Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

קניתי רכב מסוג סובארו אימפרזה.

לא בדקתי את הרכב מכיוון שמכון הבדיקה לא רצה להדוק כי הרכב משופר.

אחרי קניית הרכב גיליתי שיש לו פגיעת שאסי.

בזיכרון דברים שנחתם בנינו הוא התחייב שאיו פגיעת שאסי.

הבעיות היחידות בזיכרון הדברים שבהתחלה שכחתי לרשום שזה ביני לבינו, רשמתי רק את השם שלי ואת שלו שכחתי לרשום.

יש לציין שהוא חתם על המסמך, את זה לא שכחתי לעשות כולל תצלום של הבעלות הקודמת שזה הוא כמובן.

הזיכרון דברים צולם ל-2 עותקים לי ולו.

לי יש את העותק, לא יודע למה, כנראה בגלל בילבול.

יש לציין שגם בעל פה הוא הבטיח שאיו פגיעה בשילדה, אבל זה לא קביל בבית משפט, האם הזיכרון הדברים הנ"ל קביל?

יש סעיף שבו רשום שהמוכר מתחייב שהרכב לא עבר תאונות, או שיש לרכב פגיעת שאסי.

לפניו יש סעיף שבו אני, הקונה, מאשר שבדקתי את מצבו החיצוני והפנימי והוא מתאים לי, פנימי וחיצוני בדקתי, אבל דברים כאלה לא יכולתי לבדוק ביום הקניה, אחרי זה בא הסעיף שכתבתי למעלה על ההתחייבות שלו.

 

יש לציין שהזיכרון דברים בין 4 עמודים, רק בעמוד האחרון יש חתימה של שנינו כולל תאריך חתימה ותצלום של הצ'ק בנקאי.

האם אפשרי לתבוע ביטול עסקה? אני לא רוצה לתבוע ירידת ערך מכיון שאני לא יוכל כנראה למכור את הרכב, רק ביטול עסקה.

האם זה אפשרי ? יש לי בדיקה ממכון בדיקה על שאסי בלבד שמצביעה על פגיעת שאסי.

פורסם
שלום.

קניתי רכב מסוג סובארו אימפרזה.

לא בדקתי את הרכב מכיוון שמכון הבדיקה לא רצה להדוק כי הרכב משופר.

אחרי קניית הרכב גיליתי שיש לו פגיעת שאסי.

בזיכרון דברים שנחתם בנינו הוא התחייב שאיו פגיעת שאסי.

הבעיות היחידות בזיכרון הדברים שבהתחלה שכחתי לרשום שזה ביני לבינו, רשמתי רק את השם שלי ואת שלו שכחתי לרשום.

יש לציין שהוא חתם על המסמך, את זה לא שכחתי לעשות כולל תצלום של הבעלות הקודמת שזה הוא כמובן.

הזיכרון דברים צולם ל-2 עותקים לי ולו.

לי יש את העותק, לא יודע למה, כנראה בגלל בילבול.

יש לציין שגם בעל פה הוא הבטיח שאיו פגיעה בשילדה, אבל זה לא קביל בבית משפט, האם הזיכרון הדברים הנ"ל קביל?

יש סעיף שבו רשום שהמוכר מתחייב שהרכב לא עבר תאונות, או שיש לרכב פגיעת שאסי.

לפניו יש סעיף שבו אני, הקונה, מאשר שבדקתי את מצבו החיצוני והפנימי והוא מתאים לי, פנימי וחיצוני בדקתי, אבל דברים כאלה לא יכולתי לבדוק ביום הקניה, אחרי זה בא הסעיף שכתבתי למעלה על ההתחייבות שלו.

 

יש לציין שהזיכרון דברים בין 4 עמודים, רק בעמוד האחרון יש חתימה של שנינו כולל תאריך חתימה ותצלום של הצ'ק בנקאי.

האם אפשרי לתבוע ביטול עסקה? אני לא רוצה לתבוע ירידת ערך מכיון שאני לא יוכל כנראה למכור את הרכב, רק ביטול עסקה.

האם זה אפשרי ? יש לי בדיקה ממכון בדיקה על שאסי בלבד שמצביעה על פגיעת שאסי.

 

שלום לכותב השרשור,

איני עו"ד אך מכיר את הנושא טוב בתור סטודנט וכפי שעמית כתב ממליץ לך להעלאות את החוזה.

לגבי החוזה עצמו על פניו החוזה תקין. ישנה גמירות דעת וישנה מסויימות. אמנם חלקית כי הבחור השני יכול לטעות שלא רשום את השם שלו אבל זה פרט שולי כי הוא גם חתם וגם אני בטוח שאפשר ע"י מסמך העברת בעלות לראות שהוא אכן בעל הרכב.

 

לגבי ביטול זכרון הדברים:

סעיף 6 לחוק חוזים – תרופות, עורך הבחנה בין סוגי ההפרות ומגדיר איזו הפרה תיחשב להפרה יסודית: ""הפרה יסודית" - הפרה שניתן להניח לגביה שאדם סביר לא היה מתקשר באותו חוזה אילו ראה מראש את ההפרה ותוצאותיה, או הפרה שהוסכם עליה בחוזה שתיחשב ליסודית; תניה גורפת בחוזה העושה הפרות להפרות יסודיות ללא הבחנה ביניהן, אין לה תוקף אלא אם היתה סבירה בעת כריתת החוזה".

