Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי כולם,

שאלה עקרונית לגבי צנרת.

למיטב ידיעתי יש 3 סוגים של צנרות:

1) גומי סטנדרטי

2) נחושת

3) צנרת שזורה (Braided Hoses)

 

השאלה היא מה עדיף, להבנתי צנרת מספר 3 (צנרת שזורה) אבל הצנרת הזו גם יקרה בהשוואה לשניים האחרים.

לאחר הסיפור של משאבת הדלק במיני אני רוצה להחליף את הצנרת, וגומי אני לא רוצה אלא מעדיף משהו שיחזיק (ועדיפות גבוהה גם לאסטטיקה).

צנרת הברקסים שאני אזמין תהיה Goodridge (צנרת שזורה, מצורפת תמונה).

אבל אני מתלבט לגבי הדלק, האם שווה ההשקעה על צנרת שזורה גם לדלק (מה גם שתחת השזירה יש צנרת גומי שיכולה להתייבש, מה שלא יקרה בנחושת).

 

אני גם אשמח להמלצות למקום לקנות את הצנרת (לדלק) ולמישהו שיודע ויכול להרכיב כזו צנרת.

לשם השוואה אני מצרף תמונות של צנרת

 

נ.ב

מי שקורא את ההודעה וצוחק על השזירה, אם אין אני לי, שאולי :lol:

goodridge_rb_lines.jpg

CopperTubesmall.jpg

1331172226220M_edited-1.jpg

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

צנרת שזורה אינה חוקית /תיקנית בארץ - לכן גם לא עוברת טסט (כמו תמיד אצלנו יודעים טוב יותר מכל העולם :wink: ) .

לענין הדלק צנרת פלדה עדיפה.

אודי.

פורסם

שלום רב !

אני אתייחס לצנרת הדלק בלבד, ודווקא צנרת הגומי, במתכונת איכותית, מתוצרת גייטס עדיפה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

היי צביקה,

פרט נמק והדגם... ההיגיון אומר שנחושת לא תחליד לעומת גומי שיתייבש.

אני אשמח לשמוע למה צנרת מגומי, ואשמח לדעת איפה קונים צנרת "גייטס" כפי שאמרת..

 

לילה טוב,

נאור

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם

הסיבות שמשתמשים בצנרת גומי רבות ומגוונות, חלקן קשורות בגמישות מסויימת

שמערכת הבלם זקוקה לו (היזון חוזר), חלקן בגלל טמפרטורת העבודה, וחלקן בגלל כימיה פשוטה

שחלקי מתכת וסיגסוגות מגיבים מול נוזלי מערכת הבלימה.

 

וקצת על "תפיסת השיפור" כל אחד רוצה את הטוב ביותר עבור הרכב שלו, ולפעמים לנטייה זו

יש מקום לביקורת ובקרה, ואסור להגזים, אין למיני שלך צורך אמיתי לצינור בלם מפלדה שזורה

האופנה הגיע מתחום הספורט התחרותי, בו לכל חלק יש חשיבות מכרעת על התוצאה הסופית,

וגלש כאופנה גם לרכב הפרטי.

 

לא כל מה שמורכב על רכבי מרוץ או רכבי תחרות, מתאים לרכב פרטי בשימוש יום יומי,

יצרן הרכב ידע מה הטוב ביותר עבור הרכב שלך, (הוא יצר אותו....) ניתן תמיד לדרוש קצת יותר

חברות שלמות מתעסקות ביצור חלפים תחליפיים לרכב, וחשוב לדבוק באיכותיות ביותר. שם

תמצא הפשרה בין מחיר לאיכות ואורך חיים ולצורך האמיתי שלך.

 

צינור בלם גומי מפירמה איכותית יתן מענה הכי טוב לרכב שלך, ואת הכסף שתחסוך תשקיע במקומות

חשובים באמת!

 

ראיתי כבר חברה ששאפו לטוב ביותר והרכיבו צמיגים "איכותיים" למהירות מעל 220 קמ"ש

על חיפושית סטנדטית...יפה נחמד אבל מיותר לחלוטין.

