בוגר,

את זה לא תמצא במאזדה 5, C4 פיקאסו, VW טוראן ועוד הרבה רכבים שעולים כפול מלוגאן המדוברת.

 

מי שחיפש רכב מקבוצה 2 (או בסביבות 120 אלף ק"מ), אוטומטי ומתאים למשפחה עם 4 ילדים, ולא רצה לשלם ליסינג קבוצה 4, לא היתה לו אלטרנטיבה ללוגאן.

נכון שמדובר ברכב פשוט, ספרטני, רק 4 כריות אויר, בנוי מחלקים של רנו מהדורות הקודמים,

אבל לרכב הזה ישנם יתרונות שלא הייתי מזלזל בהם.

 

ולא תאמין, הרכבים האלה נחתפו, זמן ההמתנה היה ממושך.

גם באירופה הרכב הזה זכה לביקוש גדול בזכות המחיר הנמוך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני התרשמתי מרכב בסיסי, מיושן, אבזור אהההה... נסיעה בההה...

בטיחות בינונית ובעיני זו מגרעה, לא הליין הבטיחותי של רנו.

אחר כך התרשמתי מהמוצא שהזכיר לי את "אתה יכול 88". דצ'ה כן שייך לרנו, לא רנו - לא על חשבוני. סורי.

הוא זול. סביר. מינימליסטי. לא יותר. מי שרוצה חדש ובמחיר נמוך - בבקשה. איני בטוח שהאחרות עולות פי שתיים, אבל גם 50% יותר שווה בתמורה שמקבלים.

מידי פעם ממליצים פה לקחת רכב בן שנה-שנתיים במקום חדש. כמובן לפי צרכי ורצון השואל.

וכשאני מציץ בלוגאן מנורמות של סניק - זה ממש לא בשבילי.

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם
יש ביקוש לרכב הזה גם במחיר כפול, למה להוריד מחיר?

כדי למכור יותר רכבים? :roll:

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

סתם שאלה נסעת על הרכב (לא 50 ק"מ)?

ברמת הרעיון הוא רועש ולא כ"כ בטיחותי (עדיף מMPV ישנה) אבל מרווח גם ליושבים מאחור (באופן יחסי למאזדה 5 ולקיה קארנס וכו), פתרון אמיתי בשווי 2 (תחליף למולטיפלה בנזין מ2004 להרבה משפחות) ולרוב הלקוחות שקנו את הרכב הזה לא מחפשים הנאה מנהיגה 0-100 וכו' אלא פתרון תחבורתי יעיל.

הרכב ואמור להיות אמין הפלסטיקה לא כ"כ גרועה (גם ברכבים שנסעו 50K לא קלים) צריכת הדלק סבירה.

פורסם
כדי למכור יותר רכבים? :roll:

 

 

אבל קנו גם מבלי להוריד את במחיר , עם המתנה של כמה חודשים.

הייתי מבין את ההגיון שלך, במידה והרכב לא היה נמכר או בקושי נמכר.

 

תראה את הדוגמא ההפוכה של מולטיפלה - ב 2005 היבואן החליט לעלות את המחיר בצורה משמעותית,

מולטיפלה 2005+ מחזה נדיר בכבישים, והמחירים לא ירדו גם כאשר היבואן ראה שיש בעית למכור..

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

באירופה הדגם 4X4 נמכר ב 14000 יורו

שזה 70000

מחיר כפול : 140000 .

אין לדאסטר סיכוי מול הזולות הקוריאניות .

אולי הדגם הזול 4X2 שנמכר בארופה ב 12000 יורו יש לו סיכוי , אם ימכרו אותו ב 120000.

מייסד מועדון החמש - בעל מרצדס 170v ליומן השיפוץ

פורסם

מיסוי על רכב נמדד בארצנו בכ-113% נכון להיום אאל"ט.

מה עם תוספת כסף ליבואן על זה שהוא הביא את הרכבים ארצה? גם הוא צריך להרוויח לא?

כל רכב יקר יותר בארץ. מינימום כפליים, ולפעמים פי שלוש.

 

רותם.

×
×
  • תוכן חדש...