Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרם למושבי עור


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5763 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

ברשותי 206CC עם מושבי עור שנת 2003.

המושבים נסדקו בצדדים,באמצע התייבשו ודי הזדקנו ואיבדו את הברק.

 

27751130.jpg

Uploaded with ImageShack.us

 

קניתי ספריי שחור ב50 שקל,התזתי והוא לא ממש עזר לטפל בהם.

 

אמרו לי שיש כל מיני סוגים של משחות/קרמים שמורחים על המושב.

רציתי להתייעץ לגבי משהו שאתם ממליצים להשתמש,

במידה ואין את המוצר בארץ אין לי בעיה להזמינו מאיביי,אני רק זקוק לשם המוצר.

 

 

תודה רבה.

פורסם

אני אישית משתמש בחומרים של LEXOL. המליץ לי עליהם בזמנו "אבי הדיטיילר",

הבחור מארה"ב שפירסם כאן כמה פרוייקטים שלו(חבל"ז).

זה שני תכשירים, אחד לניקוי והשני קונדישנר, שאמור לרכך ולשמור על העור.

העניין הוא, שאם העור כבר סדוק, תצטרך משהו יותר רציני.

אני זוכר שמישהו בפורום BMW פירסם פרוייקט עם חומר שהוא רכש בחו"ל

ויצאו לא תוצאות מעולות והעור ברכב שלו היה גמור...

תעשה שם גם חיפוש, תראה את התוצאה.

פורסם

אם העור שלך סדוק, אין כאן יותר מדי חוכמות צריך למלות את הסדקים ואז לצבוע.

 

תעלה תמונות יותר קורבות.

 

בכל מקרה אני משתמש בחומר של "סימוניז" ,עושה עבודה טובה והמושבים אינם יוצאים דביקים או חלקים לאחר השימוש.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

LEXOL חומר מעולה. הוא ירכך את העור והמראה יישתפר פלאים.

 

למועדון הרודסטרים יש דיל עם היבואן.

http://www.roadster.co.il

 

לפעמים המצב רע מדיי ואין ברירה וצריך או לצבוע או להחליף.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
אם העור שלך סדוק, אין כאן יותר מדי חוכמות צריך למלות את הסדקים ואז לצבוע.

 

מושבי עור חייבים טיפול, בניגוד למושבים רגילים בהם ניתן רק לשאוב אותם מידי פעם.

כמו ש ToSToS כתב לך חייבים למלא את הסדקים ולצבוע.

מושבי עור צריכים ניקוי ומריחה של חומרים אחרת הם נסדקים מתייבשים ומאבדים ברק, בדיוק כמו שתארת.

יש חומרים יעודיים אשר שומרים ומחדשים את הריפוד, יש לי חומר אשר אותו אני מורחת על מעילי העור הממוגנים של האופנוע, אבדוק אם החומר מתאים גם למושבים של הרכב ואציין לך בהמשך את שמו במידה ויתאים.

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

 

קניתי ספריי שחור ב50 שקל,התזתי והוא לא ממש עזר לטפל בהם.

 

רעיון רע מאד.

לא רק שלא עוזר, סביר שגם החמיר את המצב מכיוון שהצבע מכיל ממיסים אשר פוגעים בעור

יש בארץ חברות המתמחות בניקוי מוצרי עור, שווה בדיקה לפני שתגרום נזק נוסף למושבים.

פורסם

מבחינת החומר ששמתי,אני לא יודע אם זה גרם נזק או לא-פשוט התוצאות לא היו לשביעות רצוני .

 

לגבי ההצעה לפנות לחברות שמתעסקות עם חידוש מושבי עור אני חושב שאוותר כרגע בשל העלות הכספית שאני מניח שתהיה גבוה.

 

העור לא במצב גרוע ואפילו במצב די סביר,לכן אני מחפש חומר טוב שישחזר כמה שאפשר וישמור על העור למשך שנים נוספות.

 

 

תודה.

פורסם

זה קצת מורכב לי מה שהבאת

בנוסף גם אני לא יכול להתיז ספריי צבע,איפה שיש ריפוד שחור יש עליו תפירה אדומה .

 

אני מחפש ספריי/קרם שיביא לתוצאות הכי נורמליות בלי צבע ובלי פרויקטים .

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...