 

כלומר במילים פשוטות אתה יכול לדרוש ביטול אם הייתה הפרה יסודית. כלומר אם היית יודע מראש על השאסי ולכן לא היית קונה את הרכב זאת הפרה יסודית. ומעבר לכך לפעם הבאה כשאתה כותב זכרון דברים ממליץ לך לרשום את הדברים שייחשבו כהפרה יסודית. ואז יהיה לך הרבה יותר קל לדרוש את מה שאתה רוצה.

מקווה שעזרתי

טל

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

תשובתו של עמית היא הרצינית.

 

בלי לקרוא את זכ"ד אתה חי מפי הבותב שלא תמיד מזהה את החשוב ואת הלא חשוב.

 

בלי זה דומה האבחנה לאבחנה של מחלה מבלי לראות את החולה

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

היי,

כפי שרשמתי שיעלה את החוזה.

ובלי קשר סעיף 6 לחוק החוזים תקף לכל חוזה משפטי והוא לא תלוי

במה שכתוב בזכרון הדברים שכתב פותח השרשור, אלא אם הבחור סיכם סעיף מיוחד לגבי מהיא הפרה יסודית (לא נראה לי)

PUNTO 16V

206 XS

פורסם

לא התכוונתי להעליב את הסטודנט למשפטים.

 

זכ"ד בן 4 עמודים לרכישת רכב ???

 

ראיתי כאלה בני עמוד שניים גג.

 

וסתם לפותח השרשור

 

מה הפירוש מכון הבדיקה לא רוצה לבדוק את הרכב כי הוא משופר.??

מה לבדוק שסי צריך רכב מקורי בלבד!!

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ניסית תחילה להתקשר לבעלים הקודמים ולדבר איתו?

 

את העסקה סביר להניח שלא תוכל לבטל, גם לא בבית משפט, אבל תוכל לקבל זיכוי כספי בהתאם לחוות דעתו של שמאי רכב.

פורסם

מעניין אותי לדעת איך לפני הקנייה לא היה לך טופס בדיקה, אבל אחריה יש לך? לקחת את האוטו לבדיקה אחרי שקנית אותו?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

קודם כל היו הרבה בעיות, רק עכשין אני יכול להגיב נורמאלי.

 

אז ככה.

קניתי את הרכב בידיעה שאין שאסי, הבן אדם אמר לי שהוא הביא פחח רכב והוא גם אמר שאין שאסי, במודעה ביד 2 גם הוא רשם שהוא מוכן להתחייב שאין שאסי.

כרגע מוכנים להציע לי מקסימום 35K על הרכב, כלומר הפסד כואב של 15K.

מה עדיף לתבוע 10-15K ולמכור בלי יותר מידי יסורי מצפון ב-35K או לתבוע ביטול עסקה?

אם אני תובע 15K זה תביעות קטנות, בלי עורכי דין ועיקובים מיותרים, קל ומהיר לפי דעתי.

הבעיה שאני לא יודע במה יתחשבו בבית המשפט, כלומר באיזה מחירון?יד 2, לוי יצחק או המחיר שאני אותו קניתי את הרכב?

 

תודה רבה.

פורסם

מהמוכר יש לך משהו בכתב שאין פגיעה בשסי.

אפילו המודעה מיד 2 טובה לצורך העיניין. מודפסת , לא בסיפורים.

 

קנית את הרכב ב 50 אלף מציעים לך כעת 35 אלף.

הפסד של 15 אלף.

מה מחיר הרכב כאשר קנית אותו אצל יצחק ואצל יד 2

נגיד שבמחירון אצל שניהם המחיר הוא 70 אלף.

יטען המוכר , בגלל הפגיעה מכרתי לך בפחות מן המחירון 20 אלף.

מה אתה רוצה מחיי כעת??

לכן תביא את המחיר של הרכב ביום הקניה משני המחירונים , מה היה המחיר שקנית.

ומה המחירון היום.

מחירון משוקלל.

אולי נבין יותר טוב.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הבדל מחיר כזה בין שני המחירונים?

 

חסר מחיר של יום הקניה או של היום בשני המחירונים

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

כפי שכתבתי ולא רק אני יש באפשרותך להעלות את זכרון הדברים לכאן.

בזכרון דברים של 4 עמודים יכול להיות כתוב דברים רבים שהם יכולים לפגוע לך בתביעה, או לעזור לך.

בתי משפט לפחות עד עכשיו נוטים לקבל את המחירון של יצחק לוי כמחירון "הרשמי" של המדינה.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

הכל תלוי מה כתוב בזכרון הדברים אבל עדיין אתה לא יכול להיתלות רק במוכר ובהצהרותיו. אם לא תצליח להוכיח שהוא ידע שיש פגיעת שאסי ושאתה עשית את הצעדים הסבירים כדי לבדוק לא תצליח בבית המשפט.

 

אל תשכח שמדובר ברכב משופר (ואם סירבו לבדוק אותו אני מניח שגם בצורה לא חוקית) אז בית המשפט מראש יסמן אותך כעבריין.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...