Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8059 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שישרף מי שיצר את הווירוס החדש הזה שמבוסס על הבלסטר לקח לי שעה וחצי בכדי להיפטר ממנו מי שצריך עזרה איתו שיגיד לי!!!

אבל יש מדריך שיעזור לכם באתר http://www.ynet.co.il

אם זה לא יעזור אז תיפנו אליי :wink:

GET RICH OR DIE TRYING

Aliens infected us, its about time we infected them

פורסם

הוא לא מבוסס על שום בלאסטר, הוא מבוסס על התיקון לפירצה שכמעט אף ישראלי לא התקין כי היא יצאה לפני 20 יום. (MS04-11)

פורסם

לקוחות יקרים,

 

 

 

החל מיום שבת, ה-1.5.04 אנו עדים להתפשטות של תולעת חדשה באינטרנט בשם w32.sasser.

 

התולעת גורמת לאיטיות בגלישה, תקלות חיבור ותקלות במערכת ההפעלה עבור לקוחות המשתמשים בחלונות 2000 או XP.

 

הצעד הראשון מומלץ ללקוחות אשר נתקלו בסימפטומים של הוירוס או שישנו חשד להידבקות. הצעד השני מומלץ עבור כלל לקוחותינו!

 

 

 

צעד ראשון – ניטרול הוירוס

 

ההנחיות הבאות מהוות טיפול ראשוני עבור לקוחות אשר נידבקו או שחושדים שנדבקו בוירוס sasser.

 

הפעולות המתוארות יאפשר לך לעדכן את תוכנת האנטי וירוס (ולאחר מכן להסיר את הוירוס)

 

ולבצע עידכון למערכת ההפעלה דרך האינטרנט:

 

 

 

Windows XP

 

א. יש ללחוץ על המקשים

Ctrl, Alt ו-Del יחד.

 

ב. בחלון שיופיע יש להיכנס ללשונית

Processes

 

 

ג. יש לסמן את

avserve.exe וללחוץ על כפתור

"End Process".

 

ד. לחץ על "התחל" ולאחר מכן על "הפעלה"

 

ה. בחלון שנפתח יש להקליד

"msconfig" וללחוץ על אישור

ו. בחלון שיופיע יש להיכנס ללשונית

"startup"

 

ז.

 

 

 

 

 

ח. יש לאתר את השורה שמכילה את

avserve.exe ולהוריד ממנה את ה-"V"

 

ט. יש ללחוץ על אישור, ולהפעיל מחדש את המחשב

 

 

 

Windows 2000

 

א. יש ללחוץ על המקשים

Ctrl, Alt ו-Del יחד.

 

ב. נלחץ על כפתור

"Task Manager"

 

ג. פעל ע"פ צעדים 2 ו-3 המתוארים תחת

Windows XP.

 

 

 

חשוב!

 

הפעולות המתוארות מהוות פתרון ראשוני! הן אינם מסירות את הוירוס.

הפעולות הבאות יאפשרו לך להמשיך בצעדים הבאים.

בחלונות 2000, אם יתבצע איתחול למחשב, יש לבצע את הפעולה המתוארת שוב.

 

 

 

 

 

 

צעד שני – הגן על מחשבך (מומלץ!)

 

ניתן להימנע מראש מהידבקות של וירוסים. אנו ממליצים להשתמש בהסברים של חברת מיקרוסופט

 

המאפשרים לך להגן על המחשב שלך ב-3 צעדים פשוטים.

 

לחץ על הקישור:http://www.microsoft.com/israel/security/protect/default.mspx

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בקשר למי שאמר להיכנס ל-MSCONFIG..

זה לא נכון,כי הוירוס יוצר את עצמו שוב ברגע שאתה נכנס לרשת..

וחוץ מזה..לשנות דברים ב REGISTRY דרך מצב רגיל של מערכת הפעלה,הוא בד"כ חוזר לאותו מצב..

אז צריך לעשות את זה במצב בטוח.

וה SASSER הוא כן תולעת.

וכבר יש אנשים שעלו על מי שעשה את זה..

פורסם

תוספת:

 

הפקודה MSCONFIG אינה נתמכת ב-WIN2000

ומכאן שאי אפשר להגיע ל-STARTUP דרך פקודה זו.

פורסם

לכל מי שלא יכול להפעיל את פקודת ה MSCONFIG אז..אם הוא יודע להשתמש ב REGISTRY דרך פקודת ה REGEDIT..מה טוב.

ואם לא,אז שישתמש בתוכנת JV16 PowerTools-זאת תוכנה לטיפול ברג'יסטרי..פשוט מדהימה.אני אישית לא משתמש באנטי וירוס,והורדתי וירוס שנכנס לי באופן עצמאי דרך חיפוש כתובות בריג'סטרי..והנה הכתובת להורדה ישירה.מקווה שתהנו.

 

http://www.computerbase.de/downloads/software/systemprogramme/powertools/?url=144

×
×
  • תוכן חדש...