Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב יוקרתי במחיר 30K -35K ש"ח


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5748 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוד שלי רוצה לקנות רכב שיהיה יחסית יוקרתי ועם מנוע של 2000 סמ"ק מינימום.

לאחר חיפוש של כמה דגמים דוד שלי אהב את האודי A6 ועוד יותר את הרובר R 75.

אז השאלה שלי איזה עוד רכבים שניתן לכנות אותם יוקרתיים נכנסים בסכום הנ"ל?

וגם כמובן מה דעתכם על האודי והרובר?

 

אני חייב לציין גם שלדוד שלי הייתה יונדאי סונטה עם מנוע 2 ליטר הרכב היה גדול אבל איטי כמו צב לטענתו וביא גם יוקרתית כמו מלפפון:-D ,

ובנוסף השנתון של הרכב לא כזה קריטי מבחינתו...

אאדוי RS6 לנהוג פעם אחת ולחלום כל החיים

:|

פורסם

מה עם פאסאט 1.8T? אולי לא יוקרתי כמו האאודי, אבל מנוע נחמד עם אפשרויות שיפור נרחבות (אך לאו דווקא חוקיות).

ברובר אני מאמין שלא יהיה פשוט לטפל ולכן גם לא פשוט למצוא אחת מטופלת במוסכים מורשים.

האחזקה של A6 עשויה להיות יקרה, לשימת ליבך.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

כן חשבנו על הפאסאט אבל הבעיה היא שגם מנוע הטורבו מספק רק 125 כ"ס והרכב שוקל 2 טון ודוד שלי בטוח בטוח שזו נוסחה לנסיעה איטית ביותר...

אאדוי RS6 לנהוג פעם אחת ולחלום כל החיים

:|

פורסם

תגיד לי אתה רציני? 125 כ"ס מספק מנוע 1.8 הרגיל של הפאסאט. ה-1.8T מספק 150 כ"ס ו-21.4 קג"מ.

ומאיפה בדיוק שמעת שהרכב שוקל 2 טון:shock: ? פאסאט 1.8T אוטומטית שוקלת 1374 ק"ג, ידנית אפילו פחות.

בתקציב הזה תוכל למצוא אחת משנתון 2001-2 אולי, 2003 במצב לא מי יודע מה.

×
×
  • תוכן חדש...