 

לאחרונה רכשתי רכב חדש, בולם מכסה המנוע היה גמור! בחברה דרשו על בולם מקורי 360 ש"ח

ללא מע"מ ולחכות שלושה ימי הזמנת החלק!

במוסך מקצועי אחר (מתחרה של המוסך המרכזי) מצעים במבצע את אותו הבולם בסביבות 220 ש"ח

ללא מע"מ.

אני רכשתי תחליפי מטיוואן ב- 120 ש"ח כולל "הרכבה" למה? כיוון שהחלק הזה תפקידו לשמור על מכסה

המנוע פתוח, זה הכל! אין טעם לשלם יותר גם אם החלק יחזיק שנה יקח לי שלוש שנים עד שאגיע למחיר החלק

המקורי...

 

ערכת טיימינג קניתי מקורית של הייצרן 600 ש"ח יותר מתחלפי, למה? כי זה חלק מנוע ושם אני רוצה אחריות יצרן!

 

וגם צמיגים אקנה אך ורק צמיגים איכותיים, ולא צמיגים פשוטים וזולים למה? כי הצמיג נחשב לחלק הכי

חשוב עם הקשר לכביש, ושם אני אשים את הכסף הגדול!

 

בקיצור, לפעמים יותר זה פחות, ובהשקעה קטנה וחכמה תחסוך את הכסף מ"שיפור" מיותר למקום בו לכסף שתשלם

יהיה משמעות אמיתית שתהנה ממנו -רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
צנרת שזורה אינה חוקית /תיקנית בארץ - לכן גם לא עוברת טסט (כמו תמיד אצלנו יודעים טוב יותר מכל העולם :wink: ) .

לענין הדלק צנרת פלדה עדיפה.

אודי.

 

האם זה מופיעה בתקנות , או שזה על סמך ניסיון ?

פורסם

צנרת דלק של גייטס ניתן להשיג אצל עמוס חלפים באזור התעשייה הישן נתניה .

זהו צינור דלק איכותי ותקני.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

היי רן,

יכול להיות שצנרת שזורה זה אובר קיל במיני אבל עם בטיחות אני לא משחק, מה גם שההפרש זעום במחיר.

בכל מקרה כרגע יותר רלוונטי צנרת הדלק

אני אבדוק את נושא צנרת הגומי. מישהו מכיר מקום במרכז שניתן לקנות צנרת גייטס?

אני גם אשמח לשמוע על בעל מקצוע רלוונטי ואורך משוער שאני אצטרך.

ואם כבר אני כותב, אז סטייה קלה מהנושא. אני רוצה לקנות טרמוסטט חדש ויש כמה סוגים בטמפרטות שונים, מישהו יודע מה הטמפרטורה הנכונה לישראל? יש 72,77,82. מעלות ממה שאני זוכר.

 

תודה,

נאור

 

 

נכתב מהפלאפון, סליחהעל שגיאות הכתיב אם קיימות

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
.....

 

וקצת על "תפיסת השיפור" כל אחד רוצה את הטוב ביותר עבור הרכב שלו, לפעמים גם מבחינה ויזואלית ולא רק מבחינה טכנית ולפעמים לנטייה זו

יש מקום לביקורת ובקרה, ואסור להגזים, אין למיני שלך צורך אמיתי לצינור בלם מפלדה שזורה מסכים לגמרי

האופנה הגיע מתחום הספורט התחרותי, בו לכל חלק יש חשיבות מכרעת על התוצאה הסופית,

וגלש כאופנה גם לרכב הפרטי.

 

לא כל מה שמורכב על רכבי מרוץ או רכבי תחרות, מתאים לרכב פרטי בשימוש יום יומי,

יצרן הרכב ידע מה הטוב ביותר עבור הרכב שלך, (הוא יצר אותו....) ואם זאת היו לו מספר שיקולים כמו עלות סופית , עלות טיפול , אורך חיים וכד' אחרת כולם היו מייצרים בוגאטי ווירון

ניתן תמיד לדרוש קצת יותר יותר מה ? יופי , אמינות ? , ביצועים ?

