Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5115 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברכב שלי קיים סט קומפוננט חזק מקדימה (Cerwin),

6X9 מאחורה וסאב.

 

בחיבור הנוכחי מחוברים האחוריים ו הקומפוננט ליציאה אחת של המגבר והסאב לשני.

 

ברור לי שזהו אינו החיבור האופטימלי.

 

שאולתיי:

 

האם יכול להגרם נזק למגבר?

האם ישנה ירידה באיכות השמע בשל כך ואם כן איפה זה בא לידי ביטוי?

האם יש דרך לבדוק קוביות מבלי לפרק את הרמקולים?

 

תודהץ

פורסם

הדבר האופטימלי במצב שלך הוא לחבר את הקידמיים בלבד למגבר,ואת הסאב בגישור.

ואתה האחוריים לHU.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

אני מנסה להימנע מלפרוס כבלים קדימה.

 

תוכל להרחיב על הגישור? האם החיבור הנוכחי שגוי?

 

כמו כן תוכל להתייחס לשאלות?

 

תודה.

פורסם
ברכב שלי קיים סט קומפוננט חזק מקדימה (Cerwin),

6X9 מאחורה וסאב.

 

בחיבור הנוכחי מחוברים האחוריים ו הקומפוננט ליציאה אחת של המגבר והסאב לשני.

 

ברור לי שזהו אינו החיבור האופטימלי.

 

שאולתיי:

 

האם יכול להגרם נזק למגבר?-אפשרי,אם ביצעתי שינוי בהתנגדויות יכול להיגרם נזק (מוות:idea:)

האם ישנה ירידה באיכות השמע בשל כך ואם כן איפה זה בא לידי ביטוי?-באיכות לאיו דווקא אבל בעוצמה בוודאי אתה לא מנצל אף רמקול.

האם יש דרך לבדוק קוביות מבלי לפרק את הרמקולים?אני מקווה שהיתקוונת לקותביות,ולא אני חושב שלא,תאלץ לבדוק אם אינך בטוח..:?::?:

 

 

 

תודהץ

 

בעניין הגישור-את הסט קומפוננט או במידה ואתה לא מעוניין בהעברת חוטים הסט האחורי,אחד מהם שתיבחר (עדיף כמובן את הסט הקידמי הקומפוננט יתן במה קידמית איכותית.) יש לחבר כל רמקול ליציאה ל+- (כל רמקול בודד) ואתה הסאב לחבר בגישור שזה אומר לפלוס הכי ימני ולמינוס הכי שמאלי במגבר.אמור להיות רשום BRIDGE ואתה תראה את הסימון של גישור במגבר שלך.אבל אם יש לך סאב בעל שני סלילים זה כבר משהו אחר.

תפרט יותר על הרכיבים ודגמים מדוייקים ואשמח לעזור בצורה מדוקדקת יותר.

 

ג'ינו.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

תנתק הכל

קדמיים ואחוריים על ר"ד, וסאב בגישור. לא מאמין שזה ישמע טוב כי הסאב דיי יבלע, אם אתה לא מתעקש להגביר אותו אז תגביר רק את הקדמיים על המגבר, ואת האחוריים על הHU

פורסם

מוטי לא חושב שהוא ירצה לפלס חוטים אחורה למגבר מהסט הקידמי,כי הרי זה מה שהוא ציין במפורש,למרות שזה הדבר שעושים ב99% מהמערכות במה קידמים וסאב,ואם לוחצים אז אחוריים על HU להשלמת סאונד.

 

ידידי אין מנוס מהגברת הסט הקידמי על המגבר כך תקבל תוצאה טובה יותר ואיכותית יותר הקומפוננט יוגבר על ידי המגבר והסאב יהיה בגישור והאחוריים על הHU.

HU-Pioneer 5850UB Front-Focal 165A Monoblock-Mac audio fearless 1000D Amp-Pete 3800W subwoofer-Kicker "L7 12

פורסם

+1 לglansfor

ידידי אין מנוס מהגברת הסט הקידמי על המגבר כך תקבל תוצאה טובה יותר ואיכותית יותר הקומפוננט יוגבר על ידי המגבר והסאב יהיה בגישור והאחוריים על הHU.

מוכר קרוסים של HYBRID AUDIO CLARUS ושל TEMPO

 

פורסם

OK. פתרון פשוט יהיה פשוט לנתק את האחוריים ואז בא לציון גואל, לא?

 

קומפוננט קדמי על ערוץ אחד וסאב על ערוץ שני?

 

מה אתם אומרים?

פורסם

המגבר 301 Rockford וכתוב ב Manual שהוא 4 ערוצים (למרות שאני מבין שמדובר על 2X2) ובפועל 2 סטראו.

 

זה משנה את המצב?

פורסם
המגבר 301 Rockford וכתוב ב Manual שהוא 4 ערוצים (למרות שאני מבין שמדובר על 2X2) ובפועל 2 סטראו.

 

זה משנה את המצב?

 

אם כתוב שהוא 4 ערוצים במנואל, מזה משנה מה אתה מבין מזה?

 

יש לך 4 ערוצים במגבר, 4 רמקולים על שני יציאות. כלומר 2 רמקולים על יציאה.

ועוד שתי יציאות (ערוצים) שמחוברות בגישור לסאב. בהנחה שמי שחיבר לך את המערכת מבין בסיסי.

 

בקיצור, אתה צריך לנתק את הכל, וכמו שהבנתי הידע שלך הוא לא משהו,

אז עדיף שתתן למישהו שקצת מבין ויודע, לחבר את הסאב כמו שהיה מחובר קודם, מגושר על שני ערוצים.

על שני הערוצים האחרים תחבר את הקומפוננט הקדמי בלבד. אחד לכל ערוץ.

ואת הרמקולים האחורים ה6X9 תחבר ישירות אל הרדיו דיסק.

 

בהצלחה.

רותם.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

4 קומפוננטים של punch 6 על 9 מי סידרה Power ו מגבר Jbl gto על סאב עוד לא סגור אבל או אולך ליות קטן 8-10 ביגלל שאין מספיק מקום בתה מתען

×
×
  • תוכן חדש...