Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם יש ברשותי פיאט אונו שנת 94 1400 ס"ק הזרקה .

לפני שלושה ימים כשהנעתי את ה אוטו בערב אחרי כמה שעות שהוא עמד (נסע כבר באותו יום)

האוטו הניע והכל היה רגיל אבל בתחילת הנסיעה האוטו פתאום היתקשה להרים טורים ממש נחנק.

עצרתי נתתי קצת גז בניוטרל והמשכתי בנסיעה הכל היה בסדר.

אבל מאותו היום האוטו עושה את אותה התופעה של ממש נחנק כמעט נכבה בתחילה הנסיעה וכשמד החום עובר מעט את הרבע האוטו נוסע מצויין כאילו כלום לא קרה.

אני כבר לא יודע במה לחשוד ומהם הכוונים שלי ואני רוצה את עזרתכם בכוון לפתרון ה בעיה.

ניסיתי לנתק את מנוע הצעדים ואת חיישן ה צ'וק האוטומטי אבל אף אחד מהם לא עוזר.

החלפתי חוטי הצתה לפני 3 שבועות .

והפלאגים נראים בסדר גמור (בדקתי היום)

האם יש כוון חבר'ה? וחשוב לציין שכאשר מד בחום עובר את הרבע במעט האוטו פועל מצויין ונוסע טוב מאוד.

תודה רבה לעונים.אסף.

פורסם

בדוק אפשרות לתרמוסטט תפוס במצב פתוח, מסנן דלק סתום, והצתה לא מכוונת.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה תודה על התגובה אני גם קראתי באחת השרשורים שאתה המלצת למישהו עם פורד לא זוכר דגם עם בעיה דומה לקדם הצתה ניסיתי אבל אולי אני לא עושה זאת כראוי?

החלפתי משאבת דלק שהייתה לי כאן ועדיין ה בעיה נימצאת.

איך אני אמור לכוון הצתה ?

לאחר לקדם לפי איזה פרמטר?

פורסם

שלום רב !

המתן לרפי לין, יש ברכבך מחשב דיגי פלקס, השולט על תזמון וקידום ההצתה ברכבך, ובנוסף חיישן הצתה או גלגל תנופה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

לכן יש לפעול בשיטת הסימפטום, יש לאתר את הסיבות לבעייה לפי הטיפים שקיבלת ממני, ולטפל בסימפטום, ולא בניסויים שלא מצליחים ברוב המקרים, ומיותרים.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אוקיי צביקה אני אלך לכוון המסנן הסתום.

אבל יש לי שאלה איך יתכן שהמסנן הסתום לצורך העניין מפריע רק כשהמנוע קר?

אין שמץ של זלזול בניסיונך פשוט אני רוצה להעשיר קצת את הידע שלי תודה מראש אסף.

פורסם

user_online.gifreport.gif progress.gif

שבת שלום.

היום נתקתי את חיישן הלמדא ובהנעה קרה (הראשונה של היום)

האוטו נסע מצויין ללא הישתנקויות או חניקות ואפילו ללא קירטוע קטן.

לאחר מכן פרקתי את חיישן הלמדא וניקיתי את המגעים שלו וגם פירקתי את החיישן מהאוטו והעלתי אותו לבית ניקיתי כמו שהוסבר לי .

אבל כשהחזרתי אותו חזרה לאוטו האוטו שוב הישתנק אבל בקטן ביחס למה שה יה לפני הניקוי.

הניקוי היה יסודי מאד וניקוי נוסף כנראה כבר לא יועיל.

עכשיו ה שאלות שלי הן כאלה זו ה דרך לקבוע חד משמעית שהחיישן נהרס ?

האוטו אצלי 3 וחצי שנים ולא החלפתי את החיישן הזה מעולם.

אם החיישן נהרס מה העלות שלו? זה 3 חוטים.

ולמה כשהחיישן מנותק האוטו נוסע הרבה יותר טוב?

