Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8095 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים יש לי מחר משפט לגבי גניבת אופנוע בשנת 95 סוזוקי 750אר חייב להשיג מחירון מודפס נכון לחודש יוני 95 מודה על העזרה

http://[email protected]

 

וזאת הודעה מתוך הפורום עצמו

הוא לא הגזים לשאול אופנוענים על מחירון של אופנוע גנוב?! :roflmao::p:shock:

הנה גם הקישור:

http://www.motobike.co.il/motobike/forum/forum.asp#self

לדעתי יש לשלוח לגנב וירוסים למייל ( רמז לכל חובבי המחשבים שביננו)

או שנשלח לו מחירון שבו האופנוע שווה 100,000 ש"ח וככה הוא יזדיין במשפק( וזה לחובבי הפוטושופ)

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
אנשים יש לי מחר משפט לגבי גניבת אופנוע בשנת 95 סוזוקי 750אר חייב להשיג מחירון מודפס נכון לחודש יוני 95 מודה על העזרה

http://[email protected]

 

וזאת הודעה מתוך הפורום עצמו

הוא לא הגזים לשאול אופנוענים על מחירון של אופנוע גנוב?! :roflmao::p:shock:

הנה גם הקישור:

http://www.motobike.co.il/motobike/forum/forum.asp#self

לדעתי יש לשלוח לגנב וירוסים למייל ( רמז לכל חובבי המחשבים שביננו)

או שנשלח לו מחירון שבו האופנוע שווה 100,000 ש"ח וככה הוא יזדיין במשפק( וזה לחובבי הפוטושופ)

 

 

 

:D

:D

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
אנשים יש לי מחר משפט לגבי גניבת אופנוע בשנת 95 סוזוקי 750אר חייב להשיג מחירון מודפס נכון לחודש יוני 95 מודה על העזרה

http://[email protected]

 

וזאת הודעה מתוך הפורום עצמו

הוא לא הגזים לשאול אופנוענים על מחירון של אופנוע גנוב?! :roflmao::p:shock:

הנה גם הקישור:

http://www.motobike.co.il/motobike/forum/forum.asp#self

לדעתי יש לשלוח לגנב וירוסים למייל ( רמז לכל חובבי המחשבים שביננו)

או שנשלח לו מחירון שבו האופנוע שווה 100,000 ש"ח וככה הוא יזדיין במשפק( וזה לחובבי הפוטושופ)

 

חוצפה של אנשים.. זה מדהים! גועל נפש! הלוואי שידפק במשפט וילך לכלא. אידיוט...

בכל מקרה, הוירוס נשלח (worm יותר נכון למי שמכיר) ו... יש למישהו מכירון שהוא יכול לשלוח לי ואני ישנה שם כמה דברים בphotoshop? מגיע לו להדפק כמה שיותר :!:

תן בפולגז!

אם לי היה אופנוע, לסבתא היו גלגלים...

פורסם
אנשים יש לי מחר משפט לגבי גניבת אופנוע בשנת 95 סוזוקי 750אר חייב להשיג מחירון מודפס נכון לחודש יוני 95 מודה על העזרה

http://[email protected]

 

וזאת הודעה מתוך הפורום עצמו

הוא לא הגזים לשאול אופנוענים על מחירון של אופנוע גנוב?! :roflmao::p:shock:

הנה גם הקישור:

http://www.motobike.co.il/motobike/forum/forum.asp#self

לדעתי יש לשלוח לגנב וירוסים למייל ( רמז לכל חובבי המחשבים שביננו)

או שנשלח לו מחירון שבו האופנוע שווה 100,000 ש"ח וככה הוא יזדיין במשפק( וזה לחובבי הפוטושופ)

 

:shock::):D:lol::biglaugh::hihi::roflmao:

חזק ביותר...

"או כן או לא, מה שבטוח - אולי, וגם זה מוטל בספק" (מוטי גנץ)

פורסם

המפרסם (והאדם שעומד למשפט) זה אותו אדם ממנו נגנב האופנוע,קרי בעליו.

 

הוא מועמד למשפט כי הפקיר את האופנוע לאור יום שאינו קשור ומאובטח לעמוד המעוגן לקרקע דרך קבע.

 

:wink:

פורסם
המפרסם (והאדם שעומד למשפט) זה אותו אדם ממנו נגנב האופנוע,קרי בעליו.

 

הוא מועמד למשפט כי הפקיר את האופנוע לאור יום שאינו קשור ומאובטח לעמוד המעוגן לקרקע דרך קבע.

אז אני טעיתי ולא הבנתי נכון

אה ועכשיו פורום מוטו הוא "ברמה "

 

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::?:

אופנועים-"תהנה היום כי אולי תמות מחר,אבל לא יותר מדי כי אז תמות היום.."-guysta

פורסם
המפרסם (והאדם שעומד למשפט) זה אותו אדם ממנו נגנב האופנוע,קרי בעליו.

 

הוא מועמד למשפט כי הפקיר את האופנוע לאור יום שאינו קשור ומאובטח לעמוד המעוגן לקרקע דרך קבע.

אז אני טעיתי ולא הבנתי נכון

אה ועכשיו פורום מוטו הוא "ברמה "

 

:roll::roll::roll::roll::roll::roll::roll::?:

 

:shock:

על המילה "ציניות" שמעת ?

 

לא ממש התכוונתי לזה, זו הייתה בדיחה, כאילו דהא?? :D:lol:

פורסם
אנשים יש לי מחר משפט לגבי גניבת אופנוע בשנת 95 סוזוקי 750אר חייב להשיג מחירון מודפס נכון לחודש יוני 95 מודה על העזרה

http://[email protected]

 

וזאת הודעה מתוך הפורום עצמו

הוא לא הגזים לשאול אופנוענים על מחירון של אופנוע גנוב?! :roflmao::p:shock:

הנה גם הקישור:

http://www.motobike.co.il/motobike/forum/forum.asp#self

לדעתי יש לשלוח לגנב וירוסים למייל ( רמז לכל חובבי המחשבים שביננו)

או שנשלח לו מחירון שבו האופנוע שווה 100,000 ש"ח וככה הוא יזדיין במשפק( וזה לחובבי הפוטושופ)

 

אם אתה כבר בפורום מוטו, כנס למחירון, תזין יצרן - סוזוקי, דגם - R750, שנתון - 95. לחץ על PRINT ויש לך מחירון מודפס.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

 

אם אתה כבר בפורום מוטו, כנס למחירון, תזין יצרן - סוזוקי, דגם - R750, שנתון - 95. לחץ על PRINT ויש לך מחירון מודפס.

 

מה זה יעזור לו?

הוא צריך את המחירון שהיה לאופנוע בשנת 95, כשהוא נגנב.

(כדי שיוכל לחשב את כל הריבית וההצמדה ואיך שלא קוראים לזה)

×
×
  • תוכן חדש...