חברות שלמות מתעסקות ביצור חלפים תחליפיים לרכב, וחשוב לדבוק באיכותיות ביותר. שם

תמצא הפשרה בין מחיר לאיכות ואורך חיים ולצורך האמיתי שלך.

 

צינור בלם גומי מפירמה איכותית יתן מענה הכי טוב לרכב שלך לדעתך , ואת הכסף שתחסוך תשקיע במקומות

חשובים באמת!

 

ראיתי כבר חברה ששאפו לטוב ביותר והרכיבו צמיגים "איכותיים" למהירות מעל 220 קמ"ש

על חיפושית סטנדטית...יפה נחמד אבל מיותר לחלוטין.

 

לאחרונה רכשתי רכב חדש, בולם מכסה המנוע היה גמור! בחברה דרשו על בולם מקורי 360 ש"ח

ללא מע"מ ולחכות שלושה ימי הזמנת החלק!

במוסך מקצועי אחר (מתחרה של המוסך המרכזי) מצעים במבצע את אותו הבולם בסביבות 220 ש"ח

ללא מע"מ.

אני רכשתי תחליפי מטיוואן ב- 120 ש"ח כולל "הרכבה" למה? כיוון שהחלק הזה תפקידו לשמור על מכסה

המנוע פתוח, זה הכל! אין טעם לשלם יותר גם אם החלק יחזיק שנה יקח לי שלוש שנים עד שאגיע למחיר החלק

המקורי...

 

ערכת טיימינג קניתי מקורית של הייצרן 600 ש"ח יותר מתחלפי, למה? כי זה חלק מנוע ושם אני רוצה אחריות יצרן!

 

וגם צמיגים אקנה אך ורק צמיגים איכותיים, ולא צמיגים פשוטים וזולים למה? כי הצמיג נחשב לחלק הכי

חשוב עם הקשר לכביש, ושם אני אשים את הכסף הגדול!

 

בקיצור, לפעמים יותר זה פחות, ובהשקעה קטנה וחכמה תחסוך את הכסף מ"שיפור" מיותר למקום בו לכסף שתשלם

יהיה משמעות אמיתית שתהנה ממנו -רן

 

וזכורתני שלפני זמן מה טענת שלא מייצרים בארץ תא מנוע שבנוסף לשיפורים הוא גם יפה מבחינה ויזואלית , לדעתי למשל צינורות של פלדה שזורה עם קונקטורים צבועים (יש באדום וכחול הן של holley והן של edelbrok ) מוסיפים למראה של תא המנוע , ולאמינות למרות שלא מוסיפים בהכרח לביצועים.

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

ירון ידידי

נאור דיבר על צינורות לבלמים, ואם תוכל להרגיש הבדל בין צינור בלם איכותי

לצינור בלם שזור, בשעת הבלימה במיני סטנדרטית, או השפעה כלשהי על הבלימה

תקבל ממני סט שלם.

 

ניסתי להסביר שיש מצבים שדווקא יותר נותן פחות. או כמו שנאור הגדיר יפה "אובר קיל"

לפעמים לא כל המרבה זה משובח.

 

לגבי יופיו של המנוע, שוב מדובר על תת ג'אנר בתרבות מוטורית קצת אחרת, שאני אוהב

ורצתי לחשוף אותה כאן, אין קשר בין מה שכתבתי לבין זה! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

קודם כל נמצא בעל מקצוע שיעשה את העבודה :)

דבר שני,

לגבי יופי בתא המנוע, אני עם רן וכחלק ממסע השיפוץ שלי תא המנוע מקבל יחס מועדף:

1) קרבורטורים ופלטה מונעת חום מכרום

2) מחזיק קויל מכרום

3) רדיאטור אלומיניום (גם יפה וגם אופה)

4) כל הבראקטים מכרום

5) כל הצנרת באיזור המנוע תהיה שזורה/נחושת (לאו דווקא שזורה ברמת האפקטיביות, הזמנתי קיט שזירה שיושב על הצנרת הקיימת רק כדי שיהיה יפה.