פורסם
user_online.gifreport.gif progress.gif

שבת שלום.

היום נתקתי את חיישן הלמדא ובהנעה קרה (הראשונה של היום)

האוטו נסע מצויין ללא הישתנקויות או חניקות ואפילו ללא קירטוע קטן.

לאחר מכן פרקתי את חיישן הלמדא וניקיתי את המגעים שלו וגם פירקתי את החיישן מהאוטו והעלתי אותו לבית ניקיתי כמו שהוסבר לי .

אבל כשהחזרתי אותו חזרה לאוטו האוטו שוב הישתנק אבל בקטן ביחס למה שה יה לפני הניקוי.

הניקוי היה יסודי מאד וניקוי נוסף כנראה כבר לא יועיל.

עכשיו ה שאלות שלי הן כאלה זו ה דרך לקבוע חד משמעית שהחיישן נהרס ?

האוטו אצלי 3 וחצי שנים ולא החלפתי את החיישן הזה מעולם.

אם החיישן נהרס מה העלות שלו? זה 3 חוטים.

ולמה כשהחיישן מנותק האוטו נוסע הרבה יותר טוב?

 

כשהחיישן מנותק המנוע עובד לפי ברירת מחדל .כנראה שזה באמת החיישן שנותן נתונים שגויים למחשב . גש למוסך יחברו את המכונית למחשב דיאגנוזה ויגלו את הבעיה

פורסם

בבדיקה שלי היו הנתונים הבאים.

בחוט אחד 00.36

בחוט השני 12.30

המדידה נעשתה כך:

הרכב עמד במצב סרק

וחיברתי כל פעם את ה (+) של הרב מודד ל חוט אחר

המינוס (-) נילקח מבלוק המנוע.

וכל הבדיקה בוצעה כאשר החיישן מחובר בקונקטור שלו ממש כאילו במצב נסיעה.

עוד דבר ששמתי לב שכאשר אני מנתק את הקונקטור הרכב מעלה טורים קצת אבל כנראה פועל עשיר מאד לפי הריח שיוצא מהאגזוז.

לפי הנתונים האם החיישן תקול או שעשיתי טעות במדידה?

אני מדדתי בוולטמטר פשוט ושמתי את ה חוגה על מדידה של עד 20 וולט האם עשיתי את הבדיקה נכון?

הוולטמטר הוא דיגיטלי.

תודה רבה לעונים ושבוע טוב.

פורסם

שלום לכל חברי הפורום ולמנהלים.

ברכבך מותקנת מע מונו של בוש.

רק במע זו -ניתוק חיישן החמצן יביא להפעלה אוטומטית וקבועה של ברז הקאניסטר ע"י מחשב המנוע ובעיתו העשרת דלק למנוע ממע זו ( עם המחשב לא יודע מה מצב התערובת - ברירת מחדל היא העשרה דרך מע זו) .

לחיישן חמצן זה שלושה חוטים - בדוק בין שני הלבנים - 12v ברכב מונע.

לאחר שהרכב עבד כמה דקות נתק את המחבר הבודד עי המחבר של שני החוטים הלבנים - חוט שחור בדוק עם הוולט מטר מתח שנע בין 01-09v כאשר החוט השחור של הוולט מטר מחובר למינוס מצבר והחוט האדום לחוט של החיישן.

הבורר של הוולט מטר היה מכוון ל 2v או 2000ml\v .

אין בדיקה זו מייצגת את תקינות המע והחיווט אלה רק בדיקת חיישן חמצן חי או מת והחיווט שלו עד המחברים.

בברכה.

חיים יוד.

פורסם

חיים תודה על התשובה המקצועית.

אבל אם אפשר ברשותך.

הסבר על אופן בעצוע הבדיקה בעברית קלה ומידע על החוטים בהם אני נוגע בזמן הבדיקה.

×
×
  • תוכן חדש...