Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכישה מדליקה ביותר, מצטרף לברכות.

 

מאחר ואף אחד לא ענה על הענין הטכני אני אנסה...למרות שפיאט זה לא התחום שלי.

 

נראה לי (תיאורטי) שאם הגומיה בסדר והגולה בסדר (ואם היא נכנסה בלחץ ככה זה נראה) שאם הגומיה קופצת החוצה אז יש לחץ מקביל שגורם לה לצאת. מה שקורה אולי הוא שהמוטות עקומים או שבמקום אחר חסרה גומיה כזו, ובהחלפת הילוכים נוצר לחץ שגורם לה לצאת.

 

ניסיתי, מקוה שזה עוזר.

 

בהצלחה ותתחדש!

פורסם

תודה לכולם.

אשמח לעוד המלצות בנוגע לבריחת הגומיה מהגול'ה באזור מוט שילוב ההילוכים ( אבדוק ע"פ המלצתו הנכונה

של ezl280 באם אחד מהמוטות עקום ).

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון , תקלת הגומיה במוט ההילוכים טופלה במסירות ( ובקצרה ) ע"י מוסך איציק בבית דגן ( בחור מאוד נחמד

שמתמחה באלפא רומאו ) , , הרכב כרגע מניע בנגיעה ונוסע לא רע בכלל.

האבארט תועבר מחר לאחסנה עד להפיכתה לאספנות בסוף ינואר 2011 .

פורסם

יש מצב שאתה עולה לי-ם מחר ? - רן

היי רן, לביאנקי כרגע אין טסט וביטוח, אמתין בסבלנות עד סוף ינואר 2011 כשהיא תהפוך לאספנות.

אולי אני אעלה עם החיפושית הפתוחה ? איפה המפגש ( כתובת מדוייקת ) ובאיזה שעה ?

פורסם
היי רן, לביאנקי כרגע אין טסט וביטוח, אמתין בסבלנות עד סוף ינואר 2011 כשהיא תהפוך לאספנות.

אולי אני אעלה עם החיפושית הפתוחה ? איפה המפגש ( כתובת מדוייקת ) ובאיזה שעה ?

 

 

פאב הטוביה רח' שושן 8 תזהה על פי הווספה ורכבי האספנות, מרכז העיר בי-ם מאחרי הדואר המרכזי ברח' יפו

אני בטל -0528418246 להכוונה נהייה שם מ-1430 לערך, יהיה כייף אם תבוא-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
רכב מהנה שאין לו תחלופה היום !

למה אין?

 

attachment.php?attachmentid=211588&stc=1&d=1282848475

fiat_500-abarth_941.jpg

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!

פורסם
האבארט תועבר מחר לאחסנה עד להפיכתה לאספנות בסוף ינואר 2011 .

 

למה בסוף ינואר ?

 

ב 1.01.2011, בשעה 7:30 בבוקר (או מתי שנפתח משרד הרישוי) הרכב יכול להיות אספנות.

 

 

פורסם

צודק, שכחתי, אבל....במחיר שלה אפשר למצוא אלטרנטיבות לא פחות טובות !

מה שקשה להגיד על השנים בהם יוצרה האברט וההבדל במחיר שלה מול אחיותה המתורבתות.....

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

×
×
  • תוכן חדש...