כמובן שבלוק המנוע והראש יהיו בצבע הרכב ומכסה מרים השסתומים יהיה עם דגל אנגליה (כבר היום הוא ככה :) :) )

גם תואר ממכללת טיזנבי או ממרכז האקדמי מוצמוץ זה תואר אקדמי....

בעלים גאה של: חיפושית 74, ZX 93, דייהטסו טריוס

פורסם
ירון ידידי

נאור דיבר על צינורות לבלמים, לדעתי דובר על גם על צנרת דלק, ראה את הכותרת וההודעה המקורית

ואם תוכל להרגיש הבדל בין צינור בלם איכותי

לצינור בלם שזור, בשעת הבלימה במיני סטנדרטית, או השפעה כלשהי על הבלימה

תקבל ממני סט שלם.

 

ניסתי להסביר שיש מצבים שדווקא יותר נותן פחות. או כמו שנאור הגדיר יפה "אובר קיל"

לפעמים לא כל המרבה זה משובח.

 

לגבי יופיו של המנוע, שוב מדובר על תת ג'אנר בתרבות מוטורית קצת אחרת, שאני אוהב

ורצתי לחשוף אותה כאן, אין קשר בין מה שכתבתי לבין זה! - רן

 

רן ידידי,

 

אני לא חושב שבתנאי נהיגה רגילים יש משהו אשר יכול להבחין בין הצינורות (אולי בנהיגת מסלול אגרסיבית לאורך מספר רב של שעות יהיה הבדל) , אבל שוב גם בהתחלה אמרתי שאני מסכים אתך שאין צורך ממשי אלא אסטתי בלבד

 

ומה שאני רציתי להעלות זה דווקא את הקשר בין תת הג'אנר של יופי המנוע לצנרת שזורה , וזה מה שלפחות ניסיתי להסביר

(כנראה לא בהצלחה יתרה :oops: )

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

[quote name=F

 

 

unkyP]היי כולם,

שאלה עקרונית לגבי צנרת.

למיטב ידיעתי יש 3 סוגים של צנרות:

1) גומי סטנדרטי

2) נחושת

3) צנרת שזורה (Braided Hoses)

 

השאלה היא מה עדיף, להבנתי צנרת מספר 3 (צנרת שזורה) אבל הצנרת הזו גם יקרה בהשוואה לשניים האחרים.

לאחר הסיפור של משאבת הדלק במיני אני רוצה להחליף את הצנרת, וגומי אני לא רוצה אלא מעדיף משהו שיחזיק (ועדיפות גבוהה גם לאסטטיקה).

צנרת הברקסים שאני אזמין תהיה Goodridge (צנרת שזורה, מצורפת תמונה).

אבל אני מתלבט לגבי הדלק, האם שווה ההשקעה על צנרת שזורה גם לדלק (מה גם שתחת השזירה יש צנרת גומי שיכולה להתייבש, מה שלא יקרה בנחושת).

 

אני גם אשמח להמלצות למקום לקנות את הצנרת (לדלק) ולמישהו שיודע ויכול להרכיב כזו צנרת.

לשם השוואה אני מצרף תמונות של צנרת

 

נ.ב

מי שקורא את ההודעה וצוחק על השזירה, אם אין אני לי, שאולי :lol:

 

 

 

 

לרגע בלבלת אותי, אבל אחרי שקראתי שוב והדגשתי באדום, אני עדיין בסדר למרות הכל....

אני מסכים לגבי המראה הויזואלי, ועדיין חושב שיש גבול הגיוני - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

רן - ההבדל במחיר בין צנרת גומי בארץ לצנרת שזורה הזמנה מחו"ל אינו גבוה

 

לדוגמא עבור 3 צינורות בלימה לאלפא מגומי בארץ (יצור מקומי)80 ש"ח לצינור 240 ש"ח

סט 3 צינורות שזירה מחו"ל כולל משולח ומס 299.37 ש"ח

 

לגבי הטסט עדין אני לא סגור

×
×
  • תוכן חדש...