Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5741 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הC30 מבית וולוו אקסלוסיבית ומאוד מיוחדת לדעתי,אין לה יומרות ספורטיביות אבל בהחלט מדליקה.

הCRZ מבית הונדה גם אקסלוסיבית,אין לי מושג איך הפנים שלה ומה היא מציעה מעבר,לפי הבנתי וממה שזכור לי היא אפילו מהנה לנהיגה עד כמה שהיא יכולה.

המיני גם אלטרנטיבה אבל מחירה גבוהה מאוד ובתקציבכם תקבלו מעט בתמורה למחיר הגבוהה.

הג'יפון החדש מבית מיצובישי שאינני זוכר את שמו כרגע נראה חמוד,אך אין לי מידע מעבר למראהו.

הג'וק מבית ניסאן שיכול להכנס לכם בגרסתו המאובזרת ביותר והחזקה בהיצע ואפילו להשאר עם עודף,לא ייראה המוני ומאוד מפתיע ומחדש בעיצובו,פרקטי מבחינת מקום,דל' וכד'.

נשמע כמו אופציה טובה

 

מכל הצעותייך הכי קרצה לי הC30 , יפיפייה אמיתית .. גם אותה אני אוסיף למשוואה - אתה יודע על בעיות כרוניות ברכב ?

הבוז לך.

 

 

פורסם

תראה ממה שידוע לי הוולוו הנ''ל חולקת מכלולים רבים עם הפוקוס.

היא איננה מצויה בשפע על כבישנו,אני לא שמעתי או קראתי על בעיות או מחלות,הרכב כבר עבר מתיחת פנים וכנראה ששיפרו וסידרו את מחלות הילדות,במידה והיו.

עשה נסיעת מבחן ותעדכן מקרוב.

בהצלחה

×
×
  • תוכן חדש...