Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם.

בימים הקרובים מסתיימת שלילה בת 3 חודשים.

השלילה הייתה במסגרת עסקת טיעון שהעורך דין סידר.

הנני כמעט בן 20, לא נהג חדש.

 

מה התהליך והמסמכים הדרושים בקבלת הרשיון מחדש?

יש לי את טופס ההפקדה מבית המשפט, מין טופס ורוד כזה, והגזר דין מהמשפט.

 

עוד שאלה בבקשה, באיזה מקרים צריך לעשות טסט/תאוריה/קורס?

 

 

יש לציין שהייתי לפני שבוע במשרד הרישוי, והפקידה אמרה לי שאין לי שום בעיה בקבלת הרשיון, בדקה שאינני נהג חדש, ולא צריך לעבור תהליך כלשהו.

דיברתי עם העורך דין שאמר כנ'ל, גם שוטר קרוב.

אך רציתי לבקש עוד דעה ממכם, אולי יכול להיות בכל זאת מכשול בדרך לקבלת הרשיון?

מחיפוש באתר הבנתי שהמכשול יכול להיות תאוריה ו/או טס מחדש, אבל זה תקף לנהג חדש, ואולי קורס נהיגה אשר ישלח לי בהמשך.

 

 

תודה רבה לעונים ותסעו תמיד בירוק.:wink:

פורסם

אם כל כך הרבה בעלי סמכות (שוטר, עו"ד ומשרד הרישוי) אומרים לך שאין בעייה ואתה לא מאמין להם למה שתאמין לעוד כמה עשרות גולשים אנונימיים שיגידו לך אותו הדבר?

 

יום אחרי תום השלילה לך למשרד הרישוי וקבל רישיון חדש.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

גם אני בדיוק במצב שלך ב 17 לחודש אני ניגש לקבלת הרישיון חזרה ממשרד הרישוי

 

אז ככה: כל עוד בפרוטוקול לא רשום שאתה צריך לעשות טסט ו\או תאוריה

אתה ניגש בסיום השלילה למשרד הרישוי ומקבל רישיון זמני (טופס)

משלם אגרה של 20 לפי מה שנאמר לי ואתה יכול לחזור לנהוג כרגיל.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

×
×
  • תוכן חדש...